eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Kompleksowe usługi w ramach Projektu Kompetentny nauczyciel wyzwaniem XXI wieku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-20

Busko-Zdrój: Kompleksowe usługi w ramach Projektu Kompetentny nauczyciel wyzwaniem XXI wieku
Numer ogłoszenia: 112090 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli w Busku-Zdroju , Al. Mickiewicza 21, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 41 378 18 56, faks 41 378 18 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podidnbusko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi w ramach Projektu Kompetentny nauczyciel wyzwaniem XXI wieku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie zajęć zwanych szkoleniami; pełnienie funkcji koordynatora i specjalistów Zamówienie podzielone jest na następujące części: Część 1 Pełnienie funkcji koordynatora projektu, Część 2 Pełnienie funkcji specjalisty ds. sprawozdawczości, baz PEFS i nadzoru pedagogicznego, Część 3 Pełnienie funkcji specjalisty ds. statystyki, przetwarzania danych, kontroli, ewaluacji, Część 4 Pełnienie funkcji specjalisty ds. monitoringu, kontroli, promocji i informacji, Część 5 Trenerzy do kursów doskonalących nw: Techniki plastyczne w edukacji - 4 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin); Jak radzić sobie z uczniami przejawiającymi zaburzone zachowania? 4 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin); Warunki dobrej diagnozy u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. 4 grupy x 20 UP (1 grupa = 60 godzin); Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 4 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin) Pedagogika zabawy. 4 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin); Skuteczna komunikacja w szkole z wykorzystaniem alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się. 4 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin); Metoda projektu jako narzędzie integracji międzyprzedmiotowej. 2 grupy x 20 UP (1 grupa = 60 godzin); Psychologia rozwojowa dziecka. 4 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin); Stres w pracy nauczyciela w kontekście wypalania zawodowego. 2 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin); Doskonalenie kompetencji nauczycieli do pracy z rodzicami uczniów. 4 grupy x 20 UP (1 grupa = 60 godzin); Kursy doskonalące z zakresu ICT kończące się egzaminem na certyfikat ECCC: a)Moduł Technologie informacyjno - komunikacyjne: 12 grup x 14 UP = 168 UP + 4 grupy x 20 UP = 80 UP. Razem: 16 grup (248 UP) (1 grupa = 16 godzin) b)Moduł Multimedia w dydaktyce: 4 grupy po 14 UP = 56 UP + 2 grupy x 20 UP = 40 UP.Razem: 6 grup (96 UP) (1 grupa = 20 godzin) c)Moduł Komputer w edukacji wczesnoszkolnej 4 grupy x 20 UP = 80 UP (1 grupa = 16 godzin) d)Moduł e-Nauczanie. 10 grup x 14 UP = 140 UP (1 grupa = 20 godzin) Część 6 Realizacja merytoryczna i obsługa techniczna kursów kwalifikacyjnych n/w Oligofrenopedagogika 2 grupy x 20 osób = 40 osób (1 grupa = 270 godzin x 2 grupy = 540 godzin). Pedagogika Opiekuńcza: 1 grupa x 20 osób = 20 osób (1 grupa x 270 godzin = 270 godzin). Pedagogika Lecznicza: 1 grupa x 20 osób = 20 osób (1 grupa x 270 godzin = 270 godzin) Terapia Pedagogiczna: 2 grupy x 20 osób = 40 osób (1 grupa =270 godzin x 2 grupy = 540 godzin). Organizacja i Zarządzanie Oświatą: 2 grupy x 20 osób = 40 osób (1 grupa = 220 godzin x 2 grupy = 440 godzin) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: części 1- 1 000,00 zł części 2 - 1 000,00 zł części 3 - 1 000,00 zł części 4 - 500,00 zł części 5 - 5 000,00 zł części 6 - 5 000,00 zł Wadium dla każdej z części na którą będzie składna oferta należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć; Dla części od 1 do 5 należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem SIWZ. Dla części 6 wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał; w ramach jednej umowy wykonał usługę polegającą na realizacji merytorycznej i obsłudze technicznej minimum 3 rodzajów kursów kwalifikacyjnych ze wskazanych w pkt. 3.2 dla części 6 dla minimum 100 osób o wartości minimum 250 tys. zł Do wykazu dla każdej części na którą wykonawca składa ofertę należy