eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuckBudowa windy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Puck: Budowa windy
Numer ogłoszenia: 111867 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139076 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 6730500, 6730534, faks 58 6730533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa windy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zewnętrznego dźwigu osobowego z montażem i uruchomieniem, budowa przedsionka oraz wykonanie wszelkich prac montażowych, skutkujących uruchomieniem windy i dopuszczeniem jej do eksploatacji. Lokalizacja: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13. 1) Parametry windy osobowej: - Udźwig nominalny/pojemność 630 kg/8 osób - Wysokość podnoszenia 8,44 m - Prędkość jazdy 1.00 m/s - Wymiary wewnętrznego szybu 1900x1750 mm - Nadszybie 3600 - Podszybie 1150 2) Opis wykonania windy osobowej - Rodzaj napędu - hydrauliczny - Drzwi kabiny - automatyczne - Drzwi szybu - automatyczne -Drzwi przystankowe - szklone szkłem bezpiecznym w obramowaniu ze stali nierdzewnej - Szyb windy przeszklony od strony północnej i południowej - Kabina windy przeszklona strona północna i południowa, strona wschodnia - panel szyba mleczna/laminaty, kabina w obramowaniu ze stali nierdzewnej (szlif do uzgodnienia z Zamawiającym), ściana południowa - drzwi - Poręcze stal nierdzewna - Panel dyspozycji - stal nierdzewna - Kaseta wezwań - stal nierdzewna - Oświetlenie LED - Podłoga - wykładzina antypoślizgowa, trudnościeralna - szara - Daszek wg systemu producenta -Wyposażenie dodatkowe: gong, piętrowskazywacz w kabinie i na wszystkich przystankach, awaryjne oświetlenie 2 godziny, stacyjka do blokowania drzwi w stanie otwartym, alarm, przycisk otwierania drzwi, strzałki kierunku jazdy, sygnalizacja przeciążenia, -Dostępność dla niepełnosprawnych: urządzenie przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych (możliwy przewóz osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim wraz z osobą towarzyszącą) - Urządzenie należy wyposażyć w informację głosową w języku polskim i angielskim - Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany i bieżącego uzgadniania kolorów lub odcieni materiałów ujętych w projekcie 3) Do przedmiotu zamówienia zalicza się również: 1. opracowanie kompletnej dokumentacji rejestracyjnej i uzyskanie pozytywnej decyzji o bezwarunkowym dopuszczeniu przez Urząd Dozoru Technicznego urządzenia do eksploatacji, 2. pokrycie wszystkich kosztów związanych z dopuszczeniem urządzenia do eksploatacji, 3. uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu dźwigu do eksploatacji, 4. przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji, 5. zaleca się, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac nie będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych od oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tyt. błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji ponosi Wykonawca, 6. prace montażowe mają przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Urzędu. Zamawiający dopuszcza wykonywania prac codziennie w godzinach od 07:00 do 20:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, 7. w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wykonania zalecanych przez producenta oraz UDT czynności konserwacyjnych i przeglądowych - min. jednego przeglądu okresowego w ciągu 12 miesięcy. Po przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonanie odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia. 4) Wymagania Zamawiającego 1. Zamawiający wymaga aby wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji 2015r. 2. Zamawiający informuje, że prace montażowe wykonywana na obiekcie Urzędu Miasta w Pucku, zlokalizowanym przy ul. 1 Maja 13 będą realizowane na obiekcie czynnym, w którym będzie prowadzona działalność. Wykonywanie prac uciążliwych uniemożliwiających funkcjonowanie Urzędu odbywać się musi poza godzinami pracy urzędu, w systemie II i III zmiany i w dniach wolnych od pracy urzędu. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania niektórych prac uciążliwych w czasie godzin pracy urzędu, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i zakresu tych prac. 3. Zamawiający wymaga dopuszczenia do wykonania przedmiotu zamówienia wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolonych w zakresie przepisów BHP i przeciwpożarowych. 5) Wymagania dotyczące serwisu: - czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - 12 godzin od momentu zgłoszenia, - możliwość zgłoszeń 24 godz/dobę, 365 dni/rok.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RS Technika Ireneusz Rafalik, Kalinowo 86, 07-300 Ostrów Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 256516,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 372932,40

  • Oferta z najniższą ceną: 372932,40 / Oferta z najwyższą ceną: 418200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.