Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-07
Elbląg: Konserwacja nawierzchni drogi dojazdowej oraz technologicznej na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o.o. w Oddziale Składowisko Odpadów przy ul. Mazurskiej 42
Numer ogłoszenia: 111739 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o w Elblągu , ul. Szańcowa 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2361225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.elblag.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja nawierzchni drogi dojazdowej oraz technologicznej na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o.o. w Oddziale Składowisko Odpadów przy ul. Mazurskiej 42.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na konserwacji nawierzchni: . Drogi dojazdowej do Oddziału Składowisko - Działka nr 160 w obrębie 26, powierzchnia 175 m2 (50 x 3,5 m) , . Drogi technologicznej - dojazdowej do kopca bioenergetycznego, o powierzchni 1350 m2 (225 x 6 m), na terenie Oddziału Składowisko Odpadów przy ul. Mazurskiej 42 w Elblągu. 2. Prace wykonane w ramach bieżącej konserwacji nawierzchni winny obejmować: . Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu, . Skropienie nawierzchni asfaltem, . Wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, . Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu, . Skropienie nawierzchni asfaltem, . Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową, o grubości po zagęszczeniu 3 cm. . Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową, o grubości po zagęszczeniu 1 cm..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p tj. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 4 u.p.z.p tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo.elblag.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów sp. z o.o.
ul. Szańcowa 1
82-300 Elbląg
Pokój 203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów sp. z o.o. ul. Szańcowa 1 82-300 Elbląg Pokój 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zakup agregatów, w tym mobilnego na przyczepie w podziale na części
- ZP/34/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę rękawic specjalistycznych i maseczek medycznych
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży ogólnobudowlanej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży elektrycznej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (...).
- Dostawa i montaż mebli dla Biblioteki Elbląskiej
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa polowego sprzętu kwaterunkowego na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (...).
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży elektrycznej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Usługi konserwacji sieci wodociągowej
- Usługa serwisu pogwarancyjnego wybranych tablic Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP). Naprawa uszkodzonej tablicy SIP. Renowacja słupa nośnego i wymiana wyklejek na określonych tablicach SIP
- Monitorowanie systemów antywłamaniowych i ppoż. oraz utrzymanie sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, ppoż. i monitoringu wizyjnego w jednostkach organizacyjnych OR KRUS w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.