To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-26
Opole: Posadzkarz
Numer ogłoszenia: 111949 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92819 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. majora Hubala 21, 45-266 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4422929, faks 077 4422928.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Posadzkarz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia zamkniętego pn. POSADZKARZ dla 10 uczestników ( 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu ) realizowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie tj; Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych; projektu pn. HERKULES. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników kursu wiedzy i umiejętności wymaganych w pracy posadzkarza. Program szkolenia obejmuje 300 godzin szkolenia w tym następującym rozbiciu: część teoretyczna 50 godzin i część praktyczna 250 godzin. Zagadnienia organizacyjne: Zajęcia teoretyczne realizowane będą na terenie miasta Opola w miejscu umożliwiającym dogodny dojazd autobusami MZK. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom szkolenia sali wykładowej umożliwiającej prawidłowa realizację zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne realizowane będą w obiektach użyteczności publicznej. W związku z powyższym zajęcia te musza być przeprowadzone zgodnie z zasadami współżycia społecznego. Zajęcia te będą prowadzone w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zajęcia praktyczne musza uwzględniać następujące prace; - skuwanie starych powierzchni podłogowych, - wykonanie innych niezbędnych robót związanych z zawodem posadzkarza, zmierzających do prawidłowo wykonanej pracy takich jak przygotowanie ewentualnej wylewki pod miejsca które będą tego wymagały. - dostosowanie drzwi ( podcięcie jeśli po zamontowaniu płytek uniemożliwiony będzie ich ponowny montaż ) - montowanie listw progowych podłogowych pod drzwi które zapewnia Wykonawca. - położenie około 250m2 powierzchni wewnętrznej, gres szkliwiony o wymiarach 30,5cm x 30,5cm oraz około 200m cokołu o wysokości połowy płytki. Gres montowanych ma być na kleju elastycznym Zamawiający zapewnia materiał szkoleniowy w postaci gresu. Wykonawca ma natomiast zapewnić klej w odpowiedniej ilości pozwalającej na zamontowanie ww. powierzchni oraz fugę ( kolor do uzgodnienia z zamawiającym ) również w odpowiedniej ilości pozwalającej na prawidłowy montaż szacowanej ilości gresu. - położenie uzupełnienie około 10m2 powierzchni wewnętrznej, gres szkliwiony lub płytka ceramiczna o wymiarach 30,5cm x 30,5cm. Płytka montowanych ma być na kleju elastycznym Wykonawca ma zapewnić materiał szkoleniowy w postaci płytek gres lub płytek ceramicznych (kolor oraz rodzaj płytek uzgodniony z Zamawiającym), klej oraz fugę w odpowiedniej ilości pozwalającej na zamontowanie ww. powierzchni.- Położenia powierzchni zewnętrznej, gres zewnętrzny o stopniu antypoślizgowości R-10, R-11 montowanym na kleju elastycznym mrozoodpornym do stosowania na zewnątrz. Pod ww. powierzchnie należy przegotować odpowiednio podłoże co umożliwi prawidłowy montaż gresu. Zakres prac powierzchni zewnętrznej; a) zamontowanie gresu zewnętrznego z przeznaczeniem na schody. Poglądowe wymiary schodów: 6 stopni schodów, 5 stopni o wymiarach około 352cm długości x 34cm głębokości x 14cm wysokości. Jeden stopień o wymiarach 327cm długości x 45 głębokości x 14 wysokości. b) zamontowanie około 15m2 powierzchni zewnętrznej (pas od schodów po drzwi główne budynku). - UWAGA! Podane wymiary są poglądowe liczone w przybliżeniu, Zamawiający powinien uwzględnić margines błędu w celu prawidłowej realizacji części praktycznej szkolenia. Planowany termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia: 26.05.14r. - 15.07.14r. Termin ten ze względów organizacyjnych, za zgodą Zamawiającego może zostać przesunięty. Zajęcia realizowane będą od poniedziałku do piątku, od godziny 07:30 - 15:30 w wymiarze 30 godzin tygodniowo. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, przewiduje możliwość zmiany tylko i wyłącznie godzin szkolenia, a nie dni. Nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy godzinami zajęć teoretycznych celem skrócenia zajęć w danym dniu. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia harmonogramu szkolenia w dniu podpisania umowy. Harmonogram nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia oraz egzamin wewnętrzny. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia. Materiały te powinny zostać oznakowane zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów POKL. Wykonawca wyposaża uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne. Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić co najmniej dwie osoby prowadzące szkolenie. Jeden wykładowca do zajęć teoretycznych i jeden instruktor do prowadzenia części praktycznej. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, wody mineralnej.Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osób, które nie pobierają stypendium szkoleniowego (od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia). Listę tych osób Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie szkolenia. Do kosztów szkolenia wynikających z zawartej umowy Wykonawca ma prawo doliczyć koszty ubezpieczenia w wysokości zgodnej z załączonymi dokumentami (polisą). Wykonawca zapewnia obsługę administracyjno - organizacyjną szkolenia (tj. m.in. prowadzenie dokumentacji zgodnie z zapisami umowy, przygotowanie list obecności, przygotowanie danych do zaświadczeń, wprowadzenie szkolenia na stronę www.inwestycjawkadry.pl). Wykonawca zobowiązuje się do podania w formularzu oferty osoby do kontaktu, odpowiedzialną za szkolenie (kierownika kursu), telefonu stacjonarnego i komórkowego do tej osoby, adresu email Wykonawca zapewnia osobę (kierownika kursu) lub inną osobę nadzorującą cześć praktyczna szkolenia w pełnym wymiarze godzin. Osoba taka musi być obecna na całej części praktycznej szkolenia, nadzorując i dyscyplinując uczestników szkolenia. Osoba taka odpowiedzialna ma być za dyscyplinę pracy uczestników szkolenia oraz nadzór nad obecnością uczestników. Z końcem każdego dnia osoba ta zda krótki raport z przebiegu szkolenia przesłany na e-mail Zamawiającego (właściwy e-mail zostanie podany przy podpisaniu umowy) najpóźniej do godziny 08:00 następnego dnia za dzień poprzedni. Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń określonych w § 18 ust 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz dołączenia do nich następujących informacji: okresu trwania szkolenia, tematów i wymiaru godzin zajęć edukacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz.U. nr 169 z 2003r.) i p.poż. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest oznakować pomieszczenia, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów POKL. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania przed rozpoczęciem szkolenia wszelkich materiałów promocyjno-informacyjnych w postaci plików oraz plakatów spełniających wymogi Unii Europejskiej w zakresie promocji i informacji. Wykonawca w cenie oferty ma ująć materiały szkoleniowe w formie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie współfinansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie j; Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych; projektu pn. HERKULES.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zawodowej CARGO Sp. z o.o., Ul. Darwina 17, 45-603 Jaworzno, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4262,00
Oferta z najniższą ceną: 4262,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5530,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 401 na odcinku obwodnicy w m. Grodków - skrzyżowanie nr 1 DW401/DW378/ul. Warszawska
- D/97/2025/A Zakup i dostawa urządzenia do stymulacji mięśni dla kierunku Kosmetologia Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- D/82/2025/A Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup i dostawa lodówki na potrzeby kierunku Farmacja - 2 szt.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 14 w Opolu - etap IV
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie głubczyckim
- Przeglądy gwarancyjne i konserwacja klimatyzatorów MIDEA w budynku CUP 2 Izby Administracji Skarbowej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery - kurs prawa jazdy
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawod. dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach proj.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR" (2 części) II postępowanie
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - IV Edycja"
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli będących uczestnikami projektu"24krokidorozwoju-każdyinny,każdyważny,wszyscy równi"
- "Usługi szkoleniowe - organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn. "Praktyka czyni mistrza - praktyczne formy edukacji uczniów technikum Powiatu...
- Usługi szkoleniowe-organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn.Praktyka czyni mistrza-praktyczne formy edukacji uczniów technikum...
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





