Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Gliwice: zadanie 1 Remont kapitalny sanitariatów
zadanie 2 Remont instalacji hydrantowej
Numer ogłoszenia: 111954 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 41, ul. Kormoranów 23, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2322341, fax 032 2322341.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp41-gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa nr 41 w Gliwicach.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie 1 Remont kapitalny sanitariatów zadanie 2 Remont instalacji hydrantowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Remont kapitalny sanitariatów Przedmiotem robót są prace związane z remontem sanitariatów Zakres remontu: - remont sanitariatów dla dziewcząt (parter, 1 piętro, 2 piętro) - remont sanitariatów dla chłopców (parter, 1 piętro, 2 piętro) - remont pomieszczenia gospodarczego (parter, 1 piętro, 2 piętro) - remont sanitariatów dla personelu (parter, 1 piętro, 2 piętro) Zakres prac: - Roboty demontażowe i rozbiórkowe - Roboty tynkarskie - Wymiana instalacji wodnej - Wymiana instalacji kanalizacyjnej - Wymiana urządzeń sanitarnych, - Wykonanie okładzin ściennych z płytek - Wykonanie posadzek z płytek, - Wymiana opraw oświetleniowych - Wymiana stolarki drzwiowej - Roboty malarskie. - Dostawa i montaż przyborów toaletowych Sumaryczna powierzchnia pomieszczeń sanitariatów przewidziana do remontu wynosi: 157,86 m2 Remont kapitalny sanitariatów - do 30.09.2008r. (sanitariaty na pierwszym i drugim piętrze do 25.08.2008r.) Zadanie nr 2: Remont instalacji hydrantowej Przedmiotem robót są prace związane z remontem instalacji hydrantowej Zakres prac: - wymiana instalacji hydrantowej - wymiana szafek hydrantowych - opracowanie projektu - wykonanie próby wodnej instalacji hydrantowej - prace malarskie Zadanie nr 2: Remont instalacji hydrantowej - do 30.09.2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki przystąpienia do postępowania: 1.1. Warunki przystąpienia do postępowania i wymagane dokumenty 1.1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 1.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.1. - należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego b) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym dla danego zadania, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: 75.000,00 zł (brutto) każda robota - zadanie nr 1 i 15 000,00 zł (brutto) - zadanie nr 2. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.2 należy złożyć: a) dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, który będzie wykonywać przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.a.. b) wykaz (na zał. nr 3 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. c) wykaz (na zał. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ¬w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.b. 1.1.3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu 1.1.3.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.3 należy złożyć: oświadczenie na załączniku nr 2 1.1.4. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do specyfikacji; Kryterium oceny ofert i ich znaczenie: cena oferty- 100%
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp41-gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 41 Kormoranów 23 44-100 Gliwice 032 232 23 41.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 14:15, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 41 Kormoranów 23 44-100 Gliwice 032 232 23 41.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont kapitalny sanitariatów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót są prace związane z remontem sanitariatów Zakres remontu: - remont sanitariatów dla dziewcząt (parter, 1 piętro, 2 piętro) - remont sanitariatów dla chłopców (parter, 1 piętro, 2 piętro) - remont pomieszczenia gospodarczego (parter, 1 piętro, 2 piętro) - remont sanitariatów dla personelu (parter, 1 piętro, 2 piętro) Zakres prac: - Roboty demontażowe i rozbiórkowe - Roboty tynkarskie - Wymiana instalacji wodnej - Wymiana instalacji kanalizacyjnej - Wymiana urządzeń sanitarnych, - Wykonanie okładzin ściennych z płytek - Wykonanie posadzek z płytek, - Wymiana opraw oświetleniowych - Wymiana stolarki drzwiowej - Roboty malarskie. - Dostawa i montaż przyborów toaletowych Sumaryczna powierzchnia pomieszczeń sanitariatów przewidziana do remontu wynosi: 157,86 m2 Zadanie nr 1: Remont kapitalny sanitariatów - do 30.09.2008r. (sanitariaty na pierwszym i drugim piętrze do 25.08.2008r.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont instalacji hydrantowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Remont instalacji hydrantowej Przedmiotem robót są prace związane z remontem instalacji hydrantowej Zakres prac: - wymiana instalacji hydrantowej - wymiana szafek hydrantowych - opracowanie projektu - wykonanie próby wodnej instalacji hydrantowej - prace malarskie Zadanie nr 2: Remont instalacji hydrantowej - do 30.09.2008r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 74.22.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10 ul. J. Śliwki 8 - termomodernizacja i modernizacja budynku - dokumentacja projektowa (3)
- Remont toalety damskiej w CKS Mrowisko wraz z naprawą posadzki sceny i garderób sali teatralnej. Znak sprawy: DZPZ.284.11.2025.HP
- Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego MZUK w Gliwicach.
- Świadczenie usług kremacji zwłok
- 4WOG-1200.2712.29.2025 Usługi restauracyjne w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie dla żołnierzy z jednostek wojskowych, w poddziale na 6 części
- ZP.261.4.2025 Remont schodów zewnętrznych budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1f w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.