eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › PT zagospodarowania osiedla Polanka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Polkowice: PT zagospodarowania osiedla Polanka
Numer ogłoszenia: 111897 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PT zagospodarowania osiedla Polanka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania terenu osiedla Polanka w Polkowicach - zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a) wykonanie projektu budowlanego (5 egzemplarzy) i wykonawczego (5 egzemplarzy) zagospodarowania os. Polanka wraz z przebudową dróg, chodników, parkingów, kanalizacji deszczowej, oświetlenia, małej architektury i zieleni, b) sporządzenia mapy z wyznaczeniem własności gminnych i granic działek. c) przygotowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500, d) sporządzenie oceny oddziaływania na środowisko wraz z raportem jeżeli będzie wymagany dla osiedla Polanka oraz uzyskanie decyzji środowiskowej jeżeli jest wymagana, e) sporządzenia dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (badania gruntowo-wodne), f) projekt zmiany organizacji ruchu dla całego osiedla, g) uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami za wyjątkiem opłat przyłączeniowych i opłat za wydanie warunków technicznych przyłączenia, które umożliwią uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, h) przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż (po 2 egzemplarze), i) przygotowanie przedmiarów robót dla każdej branży odrębnie (po 2 egzemplarze), j) przygotowanie kosztorysów inwestorskich dla każdej branży odrębnie (po 2 egzemplarze), k) odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego dwóch konsultacji z Zamawiającym w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia, l) złożenie wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, m) odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego dwóch nadzorów autorskich w trakcie realizacji robót budowlanych. Opracowania, o których mowa w ust.1.2 pkt. h), i), j), będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej. Ich przygotowanie nastąpi w oparciu o oprogramowanie: MS Word, MS Excel (pkt. h), Norma 3.xx, NormaPro (pkt.i,j) lub inne zaakceptowane przez Zamawiającego. Opracowania projektowe, o których mowa w ust.3 pkt. a) - f) będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej na nośniku CD-R. Ich przekazanie nastąpi w formie pliku uniemożliwiającego edycję (np. z rozszerzeniem .dwg, .jpg, .pdf, .bmp, .giff lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego). Wszystkie rysunki w wersji papierowej powinny być odrębnie podklejone systemowym wzmocnieniem przeznaczonym do wpięcia do segregatora. Wszelkie opisy na rysunkach należy wykonać pismem technicznym. Ponadto wysokość liter min 3mm. 1.3 Zamawiający wymaga aby w/w dokumentacja techniczna uwzględniała: 1. przebudowę dróg, chodników, parkingów, kanalizacji deszczowej, oświetlenia, małej architektury i zieleni, w nawiązaniu do istniejącej i projektowanej infrastruktury drogowej, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazociągów i sieci elektroenergetycznej, kolektorów KGHM Polska Miedź S.A., 2. rzędne nawierzchni dróg i chodników dostosowane do istniejącej zabudowy, 3. oznaczenie na mapie do celów projektowych granic działek i własności gminnych, 4. zaprojektowanie nowych miejsc parkingowych wg wskazówek inwestora min. 30 miejsc maks. 60 miejsc i przebudowę istniejących, 5. zmianę organizacji ruchu na wewnętrznych drogach osiedla z rozważeniem wprowadzenia elementów spowalniających, 6. wyznaczenie miejsca korzystania z grilla wraz z koniecznymi urządzeniami, ławkami itd., 7. uwzględnienie miejsca pod świetlicę, 8. przebudowę ciągów pieszych w otoczeniu boisk, 9. wprowadzenie dodatkowych przepustów pod istniejącym chodnikiem równoległym do ul. Dąbrowskiego, 10. oświetlenie chodnika od ul. Topolowej do boiska, 11. rozważenie możliwości odprowadzenia wód deszczowych rowami i kanalizacją deszczową w kierunku południowym, 12. zaplanowanie dodatkowych miejsc segregacji odpadów, przebudowę istniejących oraz zaplanowanie dodatkowych koniecznych śmietników. 13. uwzględnienie elementów małej architektury, 14. ustalenie rozwiązań przy udziale Zamawiającego i przedstawiciela osiedla. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wymagane jest w kwocie 5.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednego projektu zagospodarowania terenu dla powierzchni powyżej 5000 m2, z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), - dysponują lub będą dysponowali osobami które skierują do realizacji przedmiotowego zadania, które są aktualnymi członkami Izby Budowlanej (Izby Inżynierów, Izby Architektów), posiadającymi uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do sporządzania projektów: - architektoniczno-budowlanych, - konstrukcyjnych, - drogowych - sieci i instalacji wod-kan, gazowych i energetycznych. -wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz obejmujący wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, co najmniej jednego projektu zagospodarowania terenu dla powierzchni powyżej 5000 m2, z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zawierający co najmniej osoby które są aktualnymi członkami Izby Budowlanej (Izby Inżynierów, Izby Architektów), posiadające uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do sporządzania projektów: architektoniczno-budowlanych, konstrukcyjnych, drogowych, sieci i instalacji wod-kan, gazowych i energetycznych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. e, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, skierowanych do realizacji zamówienia, g) aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych osoby/osób skierowanych do realizacji zadania, które są aktualnymi członkami właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do sporządzania projektów: zagospodarowania terenu, dróg, sieci sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego tych osób). h) kserokopia dowodu wniesienia wadium podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 1 lit. a, b, muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas realizacji przez Wykonawcę usunięcia wad i niekompletności dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez Zamawiającego w trakcie procedury udzielen - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.