załączyć dowody określające, czy usługa została wykonana w sposób należyty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; Dla części 1 Pełnienie funkcji koordynatora projektu wykształcenie wyższe magisterskie staż pracy minimum 5 lat w branży edukacyjnej, minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, doświadczenie w realizacji minimum 1 zakończonego projektu szkoleniowego o wartości minimum 800 tys. zł, na stanowisku kadry zarządzającej Projektem tj. na stanowisku Koordynatora Projektu lub Asystenta Koordynatora Projektu lub Eksperta,-Specjalisty Kluczowego w Projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. Dla części 2 Pełnienie funkcji specjalisty ds. sprawozdawczości, baz PEFS i nadzoru pedagogicznego wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, staż pracy minimum 5 lat w branży edukacyjnej, doświadczenie w realizacji minimum 1 zakończonego projektu szkoleniowego o wartości minimum 800 tys. zł, na stanowisku związanym ze sprawozdawczością działań projektowych, w Projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. Dla części 3 Pełnienie funkcji specjalista ds. statystyki, przetwarzania danych, kontroli, ewaluacji, wykształcenie wyższe magisterskie staż pracy minimum 5 lat w branży edukacyjnej, doświadczenie w realizacji minimum 1 zakończonego projektu szkoleniowego o wartości minimum 800 tys. zł, na stanowisku kadry zarządzającej Projektem tj. na stanowisku Koordynatora Projektu lub Asystenta Koordynatora Projektu lub Eksperta-Specjalisty Kluczowego w Projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. Dla części 4 Pełnienie funkcji specjalista ds. monitoringu, kontroli, promocji i informacji wykształcenie wyższe magisterskie staż pracy minimum 3 lata, prawo jazdy kat. B. Dla części 5 1.Techniki plastyczne w edukacji. 4 grupy x 14 UP = 56 UP (1 grupa = 60 godzin)Minimum 2 osoby, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania plastycznego/ plastyki lub studia podyplomowe w zakresie wychowania plastycznego/plastyki. posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel mianowany; minimum 5-letni staż pracy pedagogicznej; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć obejmujących zagadnienia z zakresu technik plastycznych tj. każda z wymienionych osób przeprowadziła minimum 1 szkolenie grupowe (dla minimum 10 osób) z ww. zakresu lub prowadziła zajęcia dydaktyczne z ww. zakresu na uczelni wyższej 2.Jak radzić sobie z uczniami przejawiającymi zaburzone zachowania? 4 grupy x 14 UP = 56 UP (1 grupa = 60 godzin)Minimum 2 osoby, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel mianowany lub stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki lub psychologii; minimum 5-letni staż pracy pedagogicznej; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zakresu pracy z uczniami o zaburzonych zachowaniach tj. każda z wymienionych osób przeprowadziła minimum 1 szkolenie grupowe (dla minimum 10 osób) z ww. zakresu lub prowadziła zajęcia dydaktyczne z ww. zakresu na uczelni wyższej. 3.Warunki dobrej diagnozy u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. 4 grupy x 20 UP = 80 UP (1 grupa = 60 godzin)Minimum 2 osoby, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel mianowany lub stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki lub psychologii; minimum 5-letni staż pracy pedagogicznej; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć obejmujących zagadnienia z zakresu diagnozy u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym tj. każda z wymienionych osób przeprowadziła minimum 1 szkolenie grupowe (dla minimum 10 osób) z ww. zakresu lub prowadziła zajęcia dydaktyczne z ww. zakresu na uczelni wyższej 4.Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 4 grupy x 14 UP = 56 UP (1 grupa = 60 godzin)Minimum 2 osoby, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel mianowany lub stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki lub psychologii; minimum 5-letni staż pracy pedagogicznej; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zakresu pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych tj. każda z wymienionych osób przeprowadziła minimum 1 szkolenie grupowe (dla minimum 10 osób) z ww. zakresu lub prowadziła zajęcia dydaktyczne z ww. zakresu na uczelni wyższej 5.Pedagogika zabawy. 