Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Lipinki Łużyckie: REMONT WIEŻY WIDOKOWEJ W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI BRZOSTOWA NA TERENIE PARKU DWORSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 111647 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie , ul. Główna 9/1, 68-213 Lipinki Łużyckie, woj. lubuskie, tel. 068 3626230, faks 068 3626241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipinki-luzyckie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT WIEŻY WIDOKOWEJ W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI BRZOSTOWA NA TERENIE PARKU DWORSKIEGO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu wieży widokowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, objętym opieką konserwatorską, położonym na terenie parku dworskiego w Brzostowej 21 - dz.nr.3/11 Zakres prac obejmuje: Zerwanie pokrycia dachowego, wzmocnienie i naprawa elementów konstrukcyjnych, pokrycie dachu, obróbki blacharskie, wymiana rynien, rozebranie schodów, rozebranie elementów stropów drewnianych i podłóg, roboty remontowe wieży, wymiana okien, uzupełnienie tynków, malowanie pomieszczeń, wymiana instalacji odgromowej Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art..24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał: 1)wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 robót w o podobnym zakresie i wartości co najmniej 50.000,- zł. brutto każda, wykonanych na budynkach objętych opieką konserwatorską . 2)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. aby dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych (kierownik budowy)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -wykaz robót o podobnym charakterze i zakresie wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat- . Wykaz musi zawierać roboty polegające na wykonaniu minimum 2 robót o podobnym zakresie i wartości co najmniej 50.000,- zł brutto każda wykonanych na budynkach objętych opieką konserwatorską . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (referencje). - wykaz osób którymi dysponuje Wykonawca - uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z informacą na temat ich zakresu obowiązków jakie będą im powierzone przy realizacji zamówienia . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - gwarancja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipinki-luzyckie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 09:40, miejsce: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Wykonanie termomodernizacji budynku Ratusza w Jaworze w ramach zadania inwestycyjnego"Poprawa efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych na obszarze Aglomeracji Wałbrzyskiej(..)
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Skalmierowicach
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Leżajsku - etap I
- Budowa zadaszenia tarasu bojowego wraz z zabezpieczeniem czołowej części stropodachu Fortu 49a Dłubnia w Krakowie
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.