Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa: leków w postaci ampułek Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, do kontaktów: Grzegorz Włoczyk, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, fax 032 2526727, 7894001-02, e-mail: bzp@csk.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.csk.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa: leków w postaci ampułek. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Centralna Apteka Sp CSK ŚAM w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadania od 1 do 5. Szczegółowy opis zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony formularz oferty wg wzoru przygotowanego przez zamawiającego (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zaleca się aby wykonawcy zamieszczali formularz oferty na początku oferty. 2. Oświadczenie, że wszystkie dostarczane produkty objęte przedmiotem zamówienia posiadają wszelkie niezbędne certyfikaty i atesty przewidziane przepisami prawa oraz są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do oferty. 3. Oświadczenie, że wszystkie dostarczane towary posiadać będą co najmniej 10 miesięczny termin ważności, licząc od dnia dostawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do oferty. 4. Oświadczenie, że na terenie Szpitala wykonawca będzie postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do oferty. 5. Formularze cenowe wg wzorów stanowiących Załączniki Nr 5.1 do 5.5 do oferty. Formularze nie mogą zawierać błędów w obliczeniu ceny. Zamawiający nie wymaga podawania w formularzach cenowych nazw międzynarodowych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.41.10.00 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń związanych z nadkwasotą Kod CPV wg słownika 2008: 33.61.10.00 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń związanych z nadkwasotą Oryginalny kod CPV: 24.42.12.00 - Środki przeciwkrwotoczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.12.00 - Środki przeciwkrwotoczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 13400 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, którzy dołączą do oferty lub zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy uzupełnią w wyznaczonym przez zamawiającego terminie dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 4 SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym oraz pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w systemie plus - minus (spełnia, nie spełnia) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej oraz, w przypadku oferowania środków odurzających lub substancji psychotropowych na obrót hurtowy tymi środkami lub substancjami). 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego, pok. nr NP010 (sala konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1. 1) Krótki opis: Esomeprazolum. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2. 1) Krótki opis: Drotrecogin alfa (aktywowany). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3. 1) Krótki opis: Infliximabum fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4. 1) Krótki opis: Czynnik VIIa krzepnięcia aktywowany - Novo Seven 60 KIU Czynnik VIIa krzepnięcia aktywowany - Novo Seven 120 KIU. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.12.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5. 1) Krótki opis: Interferonum beta-1b. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Dostawa środków medycznych
- Dostawa produktów leczniczych Cannabidol
- Dostawa produktów leczniczych oraz utensyliów do receptury
- Dostawa leków programowych i ogólnych - uzupełnienie
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materiałów i wyrobów medycznych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





