Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana nawierzchni bitumicznych jezdni ulic miasta stołecznego Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Sprawy techniczne - Grażyna Lendzion tel. +48 22 8118613, Małgorzata Kurzewska tel. +48 22 8118611, Sprawy proceduralne - Magdalena Ulandowska tel. +48 22 6201021 wew. 220, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6101021, fax +48 22 6209171, e-mail: zdm@zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, Zarząd Dróg Miejskich - Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6101021, fax +48 22 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, Zarząd Dróg Miejskich - Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6101021, fax +48 22 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana nawierzchni bitumicznych jezdni ulic miasta stołecznego Warszawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni winna być wykonana poprzez sfrezowanie istniejącej nawierzchni gr. 12 cm i ułożenie warstwy wiążącej gr. 9 cm z asfaltobetonu z dodatkiem polimerów i warstwy ścieralnej gr. 3 cm z SMA, wg Zeszytu nr 63. Na podbudowie w miejscach spękań, należy ułożyć siatki szklane powlekane asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie >100 kN/m i wydłużeniu przy zerwaniu wzdłuż pasma <4,5%. Oznakowanie poziome należy wykonać z taśm ze strukturą klejoną na gorąco. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wymiana nawierzchni bitumicznych jezdni ulic miasta stołecznego Warszawy Dla części 1: Grochowska odc. Rondo Wiatraczna - Jordanowska - 63.000 m kw.; Grochowska - Zamoyskiego odc. Mińska - Targowa - 9.450 m kw.; Targowa odc. Grochowska - Al. Solidarności - 21.000 m kw. Łącznie - 93.4500 m kw. Dla części 2: Ostrobramska odc. Fieldorfa - Rodziewiczówny, strona południowa ze skrzyżowaniem z Fieldorfa - 21.000 m kw.; Saska - cała -21.750 m kw.; Grenadierów odc. Ostrobramska - Grochowska - 15.000 m kw.; Chełmżyńska odc. Marsa - Tory PKP - 14.630 m kw.; Czwartaków odc. Żołnierska - Al. Sztandarów - 14.000 m kw. Łącznie - 86.380 m kw. Dla części 3: Modlińska odc. Mehoffera - Płochocińska, jezdnia zachodnia - 65.000 m kw.; Radzymińska odc. Łodygowa - Naczelnikowska, jezdnia północna - 20.000 m kw. Łącznie - 85.000 m kw. Dla części 4: Domaniewska odc. Modzelewskiego - Puławska - 11.000 m kw.; Puławska odc. Kajakowa - Karczunkowska, obie jezdnie - 57.000 m kw. Łącznie 68.000 m kw. Dla części 5: Pawińskiego odc. Korotyńskiego - Archiwalna - 9.400 m kw.; Dickensa odc. Szczęśliwicka - Pawińskiego - 7.300 m kw.; Grójecka odc. Banacha - Pl. Zawiszy - 18.000 m kw. Łącznie 34.700 m kw. Łącznie dla wszystkich części - 367.530 m kw. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 1 - 102.000,00 zł. Waluta: PLN Część 2 - 90.000,00 zł. Waluta: PLN Część 3 - 90.000,00 zł. Waluta: PLN Część 4 - 70.000,00 zł. Waluta: PLN Część 5 - 30.000,00 zł. Waluta: PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki budżetowe Miasta Stołecznego Warszawy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 SIWZ 2. aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 8. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 9. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i musi przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 10. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale wraz z uiszczoną opłatą skarbową w wysokości 15 zł, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 4-6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2-6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat" pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: - w przypadku części 1 zamówienia - 10.000.000,00 zł/rocznie - w przypadku części 2 zamówienia - 9.000.000,00 zł/rocznie - w przypadku części 3 zamówienia - 9.000.000,00 zł/rocznie - w przypadku części 4 zamówienia - 7.500.000,00 zł/rocznie - w przypadku części 4 zamówienia - 3.000.000,00 zł/rocznie W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. b) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1 (xpb > lub = 1). c) dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 2.000.000,00 zł dla każdej części. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 2 000 000,00 zł. - dla każdej części. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. Warunek określony w pkt b - spełnia każdy z Wykonawców Warunek określony w pkt a, c, d - spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na postawie żądanych dokumentów wg formuły "spełnia - nie spełnia" Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wymagane dokumenty: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - oświadczenie finansowe - zał. nr 6 SIWZ - dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej: 2.000.000,00 zł (słownie dwa miliony złotych) dla każdej części. - informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w warunkach niniejszej SIWZ - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Za "podstawowy rachunek bankowy", o którym mowa