eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogard › Utrzymanie dróg gminnych i powiatowych.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Nowogard: Utrzymanie dróg gminnych i powiatowych.
Numer ogłoszenia: 111862 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, fax 091 3926206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg gminnych i powiatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane na drogach powiatowych na terenie Nowogardu, na drogach gminnych i wewnętrznych gminy Nowogard, obiektach infrastruktury komunikacji zbiorowej oraz placach stanowiących własność bądź zarządzanych przez Gminę Nowogard w obrębie miasta i gminy Nowogard Zamówienie obejmuje : 1)Roboty rozbiórkowe, 2)Remonty cząstkowe nawierzchni, chodników, 3)Wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, 4)Oznakowanie pionowe, poziome, 5)Wykonanie drobnych elementów odwodnienia korpusu drogowego, 6)Roboty wykończeniowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki ogólne: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz warunki szczegółowe: 1)Potencjał ekonomiczno-finansowy a)Wykonawca musi wykazać: I.średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (tj. lata 2004, 2005 i 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł; II.dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł; III.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą 200.000,00 zł. b)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: I.warunek określony w pkt I spełniają łącznie, z tym że jeden z Wykonawców musi spełniać ten warunek co najmniej w 50 %, II.warunek określony w pkt II i III spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2)Posiadany sprzęt a)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującym sprzętem: I.maszyna do grzania i powtórnego przerobu zerwanych nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych - 1 szt., II.walec statyczny - 1 szt., III.piła mechaniczna do cięcia nawierzchni bitumicznych, betonu - 1 szt., IV.koparko-ładowarka 0,15 m3 - 1 szt., V.samochód samowyładowczy 5 Mg - 2 szt., VI.samochód dostawczy - 1 szt., VII.wibrator powierzchniowy - 2 szt., VIII.równiarka - 1 szt. b)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w lit. a). 3)Potencjał kadrowy a)Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia drogowe bez ograniczeń, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami lub w pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru. b)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat (2004-2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie nie mniej niż 7 (siedmiu) pracowników. c)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w lit. a) i b). d)Doświadczenie zawodowe, o którym mowa w lit. a) liczone jest od dnia uzyskania stosownych uprawnień. 4)Doświadczenie a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej poniższy zakres robót: I.wymiana znaków - 100 sztuk, II.odnowienie oznakowania poziomego - 1.000 m2, III.profilowanie i wyrównanie dróg frezem asfaltowym lub innym podobnym materiałem, np. mieszanką żwirową, zagęszczonym mechanicznie o grubości do 10 cm - 1.000 m2, IV.remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 250 m2, V.profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie - profilowanie dróg gruntowych równiarką z zagęszczeniem walcem - 10.000 m2, VI.naprawa dróg o nawierzchni betonowej - 100 m2, VII.remonty cząstkowe chodników o nawierzchni z płyt betonowych lub kostki polbruk - 100 m2. b)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w lit. a).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć: 1)informację o posiadanym sprzęcie (Wykaz sprzętu), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do specyfikacji. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 2 lit a) SIWZ. 2)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do specyfikacji. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunków, o których mowa w § 6 ust. 2 pkt 3 lit a) i b) SIWZ. 3)informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 6 do specyfikacji. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 4 lit a) SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1)Rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe Wykonawcy podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe (tj. lata 2004, 2005 i 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzający, że średni przychód jest nie mniejszy niż określony w § 6 ust. 2 pkt 1 lit. a) I SIWZ. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego należy złożyć inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim, które umożliwią ocenę spełnienie warunku określonego w § 6 ust. 2 pkt 1 lit. a) I SIWZ. 2)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w § 6 ust. 2 pkt 1 lit. a) II niniejszej SIWZ. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określona w § 6 ust. 2 pkt 1 lit. a) III niniejszej SIWZ. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: 1) pkt 1, 4 i 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5.Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku takim ust. 5 stosuje się odpowiednio. 7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 1 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 8.Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowogard.pl/zamowienia.dhtml

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Nowogardzie pl. Wolności 5/108 72-200 Nowogard.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogardzie pl. Wolności 1, pok. nr 5 (Biuro Obsługi Interesanta) 72-200 Nowogard.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.