Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-04
Piła: REMONT BUDYNKU - ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU MAGAZYNOWO-USŁUGOWEGO NA ADMINISTRACYJNO-SOCJALNY Z CZĘŚCIĄ GARAŻOWĄ NA DZIAŁCE NR 32/10 W PILE, PRZY UL. WALKI MŁODYCH 78
Numer ogłoszenia: 112060 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, fax 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU - ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU MAGAZYNOWO-USŁUGOWEGO NA ADMINISTRACYJNO-SOCJALNY Z CZĘŚCIĄ GARAŻOWĄ NA DZIAŁCE NR 32/10 W PILE, PRZY UL. WALKI MŁODYCH 78.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęta jest modernizacja budynku położonego przy ul. Walki Młodych 78 w Pile, na działce nr 32/10 z przeznaczeniem na budynek administracyjno-socjalny z częścią garażową dla Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, o powierzchni zabudowy 325,55 m2, powierzchni użytkowej 530,12 m2, i kubaturze 2280,50 m3. W zakres robót wchodzą: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie schodów, nowych pomieszczeń na poddaszu budynku, pomieszczeń socjalno sanitarnych, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie instalacji wentylacyjnej i odprowadzania spalin, - wykonanie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, - montaż pieca c.o. zasilanego gazem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustwy Pzp. 2. Posiadają doświadczenie i udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat jako główny wykonawca budowlany lub podwykonawca wykonali roboty modernizacyjne co najmniej dwóch obiektów użyteczności publicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 700 000 złotych. 3. Zobowiążą się do zatrudnienia kadry kierowniczej budowy, w tym: kierownik budowy, kierownik robót instalacyjnych, kierownik robót elektrycznych. 4. Udokumentują dysponowanie sprzętem budowlanym, niezbędnym do realizacji robót (elektronarzędzia niezbędne przy tego typu robotach, koparko-ładowarka, odpowiedni transport towarowy). 5. Posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową w minimalnej wysokości ceny brutto złożonej oferty. 6. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Udzielą gwarancji jakości za wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, a na wbudowana stolarkę okienną 60 miesięcy. 8. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom. Jeśli Wykonawca zamierza podzlecić roboty podwykonawcy/om to jest zobowiązany: - podać w ofercie nazwy podzlecanych robót i ich wartość. 9. Warunki zapłaty - Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT za części robót wynikające z harmonogramu robót i płatności załączonego do oferty. Wykonawca wyrazi zgodę na termin zapłaty faktur - 14 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. Wartość ostatniej faktury nie może być mniejsza niz 20% ceny oferty. 10. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić harmonogram robót i płatności. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, potwierdzą ich spełnianie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót na obiektach użyteczności publicznej. Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (Zamawiającego). Roboty w wykazie nie potwierdzone w/w dokumentami nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. 6. Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót. Do informacji załączyć kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U. z 2001r Nr 5, poz. 42). 7. Informację o wymaganym sprzęcie niezbędnym do realizacji robót. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia. 10. Informacja o ewentualnym zatrudnieniu podwykonawców robót. 11. Harmonogram robót i płatności. 12. Wyceniony przedmiar robót (kosztorys ofertowy). 13. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 320.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Remont kapitalny wirówki dekantacyjnej Spomasz W1D602 wraz z opcjonalnym wynajęciem wirówki mobilnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Piła
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szkoły Policji w Pile
- Świadczenie usług transportowych dwoma pojazdami wraz z kierowcami, obejmujących przewóz łączny materiałów i osób do budynków komunalnych oraz lokali mieszkalnych będących własnością Gminy (...)
- Budowa elektroenergetycznej sieci kablowej SN 15kV dla zasilania stacji transformatorowej w Oddziale ZUS w Pile w ramach zadania pn.: "Przebudowa elektroenergetycznej linii kablowej SN - O/ Piła"
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Remont i adaptacja pomieszczeń - strefa rekreacyjno-sportowa
- Realizacja robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania Ścieżka parkowa z utwardzeniem terenu na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr Józefa Bednarza w Świeciu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- Modernizacja akustyczna studia nagrań -Laboratorium Dźwięku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Działania adaptacyjne do zmian klimatu na terenie powiatu ostrowskiego - zwiększenie zasobów terenów zielonych Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





