Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Lipno: Przebudowa drogi powiatowej Sikórz - Ciełuchowo - Kikół
Numer ogłoszenia: 112034 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Sikórz - Ciełuchowo - Kikół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skropienie uprzednio oczyszczonej podbudowy z tłucznia kamiennego asfaltową emulsją kationową szybkorozpadową w ilości 0,6 kg/m2. 2. Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-bitumicznej wg PN w ilości 75 g/m2. lokalizacja robót od km 1+738 do km 3+099 = 1,361km - pow. 6985 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 6700 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem przystąpienia do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne jest złożenie przez oferenta oświadczenia wynikającego z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, że: -oferent jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych przez zamawiającego oferent, zobowiązany jest przedłożyć niżej wymienione załączniki: 1. Formularz oferty 2. Kosztorys ofertowy 3. Dowód wpłacenia wadium, 4. Zaświadczenie o braku zaległości podatkowych, 5. Zaświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach ZUS, 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania odpowiada przedmiotowi zamówienia. 7.Koncesję , zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem , 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadcze-nie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakre-sie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; brak dokumentu stanowi podstawę do odrzucenia oferty 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa-nia ofert ; 10. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (Konsorcja, Spółki Cywilne), która będzie określała : -Przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia. -Zasady reprezentacji (lider) we wszystkich sprawach związanych z ofertą i umową z za-mawiającym, wraz z podaniem imiennej reprezentacji. -Solidarną odpowiedzialność podmiotów występujących wspólnie za niewykonanie lub nie-należyte wykonanie zamówienia, obejmującą również okres gwarancji. 11. Potwierdzenie sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -Wymagany roczny obrót w ciągu ostatnich 2 lat 1 500 000 zł . Oświadczenie finansowe wykonać wg tabeli (A) załącznik nr 1. - Wykaz wszystkich robót realizowanych obecnie. Wykonać wg tabeli punkt (B) załącznika nr 1. 12. Potwierdzenie kwalifikacji technicznych odpowiednich do wykonania zamó-wie nia. Do realizacji robót wymagany jest personel w celu obsadzenia następujących stanowisk : kierownik robót - 1 osoba z uprawnieniami majster robót - 1 osoba z uprawnieniami Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wykonać wg załącznika nr 2. Na potwierdzenie powyższego dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 13. Potwierdzenie wyposażenia technicznego odpowiedniego do wykonania zamówienia. -Wymagane jest posiadanie w pełni sprawnego sprzętu : Sprzęt do skrapiania nawierzchni : - mechaniczna skrapiarka lepiszcza - 1 szt Sprzęt do produkcji i wykonania warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej: - wytwórnia stacjonarna do wytwarzania masy mineralno-bitumicznej - 1 szt - układarka do rozkładania masy mineralno-bitumicznej wyposażona w automatyczne sterowanie oraz płytę wibracyjną do wstępnego zagęszczania - 1 szt - walce stalowe gładkie statyczne lub wibracyjne - 2 szt - walec ogumiony - 1 szt - zbiornik do wody - 1 szt -Wymagane posiadanie lub dostęp do laboratorium w celu przeprowadzenia badań nie-zbędnych do realizacji zamówienia a związanych ze spełnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych . Wykaz podstawowego sprzętu, pojazdów oraz dane dotyczące laboratorium wykazać w załączniku nr 3. 14. Potwierdzenie doświadczenia zawodowego odpowiedniego do wykonania za-mówienia. Wymagane potwierdzenie należytego wykonania robót co najmniej dla trzech zadań wyko-nywanych w ostatnich trzech latach o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia.. Wykaz ważniejszych robót wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonać wg załącznika nr 4. oraz dołączyć potwierdzenia należytego wykonania robót od zamawiających .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Budowa hali magazynowej
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w drugiej połowie 2024 r."
- Obsługa bankowa Powiatu Lipnowskiego
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lipno w roku szkolnym 2024/2025
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- "Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Iwanowice" - z podziałem na 3 części
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- Remont drogi dojazdowej do pól w miejscowości Witów na działce nr 139 o dł.625mb
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.