eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówZadanie1. Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Bursy Szkolnej w Bełchatowie. Zadanie 2. Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Bełchatowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Bełchatów: Zadanie1. Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Bursy Szkolnej w Bełchatowie. Zadanie 2. Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Bełchatowie.
Numer ogłoszenia: 111796 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie1. Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Bursy Szkolnej w Bełchatowie. Zadanie 2. Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Bełchatowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1.Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Bursy Szkolnej w Bełchatowie. Zaprojektowano ochronę budynku przed niekorzystnym wpływem wód opadowych polegającą na: a)Wykonaniu rurociągów zbierających wody opadowe z rynien budynku, b)Wykonanie rurociągów drenarskich zbierających okresowy nadmiar wód opadowych przedostających się do gruntu w rejonie ścian i fundamentów, c)Odprowadzenie przechwyconych wód opadowych przyłączem do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. Dla przechwycenia i odprowadzenia wód opadowych z budynku zaprojektowano: - przyłącze od sieci miejskiej w postaci rurociągu PVC 250 SN8. Na załamaniach zaprojektowano studnie betonowe 1000 z włazem żeliwnym typu ciężkiego, - rurociągi wokół budynku zbierające wodę z rynien z rur PVC 200 SN8 z odprowadzeniem do studni Kd-5 i przyłącza do istniejącej studni betonowej 1200 miejskiej kanalizacji deszczowej D500, - w miejscach podłączenia rynien do rurociągu oraz na załamaniach zaprojektowano studzienki PVC 400, - na każdej rynnie zamontować czyszczak 100-160, - odcinki drenu wkoło budynku z PVC 100 z filtrem z włókna kokosowego w odległości 1,0 do 1,5m od ścian budynku na projektowanej głębokości poniżej stopy fundamentu. Załamania rurociągu wykonać z wykorzystaniem kształtek drenarskich. Przechwycone wody gruntowe zostaną odprowadzone do studni zbierających wody z rynien. Rurociągi, studnie, wpusty i pozostałe urządzenia należy budować wg warunków technicznych wykonania kanalizacji tom II Instalacje Sanitarne i Przemysłowe oraz instrukcji wykonania urządzeń drenarskich. Zasypkę rurociągów wykonać piaskiem. Rurociągi układać na ławie piaskowo-żwirowej grubości 15cm. Obsypkę do wysokości 30cm powyżej rur z zagęszczeniem wykonać ręcznie. Pozostały wykop zasypywać warstwami 30cm i zagęścić wibratorem. Teren objęty robotami zawiera uzbrojenie podziemne w postaci sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągu, kanałów co, linii kablowych energetycznych i teletechnicznych. Zadanie 2. Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Bełchatowie. Zaprojektowano ochronę budynku przed niekorzystnym wpływem wód opadowych polegającą na: a) Wykonaniu rurociągów zbierających wody opadowe z rynien budynków b) Wykonanie drenażu zbierającego wody opadowe przedostające się do gruntu w rejonie ścian i fundamentów, c) Odprowadzenie przechwyconych wód opadowych przyłączami do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. Dla przechwycenia i odprowadzenia wód opadowych z budynku zaprojektowano: - dren wkoło budynku z PVC 100 z filtrem z włókna kokosowego 2,5 do 3,0m od ścian budynku na głębokości poniżej stopy fundamentu. Zadaniem drenażu jest przechwycenie wód gruntowych. Na załamaniach rurociągu zaprojektowano studzienki PVC 400 z włazem żeliwnym. Przechwycone wody gruntowe zostaną odprowadzone do studni SdB-1 wykonanej na istniejącym rurociągu kanalizacji deszczowej i odprowadzone do sieci miejskiej. Istniejąca studnia zostanie zlikwidowana ,- rurociąg PVC 200 SN8 zbierający wody z rynien. W miejscach podłączenia rynien do rurociągu zaprojektowano studzienki połączeniowe PVC 400 z włazem żeliwnym. Przechwycone wody z rynien zostaną odprowadzone do studni SdC-1 i dalej przyłączem do istniejącej studni betonowej 1200 kanalizacji deszczowej D800. - Połączenie rynien spustowych z rurociągiem 200 projektuje się wykonać z rur PVC 160 SN8. Na połączeniu rury spustowej z rurą 160 zamontować czyszczak, połączenie wykonać zgodnie z załączonym schematem. - Zasypkę drenażu wykonać piaskiem gruboziarnistym lub pospółką żwirową zgodnie z załączonym rysunkiem. - Przejście rurociągów A i D pod łącznikiem Sali gimnastycznej wykonać przewiertem w rurach osłonowych, - Rurociąg A drenaż rura osłonowa PVC 200 l=10,50m, - Dren na długości 17.5m pomiędzy studniami SdA-3 i SdA-4 wykonać z rur pełnych PE 100, zgrzewanych doczołowo, - Rurociąg D PVC 200 odprowadzający wody opadowe z dachu, przejście pod łącznikiem, wykonać przewiertem z rur PVC 300 na długości 8,50m. Rurociąg między studniami SdD-3 i SdD-4 wykonać z rur PE 200 zgrzewanych doczołowo. Rurociągi, studnie, wpusty i pozostałe urządzenia należy wykonać zgodnie z warunkami wykonania kanalizacji tom II