4 grupy x 14 UP = 56 UP (1 grupa = 60 godzin)Minimum 2 osoby, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel mianowany lub stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki lub psychologii; minimum 5-letni staż pracy pedagogicznej; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zakresu pedagogiki zabawy tj. każda z wymienionych osób przeprowadziła minimum 1 szkolenie grupowe (dla minimum 10 osób) z ww. zakresu lub prowadziła zajęcia dydaktyczne z ww. zakresu na uczelni wyższej. 6.Skuteczna komunikacja w szkole z wykorzystaniem alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się. 4 grupy x 14 UP = 56 UP (1 grupa = 60 godzin)Minimum 2 osoby, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie, magister filologii polskiej lub magister psychologii lub osoba ze stopniem naukowym doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki lub psychologii; minimum 3-letni staż pracy; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć obejmujących zagadnienia dotyczące komunikacji interpersonalnej tj. każda z wymienionych osób przeprowadziła minimum 1 szkolenie grupowe (dla minimum 10 osób) z ww. zakresu lub prowadziła zajęcia dydaktyczne z ww. zakresu na uczelni wyższej. 7.Metoda projektu jako narzędzie integracji międzyprzedmiotowej. 2 grupy x 20 UP = 40 UP (1 grupa = 60 godzin) Minimum 2 osoby, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel mianowany lub stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki lub psychologii; minimum 5-letni staż pracy pedagogicznej; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zakresu metody projektu tj. każda z wymienionych osób przeprowadziła minimum 1 szkolenie grupowe (dla minimum 10 osób) z ww. zakresu lub prowadziła zajęcia dydaktyczne z ww. zakresu na uczelni wyższej. 8. Psychologia rozwojowa dziecka. 4 grupy x 14 UP = 56 UP (1 grupa = 60 godzin)Minimum 2 osoby, z których każda musi posiadać co najmniej: Magister psychologii lub osoba ze stopniem naukowym doktora psychologii; minimum 3-letni staż pracy; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć obejmujących zagadnienia związane z psychologią rozwojową tj. każda z wymienionych osób przeprowadziła minimum 1 szkolenie grupowe (dla minimum 10 osób) z ww. zakresu lub prowadziła zajęcia dydaktyczne z ww. zakresu na uczelni wyższej 9. Stres w pracy nauczyciela w kontekście wypalania zawodowego. 2 grupy x 14 UP = 28 UP (1 grupa = 60 godzin)Minimum 2 osoby, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel mianowany lub stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki lub psychologii lub socjologii; minimum 5-letni staż pracy pedagogicznej; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć obejmujących zagadnienia z zakresu stresu w pracy zawodowej lub wypalenia zawodowego tj. każda z wymienionych osób przeprowadziła minimum 1 szkolenie grupowe (dla minimum 10 osób) z ww. zakresu lub prowadziła zajęcia dydaktyczne z ww. zakresu na uczelni wyższej. 10. Doskonalenie kompetencji nauczycieli do pracy z rodzicami uczniów. 4 grupy x 20 UP = 80 UP (1 grupa = 60 godzin)Minimum 2 osoby, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel mianowany lub stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki lub psychologii; minimum 5-letni staż pracy pedagogicznej; posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć dotyczących relacji nauczyciel - rodzic tj. każda z wymienionych osób przeprowadziła minimum 1 szkolenie grupowe (dla minimum 10 osób) z ww. zakresu lub prowadziła zajęcia dydaktyczne z ww. zakresu na uczelni wyższej. 