eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńUsługa w zakresie konserwacji elementów mostu DMS-65

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Toruń: Usługa w zakresie konserwacji elementów mostu DMS-65
Numer ogłoszenia: 111647 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142674 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie konserwacji elementów mostu DMS-65.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji (malowania) elementów konstrukcji drogowego mostu składanego (DMS-65). 2. Liczba elementów konstrukcji mostu DMS-65 objętych konserwacją: a) przestrzenny element dźwigara (kratownica przestrzenna) o szacunkowej wielkości powierzchni -13.1 m2/szt. - 164 szt. b) płaski element dźwigara (kratownica płaska) o szacunkowej wielkości powierzchni - 11,27 m2/szt. - 272 szt. c) belka poprzeczna o szacunkowej wielkości powierzchni - 5,8 m2/szt. - 164 szt. d) płyta pomostu jezdni o szacunkowej wielkości powierzchni - 9,7 m2/szt. - 492 szt. e) płyta chodnika (renowacja) - 1,23 m2/szt. - 156 szt. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Wymagania Eksploatacyjno - Techniczne (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz projekt umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). 4.Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 4.1 Zamawiający określił w pkt 2 oraz w Formularzu ofertowym ilości elementów, które Wykonawca ma bezwarunkowo wykonać w ramach niniejszego postępowania (podstawowy zakres zamówienia). 4.2 Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę realizacji renowacji większej ilości elementów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia wykonania renowacji dodatkowych elementów, zgodnych z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia wykonania renowacji dodatkowych elementów, rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 35 % wartości brutto zaoferowanej za wykonanie podstawowego zakresu zamówienia wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 4.3 Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 5. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa w zakresie konserwacji elementów mostu DMS-65

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowania, Handlu i Usług KORMAL Sp. z o.o., ul. Zielna 39, 00-108 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 548780,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 705687,24

  • Oferta z najniższą ceną: 705687,24 / Oferta z najwyższą ceną: 1540060,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.