Ogłoszenie z dnia 2007-07-04
Lublin: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ul. Krochmalnej w Lublinie - odcinek od projektowanej ul. Muzycznej do stacji paliw.
Numer ogłoszenia: 111970 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4435145, fax 081 5329851.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ul. Krochmalnej w Lublinie - odcinek od projektowanej ul. Muzycznej do stacji paliw..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ul. Krochmalnej w Lublinie - odcinek od projektowanej ul. Muzycznej do stacji paliw. 1.1. Zakres przedmiotu zamówienia: prace projektowe : obejmujące opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do przebudowy ul. Krochmalnej na odcinku od stacji paliw do projektowanej ul. Muzycznej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym roboty budowlane: - przebudowa geometrii jezdni, - budowa ścieżki rowerowej, - w zakresie sieci trakcyjno-oświetleniowej, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie chodników, - przebudowa infrastruktury podziemnej, - uporządkowanie terenu budowy, - REMONT KANALIZACJI DESZCZOWEJ - usunięcie i odtworzenie zieleni, w zakresie sieci trakcyjno-Oświetleniowej remont kanalizacji deszczowej usunięcie i odtworzenie zieleni. Szczegółowy zakres robót określa program funkcjonalno - użytkowy 1.2. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonania roboty: prace projektowe i roboty budowlane w zakresie: remontu kanalizacji deszczowej usunięcie i odtworzenie zieleni. 1.3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1.Dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia wykonawcze i projektowe w specjalności : instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych konstrukcjo-budowlanej drogowej wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2. wykazanie się wykonaniem minimum 3 robót z zakresu budowy, przebudowy lub remontów dróg o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 1.3. wykazanie się wykonaniem minimum 3 robót z zakresu budowy sieci lub urządzeń elektroenergetycznych o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 1.4. wykazanie się posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia do dnia 30.06.2008 na wartość: 2 000 000, 00 PLN ( słownie: dwa miliony PLN). 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Uprawnienia budowlane wykonawcze i projektowe w specjalności : instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych konstrukcjo-budowlanej drogowej a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.2.Wykaz prac zawierający wykonanie minimum 3 robót z zakresu budowy, przebudowy lub remontów dróg o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 3.3. Wykaz prac zawierający wykonanie minimum 3 robót z zakresu budowy sieci lub urządzeń elektroenergetycznych o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujący dokument: 4.1. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji inwestycji tj. do dnia 30.06.2008 r. na wartości 2 000 000, 00 PLN( słownie: dwa miliony PLN). 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wymagany w pkt. 2.1. niniejszej części dokument winien złożyć każdy wykonawca. - Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 8. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lublin, Plac Litewski 1, pok. nr 8 po wcześniejszym dokonaniu wpłaty 50 zł w budynku Urzędu Miasta przy ul. Wieniawskiej 14-parter, lub za zaliczeniem pocztowym ( 50 zł + koszty przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 10:30, miejsce: 1.Oferty należy składać w Biurze Zamówień Publicznych Urząd Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa przeprowadzenia pakietu szkoleń w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych pracowników Muzeum Narodowego w Lublinie. Postępowanie w podziale na cztery (4) części.
- Wykonanie 327 operatów szacunkowych, w tym: 80 lokali mieszkalnych, 3 lokali użytkowych, 3 garaży, 160 nieruchomości gruntowych, 80 określających wartość ograniczonego prawa rzeczowego oraz ...
- Dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych do Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu spotkań edukacyjnych dla przedstawicieli gmin z terenu województwa lubelskiego w zakresie rewitalizacji w ramach 7 modułów tematycznych
- Modernizacja akustyczna studia nagrań -Laboratorium Dźwięku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi odbioru odpadów w roku 2026 z obiektów LUW w Zamościu
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Realizacja robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania Ścieżka parkowa z utwardzeniem terenu na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr Józefa Bednarza w Świeciu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania wnętrza podwórzowego położonego w kwartale ulic Trzebnicka, Kleczkowska, Siemieńskiego oraz Kraszewskiego we Wrocławiu
- Przebudowa części "A" ZSP w Czarnocinie - rewitalizacja wspólnej przestrzeni w Czarnocinie dla międzypokoleniowej integracji i promowania aktywności społecznych
- Opracowanie dokumentacji projektowej architektoniczno-budowlanej i technicznej w ramach zadania: Poprawa ekomobilności w MOF Olsztyna - etap II
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