11.Kursy doskonalące z zakresu ICT kończące się egzaminem na certyfikat ECCC: a)Moduł Technologie informacyjno - komunikacyjne: 12 grup x 14 UP = 168 UP + 4 grupy x 20 UP = 80 UP. Razem: 16 grup (248 UP). (1 grupa = 16 godzin) b)Moduł Multimedia w dydaktyce: 4 grupy po 14 UP = 56 UP + 2 grupy x 20 UP = 40 UP. Razem: 6 grup (96 UP). (1 grupa = 20 godzin) c)Moduł Komputer w edukacji wczesnoszkolnej: 4 grupy x 20 UP = 80 UP. (1 grupa = 16 godzin) d)Moduł e-Nauczanie: 10 grup x 14 UP = 140 UP. (1 grupa = 20 godzin)Minimum 5 osób, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe kierunkowe (tzn. magisterskie informatyczne, inżynier informatyki, studia podyplomowe z informatyki, magister wychowania technicznego). Minimum 3 letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotów informatycznych; uprawnienia pedagogiczne. Minimum 2 osoby muszą posiadać uprawnienia Trenera ECCC z modułów: Technologie informacyjno - komunikacyjne, Multimedia w dydaktyce, Komputer w edukacji wczesnoszkolnej i e-Nauczanie. posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć dotyczących zagadnień z zakresu Technologii informacyjno - komunikacyjnych lub Multimediów w dydaktyce lub Komputera w edukacji wczesnoszkolnej lub e-Nauczania tj. każda z wymienionych osób przeprowadziła minimum 1 szkolenie grupowe (dla minimum 10 osób) z ww. zakresu lub prowadziła zajęcia dydaktyczne z ww. zakresu na uczelni wyższej. Dla części 6 1.Oligofrenopedagogika 2 grupy x 20 UP = 40 UP (1 grupa = 270 godzin) Minimum 8 osób, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany lub stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki lub psychologii; minimum 10-letni staż pracy pedagogicznej w przypadku nauczyciela dyplomowanego; doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu oligofrenopedagogiki przynajmniej na 2 kursach kwalifikacyjnych z ww. zakresu lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z ww. zakresu na uczelni wyższej. 2.Pedagogika opiekuńcza 1 grupa x 20 UP = 20 UP (1 grupa = 270 godzin)Minimum 6 osób, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany lub stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki lub psychologii; minimum 10-letni staż pracy pedagogicznej w przypadku nauczyciela dyplomowanego; doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu pedagogiki opiekuńczej przynajmniej na 2 kursach kwalifikacyjnych z ww. zakresu lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z ww. zakresu na uczelni wyższej. 3.Pedagogika lecznicza 1 grupa x 20 UP = 20 UP (1 grupa = 270 godzin)Minimum 6 osób, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany lub stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki lub psychologii lub psychopatologii lub neuropsychologii. minimum 10-letni staż pracy pedagogicznej w przypadku nauczyciela dyplomowanego; doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu pedagogiki leczniczej przynajmniej na 2 kursach kwalifikacyjnych z ww. zakresu lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z ww. zakresu na uczelni wyższej. 4.Terapia pedagogiczna 2 grupy x 20 UP= 40 UP (1 grupa =270 godzin)Minimum 8 osób, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany lub stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki lub psychologii; minimum 10-letni staż pracy pedagogicznej w przypadku nauczyciela dyplomowanego; doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu terapii pedagogicznej przynajmniej na 2 kursach kwalifikacyjnych z ww. zakresu lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z ww. zakresu na uczelni wyższej. 5.Organizacja i Zarządzanie Oświatą 2 grupy x 20 UP = 40 UP (1 grupa = 220 godzin) Minimum 8 osób, z których każda musi posiadać co najmniej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; posiadanie minimum stopnia awansu zawodowego: nauczyciel dyplomowany lub stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki lub psychologii; minimum 10-letni staż pracy pedagogicznej w przypadku nauczyciela dyplomowanego; doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu organizacji i zarządzania oświatą przynajmniej na 2 kursach kwalifikacyjnych z ww. zakresu lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z ww. zakresu na uczelni wyższej. UWAGA!! Z uwagi na fakt, iż Zamawiający planuje realizować kilka kursów doskonalących równocześnie tj. w tym samym czasie, Trenerzy podani przez Wykonawcę w Wykazie osób stanowiącym Załącznik nr 6 do Oferty cenowej mogą realizować zajęcia dydaktyczne tylko w jednym rodzaju kursu doskonalącego tzn. Wykonawca nie może wykazywać tego samego Trenera do realizacji zajęć dydaktycznych w więcej niż jednym rodzaju kursu doskonalącego!!!!

