eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZP-2380-165-47-2016 Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Katowice: ZP-2380-165-47-2016 Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia
Numer ogłoszenia: 111661 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59035 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-165-47-2016 Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego w podziale na 2 zadania: 1.1. Stanowiska dostępowe, monitory, notebooki, laptopy, projektory, tablety, akcesoria komputerowe i oprogramowanie biurowe 1.2. Serwer domeny wraz z oprogramowaniem i licencjami zgodnie z załącznikami nr 2a, 2b, 3, 4 do SIWZ. 2. Integralną część niniejszej SIWZ stanowią: 2.1. załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy dla zadania nr 1 i dla zadania nr 2; 2.2 załącznik nr 2a i 2b do SIWZ - projekty umów dla zadania nr 1 i dla zadania nr 2; 2.3 załącznik nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i dla zadania nr 2; 2.4 załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 1 i dla zadania nr 2 oraz dla zadania nr 1 - prawo opcji; 2.5 załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz dostaw; 2.6 załącznik nr 6 do SIWZ - protokół odbioru; 2.7. załącznik nr 7 do SIWZ - test procesorów Pass Mark 2.8. załącznik nr 8 do SIWZ - Wzór - zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w art. 26 2 b PZP. 3. Zamawiający żąda aby procesor wskazany w pozycji 1 Komputer stacjonarny, w pozycji 2 Notebook 1, w pozycji 3 Notebook 2, w pozycji 4 Notebook 3, pozycji 7 Tablet , pozycji 9 Platforma nawigacyjna formularza cenowego dla zadania nr 1 i pozycji 1 Serwer domeny formularza cenowego zadania nr 2 - posiadał wydajność nie mniejszą niż wskazaną w załączniku nr 4 do SIWZ - formularz cenowy zgodny z testem PassMark httP: cpubenchmark.net (test z 2016 - 18.03.2016 r. stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.) 4. Zamawiający w ramach zadania przewiduje zakup: 4.1 asortymentu w ramach zadania podstawowego określonego stosownie dla zadań nr 1, nr 2 odpowiednio w załączniku nr 4 do SIWZ arkusz podstawa (ten zakres asortymentu zostanie zakupiony przez Zamawiającego obligatoryjnie) 4.2 asortymentu w ramach opcji, dla zadania nr 1 dla której zakres został określony w załączniku nr 4 do SIWZ arkusz opcja (ten zakres asortymentu zostanie zakupiony przez Zamawiającego w przypadku podjęcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji). Graniczna wartość dla asortymentu w ramach opcji zostanie ustalona w formie maksymalnej dopuszczalnej wartości, określonej jako 20% wartości zamówienia podstawowego; zakres asortymentu zakupywanego w ramach tej opcji zostanie określony przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu w przypadku podjęcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji; ceny jednostkowe oraz rodzaj (w tym producent, model) asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie identyczny jak dla zamówienia podstawowego w złożonej ofercie (ten zakres asortymentu zostanie zakupiony przez Zamawiającego w przypadku podjęcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji). 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia w pozycjach wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ udzielił gwarancji nie mniejszej niż okres wskazany w tym załączniku od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowo - ilościowego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron. Wykonawca może zaoferować sprzęt z gwarancją minimalną (tj 24 m-ce) lub zwiększyć okres gwarancji zgodnie z dyspozycją rozdziału VIII SIWZ i zapisami zawartymi w formularzach cenowych. Dla opcji, o której mowa w § 2 ust. 2 projektu umowy dla zadania nr 1, okres gwarancji musi być taki sam jak okres gwarancji określony dla asortymentu zakupywanego w ramach zamówienia podstawowego. 6. Zamawiający, żąda aby dostarczony asortyment w ramach zadania podstawowego oraz w ramach opcji był oznaczony znakiem CE, produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. UWAGA: Zgodnie z projektem umowy dopuszcza się zmianę asortymentu, w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, zgodnie ze szczegółowymi zapisami określonymi w projektach umowy. UWAGA: Zamawiający dopuszcza zmianę ilości asortymentu określonego w załączniku nr 4 do SIWZ dla zadania nr 1, w przypadku, gdy asortyment będący przedmiotem zamówienia jest sprowadzany zza granicy, a zmiana kursu euro powoduje zmianę ceny asortymentu w stosunku do cen zawartych w złożonej ofercie, zgodnie z zapisami § 3 ust. 6 projektu umowy dla zadania nr 1 (załącznik nr 2a do SIWZ). 7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 8. UWAGA!!! Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy. 9. UWAGA!!! Brak złożenia formularza cenowego dla zamówienia podstawowego i prawa opcji skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 PZP - jako niezgodną z SIWZ. Złożenie formularza cenowego dla prawa opcji zawierającego inne ceny jednostkowe niż dla zamówienia podstawowego skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 PZP - jako niezgodną z SIWZ. 10. Zamawiający informuje, iż w celu wyboru oferty najkorzystniejszej ocenie podlegać będzie dla zamówienia podstawowego: 10.1. dla zadania nr 1 - cena brutto, okres gwarancji oraz termin dostawy laptopów (poz. 2 załącznika nr 4 do SIWZ). 10.2. dla zadania nr 2 - cena brutto oraz okres gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.32.00 - Komputer tablet 38.65.21.00 - Projektory 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Komputerowa Planeta Marcin Dejas, ul. Piwna 32, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204127,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 282623,25

  • Oferta z najniższą ceną: 272536,04 / Oferta z najwyższą ceną: 282623,25

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.