Instalacje Sanitarne i Przemysłowe. Zasypkę wykonać piaskiem. Rurociągi układać na ławie piaskowo-żwirowej grubości 15cm. Obsypkę do wysokości 30cm powyżej rur z zagęszczeniem wykonać ręcznie. Pozostały wykop zasypywać warstwami 30cm i zagęścić wibratorem. Teren objęty robotami zawiera uzbrojenie podziemne w postaci sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągu, kanałów co, linii kablowych energetycznych i teletechnicznych. Części powierzchniowe uzbrojenia należy wyregulować do wysokości projektowanej nawierzchni terenu. Obowiązki Wykonawcy dotyczące Zadania 1 i Zadania 2 wynikające z uzgodnień zawartych z gestorami sieci infrastruktury, Zadanie 1 i 2: W czasie wykonywania robót Wykonawca winien na bieżąco prowadzić inwentaryzację przez uprawnionego geodetę. Po zakończeniu robót inwentaryzację należy przekazać do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej w Bełchatowie. Telekomunikacja Polska S.A. Zadanie 1:Prace przy skrzyżowaniu z siecią telefoniczną należy prowadzić ręcznie pod nadzorem służb teletechnicznych TP S.A., przy zbliżeniu do studni i kanal. tel. wykopy wykonywać w szalunkach, przyłącza do budynków zab. rurą dwudzielną O 160. Na 5 dni przed rozpoczęciem prac należy powiadomić służby TP,p. Śliwińska Teresa - Radomsko, tel. 044 6833646. Niedopełnienie podanych warunków w przypadku uszkodzenia urządzeń łączności narazi wykonawcę na pokrycie strat związanych z ich naprawą. Zadanie 2: Prace przy skrzyżowaniu z siecią telefoniczną należy prowadzić ręcznie pod nadzorem służb teletechnicznych TP S.A. Na 5 dni przed rozpoczęciem prac należy powiadomić służby TP, p. Śliwińska Teresa - Radomsko, tel. 044 6833646. Niedopełnienie podanych warunków w przypadku uszkodzenia urządzeń łączności narazi wykonawcę na pokrycie strat związanych z ich naprawą. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Bełchatowie Zadanie 1 i Zadanie 2: Prace na skrzyżowaniu z siecią cieplną prowadzić ręcznie pod nadzorem służb PEC. Przed zasypaniem wykopu zgłosić do odbioru w PEC. Zakład Energet. Kurnos. Zadnie 1. W miejscu kolizji z linią kablową naniesione prace ziemne należy prowadzić ręcznie. Na kable nałożyć rurę osłonową dwudzielną w obecności pracownika RE Bełchatów. Ofertę na Zadanie 1 i Zadanie 2 należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową - przedmiar robót należy traktować jako informacyjny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 -10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); Zadanie 2.- 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Bełchatowie 64 8965 0008 2001 0005 5273 0003 z adnotacją: WADIUM PRZETARGOWE - Zadanie1. Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Bursy Szkolnej w Bełchatowie; Zadanie 2. Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Bełchatowie. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych. 4) gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn, zm.) 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanej wpłaty. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium udzielone w innej formie niż pieniężna winno być wystawione na: Powiat Bełchatowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów. 6. Oryginał dokumentu wadium udzielonego w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszym ogłoszeniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. wykażą, że a) wykonali jako generalny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). Za roboty odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna te zadania, których wartość była niższa od oferowanej ceny o nie więcej niż 20%. b) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą określone przepisami uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie 1. - 400.000 zł ; Zadanie 2 - 250.000 zł d) dysponują środkami finansowymi w wysokości umożliwiającej realizację zamówienia, to jest posiadają środki finansowe bądź zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie 1. - 400.000 zł; Zadanie 2. - 250.000 zł. 4. udzielą min. 5 lat gwarancji a maks. 10 lat gwarancji licząc od daty odbioru końcowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków (Druk ZP 17).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z poźn. zm.), 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób wskazanych w pkt 5.3 lit.b SIWZ. 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, 9. polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie 1. - 400.000 zł; Zadanie 2. - 250.000 zł. 10. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie 1.- 400.000 zł; Zadanie 2. - 250.000 zł. 11. formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 12. kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 roku w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. z 2001 r. Nr 80 poz. 867)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/Bełchatów PowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, Sekretariat III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.