Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Radzymin: Zakup i dostawa materiałów medycznych sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych, tuszy i tonerów szczegółowo określonych w załączniku Nr1  do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 111981 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.radzymin.com
 - Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.spzzoz-radzymin.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów medycznych sprzętu jednorazowego użytku i materiałów opatrunkowych, tuszy i tonerów szczegółowo określonych w załączniku Nr1 do SIWZ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku 33140000-3 1. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych typ IS 2900 szt 2. Przyrząd do przetaczania krwi typ TS 50 szt 3. Przedłużacz do pompy infuzyjnej KZ-11 jałowy, niepirogenny, nietoksyczny. 100 szt 4. Worki do moczu 2000 ml nie sterylne 500 szt 5. Szpatułki drewniane 15600 szt 6. Veuflon 0,8 450 szt 7. Veuflon 1.0 550 szt 8. Veuflon 1,2 150 szt 9. Veuflon 1.4 20 szt 10. Veuflon 1,7 20 szt 11. Ostrze chirurgiczne 21 300 12. Ostrze chirurgiczne 23 300 13. Ostrze chirurgiczne 11 300 14. Prześcieradła papierowe rolki 15 rolek 15. Wziernik ginekologicz. Średni Nr M 1000 szt 16. Pojemnik na zużyte igły 1 L 50 szt 17. Żel do USG 500 g 120 18. Szkiełka do cyt. 1000 19. Paski do gleukometru Accu-Chek Active 30 op. Pakiet Nr 2 - materiały i sprzęt jednorazowego użytku strzykawki 33141310-6 1. Strzykawka Luer 20 ml. plastik 8200 szt 2. Strzykawka Luer 5 ml. plastki 12300 szt 3. Strzykawka Luer 10 ml. plastki 10600 szt 4. Strzykawka Luer 2 ml. plastki 10400 szt 5. Strzykawki insulinowe 1 ml. 500 szt 6. Strzykawki do pompy infuzyjnej 20ml. 250 szt Pakiet Nr 3 - sprzęt jednorazowego użytku cewniki 33141200-2 1. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr16 40 szt 2. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr18 100 szt 3. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr20 150 szt 4. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr22 150 szt 5. Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr24 50 szt 6. Cewnik Foley 10 20 szt w op. 10 op. 7. Cewnik Tiemana Nr 14 10 szt 8. Cewnik Tiemana Nr 16 10 szt 9. Cewnik Tiemana Nr 18 10 szt 10. Cewnik Tienana Nr 20 10 szt. Pakiet Nr 4 - sprzęt jednorazowego użytku igły 33141320-9 1. Igła luer 0,60 x 25 23 x 1 4000 szt 2. Igła luer 0,50x25 25 GA 1 4000 szt 3. Igła luer 0,70 x 30 22G x 1 ? 4400 szt 4. Igła luer 0,80 x 40 21G x 1 ? 7600 szt 5. Igła luer 0,90 x 40 20G x 1 ? 10600 szt 6. Igła luer 1,1 x 40 19G x 1 ? 4000 szt 7. Igła luer 1,2 x 40 18G x 1 ? 1600 szt 8. Igła luera 0,45 x 23 3000 szt 9. Igła luera 0,45 x 13 1000 szt Pakiet Nr 5 - materiały i sprzęt jednorazowego użytku nici 33140000-3 1. Amifil nici chirurgiczne 0/0 10 szt 2. Amifil nici chirurgiczne 0/1 10 szt 3. Amifil nici chirurgiczne 2/0 10 szt 4. Amifil nici chirurgiczne 3/0 10 szt 5. Amifil nici chirurgiczne 4/0 10 szt 6. Safil nici chirurgiczne podskórne 1/0 10 szt 7. Safil nici chirurgiczne podskórne 2/0 10 szt 8. Safil nici chirurgiczne podskórne 3/0 10 szt 9. Safil nici chirurgiczne podskórne 4/0 10 szt Pakiet Nr 6 - sprzęt jednorazowego użytku worki 33157700-2 1. Worki czerwone duże mocne 120 l 50 szt w op. 300 op. 2. Worki czerwone małe mocne 35 l 50 szt. w op. 500 op. Pakiet Nr 7 - sprzęt jednorazowego użytku płyny 33741200-8 1. Aerodesin 2000 ( płyn dezynfekujący ) 1 L 20 2. Javel (płyn dezynfekujący ) 5 L 1 Pakiet Nr 8 - sprzęt jednorazowego użytku rękawice 33141420-0 1 Rękawice latex beztalkowe z witaminą E rozmiar S 10000 szt 2 Rękawice latex beztalkowe z witaminą E rozmiar L 3000 szt 3 Rękawice latex beztalkowe z witaminą E rozmiar M 3000 szt 4 Rękawice winilowe S 2000 szt 5 Rękawice winilowe M 2000 szt 6 Rękawice chirurg. stery. 7,5 1000 szt 7 Rękawice chirurg. stery. 