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć; Dla części: 5 i 6 - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż - 50 000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości dla każdej części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dla części 6 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał; w ramach jednej umowy wykonał usługę polegającą na realizacji merytorycznej i obsłudze technicznej minimum 3 rodzajów kursów kwalifikacyjnych ze wskazanych w pkt. 3.2 dla części 6 dla minimum 100 osób o wartości minimum 250 tys. zł Do wykazu dla każdej części na którą wykonawca składa ofertę należy załączyć dowody określające, czy usługa została wykonana w sposób należyty;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podidnbusko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY OŚRODEK DORADZTWA I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W BUSKU-ZDROJU 28-100 Busko-Zdrój, Al. Mickiewicza 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 08:30, miejsce: POWIATOWY OŚRODEK DORADZTWA I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W BUSKU-ZDROJU 28-100 Busko-Zdrój, Al. Mickiewicza 21 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Kompetentny nauczyciel wyzwaniem XXI wieku współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji koordynatora projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji specjalisty ds. sprawozdawczości, baz PEFS i nadzoru pedagogicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji specjalisty ds. sprawozdawczości, baz PEFS i nadzoru pedagogicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji specjalisty ds. statystyki, przetwarzania danych, kontroli, ewaluacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji specjalisty ds. statystyki, przetwarzania danych, kontroli, ewaluacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji specjalisty ds. monitoringu, kontroli, promocji i informacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji specjalisty ds. monitoringu, kontroli, promocji i informacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Trenerzy do kursów doskonalących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trenerzy do kursów doskonalących nw: Techniki plastyczne w edukacji - 4 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin); Jak radzić sobie z uczniami przejawiającymi zaburzone zachowania? 4 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin); Warunki dobrej diagnozy u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. 4 grupy x 20 UP (1 grupa = 60 godzin); Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 4 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin) Pedagogika zabawy. 4 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin); Skuteczna komunikacja w szkole z wykorzystaniem alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się. 4 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin); Metoda projektu jako narzędzie integracji międzyprzedmiotowej. 2 grupy x 20 UP (1 grupa = 60 godzin); Psychologia rozwojowa dziecka. 4 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin); Stres w pracy nauczyciela w kontekście wypalania zawodowego. 2 grupy x 14 UP (1 grupa = 60 godzin); Doskonalenie kompetencji nauczycieli do pracy z rodzicami uczniów. 4 grupy x 20 UP (1 grupa = 60 godzin); Kursy doskonalące z zakresu ICT kończące się egzaminem na certyfikat ECCC: a)Moduł Technologie informacyjno - komunikacyjne: 12 grup x 14 UP = 168 UP + 4 grupy x 20 UP = 80 UP. Razem: 16 grup (248 UP) (1 grupa = 16 godzin) b)Moduł Multimedia w dydaktyce: 4 grupy po 14 UP = 56 UP + 2 grupy x 20 UP = 40 UP.Razem: 6 grup (96 UP) (1 grupa = 20 godzin) c)Moduł Komputer w edukacji wczesnoszkolnej 4 grupy x 20 UP = 80 UP (1 grupa = 16 godzin) d)Moduł e-Nauczanie. 10 grup x 14 UP = 140 UP (1 grupa = 20 godzin).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Realizacja merytoryczna i obsługa techniczna kursów kwalifikacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja merytoryczna i obsługa techniczna kursów kwalifikacyjnych nw Oligofrenopedagogika: 2 grupy x 20 osób = 40 osób (1 grupa = 270 godzin x 2 grupy = 540 godzin). Pedagogika Opiekuńcza: 1 grupa x 20 osób = 20 osób (1 grupa x 270 godzin = 270 godzin). Pedagogika Lecznicza: 1 grupa x 20 osób = 20 osób (1 grupa x 270 godzin = 270 godzin) Terapia Pedagogiczna: 2 grupy x 20 osób = 40 osób (1 grupa =270 godzin x 2 grupy = 540 godzin). Organizacja i Zarządzanie Oświatą: 2 grupy x 20 osób = 40 osób (1 grupa = 220 godzin x 2 grupy = 440 godzin).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Doświadczenie - 30
    • 3. posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.