powyżej, należy przyjąć rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę Urzędowi Skarbowemu właściwemu ze względu na podatek dochodowy, jako rachunek podstawowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Stanowisko: Kierownik budowy (odpowiedzialny za wykonanie robót branży drogowej). Minimalna wymagana liczba osób: 1 osoba Doświadczenie zawodowe (liczna porównywalnych robót): 5 lat W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Kierownik Budowy i Kierownicy Robót winni posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 zamówienia o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia o łącznej powierzchni 200 000m kw. w tym jedno zamówienie na wymianę nawierzchni bitumicznej jezdni ulic miejskich o powierzchni nie mniejszej niż 25 000m kw. Roboty muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (np. referencje). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w doświadczeniu. Przy łącznym spełnianiu tego warunku wymagane jest wykazanie przez każdego z Wykonawców co najmniej 1 zamówienia, obejmującego swoim zakresem rodzaj robót wyszczególniony w doświadczeniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na postawie żądanych dokumentów wg formuły "spełnia - nie spełnia" Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania Wymagane dokumenty: - wykaz zrealizowanych robót w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. nr 2 SIWZ - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia (np. referencje), - wykaz potencjału kadrowego odpowiedzialnego za realizację zamówienia - zał. nr 3 SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DIZP/25/PN/17/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.04.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa - sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.04.2006, godzina 12:00, Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie ul. Chmielna 120 sala konferencyjna pok. 311.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wymiana nawierzchni bitumicznych jezdni ulic miasta stołecznego Warszawy Grochowska odc. Rondo Wiatraczna - Jordanowska Grochowska - Zamoyskiego odc. Mińska - Targowa Targowa odc. Grochowska - Al. Solidarności. 3) Zakres lub wartość: Grochowska odc. Rondo Wiatraczna - Jordanowska - 63.000 m kw.; Grochowska - Zamoyskiego odc. Mińska - Targowa - 9.450 m kw; Targowa odc. Grochowska - Al. Solidarności - 21.000 m kw. Łącznie - 93.4500 m kw. Szacunkowy koszt bez VAT: 10253 973,77 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.08.2007. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wymiana nawierzchni bitumicznych jezdni ulic miasta stołecznego Warszawy Ostrobramska odc. Fieldorfa - Rodziewiczówny, strona południowa ze skrzyżowaniem z Fieldorfa Saska - cała Grenadierów odc. Ostrobramska - Grochowska Chełmżyńska odc. Marsa - Tory PKP Czwartaków odc. Żołnierska - Al. Sztandarów. 3) Zakres lub wartość: Ostrobramska odc. Fieldorfa - Rodziewiczówny, strona południowa ze skrzyżowaniem z Fieldorfa - 21.000 m kw.; Saska - cała -21.750 m kw.; Grenadierów odc. Ostrobramska - Grochowska - 15.000 m kw.; Chełmżyńska odc. Marsa - Tory PKP - 14.630 m kw.; Czwartaków odc. Żołnierska - Al. Sztandarów - 14.000 m kw. Łącznie - 86.380 m kw. Szacunkowy koszt bez VAT: 9 465 591,80 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.08.2007. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wymiana nawierzchni bitumicznych jezdni ulic miasta stołecznego Warszawy Modlińska odc. Mehoffera - Płochocińska, jezdnia zachodnia Radzymińska odc. Łodygowa - Naczelnikowska, jezdnia północna. 3) Zakres lub wartość: Modlińska odc. Mehoffera - Płochocińska, jezdnia zachodnia - 65.000 m kw.; Radzymińska odc. Łodygowa - Naczelnikowska, jezdnia północna - 20.000 m kw. Łącznie - 85.000 m kw. Szacunkowy koszt bez VAT: 9 311 706,56 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.08.2007. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wymiana nawierzchni bitumicznych jezdni ulic miasta stołecznego Warszawy Domaniewska odc. Modzelewskiego - Puławska Puławska odc. Kajakowa - Karczunkowska, obie jezdnie. 3) Zakres lub wartość: Domaniewska odc. Modzelewskiego - Puławska - 11.000 m kw.; Puławska odc. Kajakowa - Karczunkowska, obie jezdnie - 57.000 m kw. Łącznie 68.000 m kw. Szacunkowy koszt bez VAT: 7 416 021,31 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.08.2007. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wymiana nawierzchni bitumicznych jezdni ulic miasta stołecznego Warszawy Pawińskiego odc. Korotyńskiego - Archiwalna Dickensa odc. Szczęśliwicka - Pawińskiego Grójecka odc. Banacha - Pl. Zawiszy. 3) Zakres lub wartość: Pawińskiego odc. Korotyńskiego - Archiwalna - 9.400 m kw.; Dickensa odc. Szczęśliwicka - Pawińskiego - 7.300 m kw.; Grójecka odc. Banacha - Pl. Zawiszy - 18.000 m kw. Łącznie 34.700 m kw. Szacunkowy koszt bez VAT: 3 702 706,56 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.08.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