8,5 500 szt 8 Rękawice pudrowe S 5000 szt Pakiet Nr 9 - materiały opatrunkowe 33141100-1 1. Opaska dziana 4 x 10 2250 szt 18 kart. 2. Opaska dziana 4 x 15 1080 szt 12 kart. 3. Opaska dziana 4 x 5 860 szt 4. Opaska elastyczna 4 x 10 20 szt 5. Opaska elastyczna 4 x 15 20 szt 6. Gaza opatrunkowa 200 x 90 1300 mb 7. Gaza sterylna 1 x 1 m 75 szt 8. Gaza opatrunkowa sterylna 1 x ? m2 80 szt 9. Wata opatrunkowa 0,5 kg 60 kg 10. Lignina płaty 300 kg 11. Poloplast 5m x 2,5 cm 100 szt. 5 opak. 12. Polopor 5m x 2,5 cm 240 szt 5 opak. 13. Plaster Polovis 5 m x 50 mm 108 szt. 14. Plaster Polofix 100 cm x 10 mb. 1 szt. 3 op. 15. Plaster Prestopor 1 m x 60 mm 30 szt 16. Opaski gipsowe 3x 120 mm 20 szt 17. Plaser omnifix E 10 cm x 10 mb. 30 szt 18. Plaster Omnifix C 15 cm x 10 mb. 30 szt. 19. Kaniula Plast 8 mm x 6 mm 1300 szt. 20. Opaska gipsowa 3x 140 mm 20 szt 21. Kompres bawełniany nie jałowy 7x7 cm 6000 szt 12 pacz. 22. Kompres bawełniany nie jałowy 9x9 cm 3500 szt 23. Kompres bawełniany nie jałowy 5x5 cm 7000 szt 24. Canula Plast 8x 6 cm 2500 szt. 25. Gaza sterylna 1x1/4 m 100 szt. Zadanie Nr 10 - Tusze i tonery oryginały KOD CPV 22600000-6 1 Toner do ksero Canon C-EXV 14 20 2 Toner do kserokopiarki TOSHIBA T1 550E 3 3 Tusz HP C 6578 A 4 4 Tusz HP C 6615D 6 5 Tusz HP C6656A 25 6 Tusz HP C6657A 20 7 Tusz HP C87677EE 20 8 Tusz HP C9352A 10 9 Tusz HP C9361EE 10 10 Tusz HP C9351A 10 11 Tusz HP C9362EE 25 12 Tusz Canon CL-41 8 13 Tusz Canon PG-40 8 14 Tusz Canon BX-3 10 15 Tusz HP C 8766E 15 16 Toner HP Q 2612A 15 17 Toner HP Q 2613A 10 18 Toner HP C 409A 15 19 Toner HP CB436A 12 20 Toner CB436A 20.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.15.77.00 - Worki ambu 33.74.12.00 - Płyny do rąk i ciała 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 22.60.00.00 - Tusz .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnisienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminową realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata za realizację zamówienia będzie odbywać się na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. nie wcześniej niż 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust.1 ustawy ( Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wg. załączonego wzoru. 2. Formularz cenowy wg. Załącznika Nr 1do SIWZ . 3. Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 - ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem, ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie . 10. Polisa lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Koncesje , zezwolenia lub licencje , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem . 12. Parafowany wzór umowy. Załączniki Nr 4 do SIWZ..
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-radzymin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespoł Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17  pok. 214   II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 pok. 214 II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.08.2009.
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Radzymin
 - Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów dla Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920r w Radzyminie ZNAK SPRAWY: 8/2025/ZP
 - Przebudowa ul. Morelowej w Radzyminie
 - Aktywna przestrzeń przy ul. Nowej w Radzyminie - budowa toru rolkarskiego
 
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętów medycznych do wykonywania przezskórnych interwencji wieńcowych wraz z dzierżawą systemu do aterektomii rotacyjnej
 - Dostawa wyposażenia dla Kierunku Pielęgniarstwo.
 - Dostawy wyrobów medycznych, akcesoriów laboratoryjnych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na 34 części
 - DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA ŚW. LEONA SP. Z O.O.
 - Zakup i dostarczanie rękawic ochronnych jednorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
 - Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
 
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





