Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Kolbudy: Naprawda dróg leśnych poprzez równanie i wałowanie
Numer ogłoszenia: 111832 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy, ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 058 6826846.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.gdansk.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawda dróg leśnych poprzez równanie i wałowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty w zakresie naprawy dróg poprzez równanie, wałowanie, profilowanie równiarką drogową i walcem drogowym w leśnictwach: 1.Górny Zamszcz (oddz. 94g, 95h, 97k, 97i, 97d, 108a, 108b)10 250m2 2.Przywidz (oddz. 156, 157, 173, 174, 180, 181, 223-224, 217, 219, 220, 221, 222, 221-222, 223)67 500m2 3.Babi Dół ( oddz. 96, 108, 109,110,111,112,113,114, 147-109, 107,144,145,150) 31 200 m2 4.Skrzeszewo (oddz. 190E, 190D, 175,177, 178)11 000m2 5.Otomin ( oddz. 18, 19, 31, 25, 26, 34, 35) 15 500 m2 6.Borowiec ( oddz. 2h )1200 m2 7.Trąbki (oddz. 24, 26,27,28,29)-8000 m2 8.Wojanowo ( oddz. 108, 109, 110, 111, 112) 8000 m2 9.Drzewina ( oddz. 177, 178, 184, 189, 195C, 198) 2650 m2 10.Sobowidze (oddz. 44b,c,i, f, 60g-h, 60b, 149a, 151g, 150h-m, 153k,156a-b, 161b-h, 160 d-h)8190 m2 Suma 163 490 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium neleży wpłacić na konto Zamawiającego w wysokości 2000 zł. do dnia 2008-06-18 do godz. 9:00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie robót budowlanych - roboty w zakresie naprawy dróg ; -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - w okresie ostat-nich trzech lat wykonali minimum dwie roboty budowlane o podobnym charakterze i zakre-sie jak zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 80 % ceny ofertowej . -wg zał. nr 3 do SIWZ; c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia - dysponują odpowiednim sprzętem gwarantującym oczekiwaną jakość wykonania zadania, tj: min 1 szt.: - równiarka samojezdną, - walcem wibracyjnym, - walcem statycznym. -wg zał. nr 5 do SIWZ; d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - osobą posiadającą : -uprawnienia budowlane z zakresie - drogowe -aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej iżby inżynierów budownictwa -wg zał. nr 4 do SIWZ; e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalno-ści gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł -polisa lub inny dokument ubezpieczenia f) deklarują termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty wystawienia faktury -na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ; g) deklarują termin rękojmi nie krótszy niż 36 miesięcy -na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ; h) oświadczą, że spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych art. 22 ust. 1 ustawyi nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -na formularzu oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ; 2) Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać ww. warunki oraz dodatkowo następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców); b) udokumentowany poziom zabezpieczenia pokrycia zobowiązań konsorcjum nie może być niższy od wartości składanej oferty; c) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi dołączyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; e) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum; Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 5) Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - zał. nr 1 do SIWZ; b) deklarację o terminie płatności - na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ; c) deklarację o okresie rękojmi -na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ; d) kosztorys ofertowy wg załączonego przedmiaru robót - zał. nr 7 do SIWZ; e) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ; f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu wg zał. nr 4 do SIWZ; g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg zał. nr 5 do SIWZ; h) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum); i) dokument potwierdzający poziom zabezpieczenia zobowiązań konsorcjum - potwierdzony przez wszystkich członków konsorcjum; j) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : uprawnienia budowlane z zakresie - drogowe zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa k) wykaz min. 2 robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie jak w zamówieniu zre-alizowanych w ostatnich 3 latach przez wykonawcę o wartości brutto nie mniejszej niż 80 % ceny ofertowej- wg zał. nr 3 do SIWZ; l) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); m) podpisany i wypełniony projekt umowy - wg zał. nr 6 do SIWZ; g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - 50 000,00 zł 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w nie-właściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. za-strzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciw-nym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbudy.gdansk.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo kolbudy , ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy pokój nr 11.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Kolbudy , ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy pokój nr 1( sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI KOLBUDY
więcej: przetargi KOLBUDY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych na terenie Miasta i Gminy Kórnik w 2026 roku.
- Remont przepustów drogowych na drogach leśnych Nadleśnictwa Kamienna Góra
- "LPD Modernizacja ul. Pątnowskiej oraz ul. Ofiar Ludobójstwa OUN UPA (od ul. Malinowej do ul. Wrocławskiej) ETAP I - Al. Ofiar Ludobójstwa OUN UPA".
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych zarządzanych przez PZD Pszczyna
- Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych nr 1384K i 1385K w miejscowości Joniny
- "Remont drogi gminnej na część działki nr 61 w m. Goruszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.