eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoWykonanie instalacji systemu przyzywowo - alarmowego w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie przy ul. Przebendowskiego 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Wejherowo: Wykonanie instalacji systemu przyzywowo - alarmowego w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie przy ul. Przebendowskiego 1
Numer ogłoszenia: 111971 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Przebendowskiego 1, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 672-15-91, fax 0-58 672-67-11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpswejherowo.gp7.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji systemu przyzywowo - alarmowego w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie przy ul. Przebendowskiego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: System przyzywowo - alarmowy będzie umożliwiał mieszkańcom w razie potrzeby wezwanie personelu. Wszystkie pomieszczenia wyszczególnione w specyfikacji przetargowej wyposażone zostaną w odpowiednie urządzenia w systemu przyzywowo - alarmowego. Przyciski przywołania personelu będą zamontowane w następujących miejscach: - przy łóżkach mieszkańców - przyciski przyzywowe naścienne (manipulatory), które powinny być podświetlane, aby ułatwić mieszkańcom odnalezienie przycisku w nocy - w łazienkach - przy prysznicach powinny znajdować się przyciski z mechanizmem pociąganym, przy wc przyciski przyzywowe naścienne, Odbieranie przywołań odbywać się będzie w dyżurce pielęgniarskiej lub w innym pomieszczeniu, w którym przewidziano terminal pielęgniarski (centralka systemu przyzywowego). W pomieszczeniu w którym znajduje się system personel powinien słyszeć sygnał akustyczny i na wyświetlaczu terminala (centralki) powinien widzieć dokładne informacje odnośnie miejsca przywołania. Każde przywołanie powinno wywoływać zapalenie się lampki umieszczonej w dobrze widocznym miejscu np. nad drzwiami pokoju od strony korytarza. System przyzywowo - alarmowy powinien umożliwiać w kolejnych etapach rozbudowy dodanie kolejnych urządzeń umożliwiających wizualizację, rejestrację zdarzeń lub przekierowywanie przywołań na urządzenia typu pager lub telefony przenośne DECT.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.62.00 - Instalowanie sprzętu sygnalizacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - kierownik budowy winien mieć doświadczenie 5 lat pracy w branży instalacji elektrycznych oraz posiadać ważne uprawnienia w pełnym zakresie i należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - wykonawca lub wykonawcy występujący wspólnie należycie wykonali co najmniej trzy roboty o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią dokumenty i oświadczenia na podstawie których Zamawiający dokona oceny. a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywały zamówienia posiadają ważne uprawnienia budowlane w pełnym zakresie oraz aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późniejszymi zmianami), d) wykazu zrealizowanych robót budowlach z okresu ostatnich 5-ciu lat w tym co najmniej trzy roboty wykonania instalacji przyzywowo - alarmowej a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty zostały wykonane należycie; e) Oświadczenie art.22 ust.1 pkt.4 Wymienione dokumenty mogą być złożone zgodnie z §4 ust.1 rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. Nr 87 poz. 605) Wykonawcy wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpswejherowo.gp7.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Przebendowskiego 1 84-200 Wejherowo w godz. od 8:30 do 14:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Przebendowskiego 1 84-200 Wejherowo (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.