eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaICM-371-01/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Warszawa: ICM-371-01/2009
Numer ogłoszenia: 11162 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego , ul. Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8749100, faks 022 8749115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ICM-371-01/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Laboratorium Bioinformatyki i Inżynierii Białka Interdyscyplinarnego Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego w gmachu Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul Żwirki i Wigury 93 w Warszawie (2 p, blok E). Zakresem zamówienia jest zaadaptowanie pomieszczeń 2162, 2165, 2167 oraz WC na laboratoria. Remont będzie polegał na demontażu ścian działowych oraz zamontowaniu wszystkich projektowanych ścianek działowych w pomieszczeniach szkielecie stalowym gr.100mm, z blachy gr. 0.6mm, wypełnionym wełną mineralną z obustronną okładziną z płyt gipsowo - kartonowych GKB (wodoodporne), gr. 12,5mm. W miejscach wieszania szafek, tablic należy wykonać wzmocnienia. Ściany ustawione na pełną wysokość lokalu. Ścianki wydzielające przestrzeń laboratoryjną ICM między sobą. Pozostałe ścianki działowe i wydzielające pomieszczenia od komunikacji - istniejące, murowane gr. 12cm. W pomieszczeniach z uwagi na ich wysokość nie planuje się wykonania sufitow podwieszonych, za wyjątkiem obudowy centrali wentylacyjnej. Centralę wentylacyjną należy obudować pełnym sufitem kartonowo -gipsowym. W tym celu należy podwiesić profile sufitowe jak dla sufitu pełnego. Profile obudować dwukrotnie płytą pełną GKF. Przed obudowaniem przestrzeń między profilami wypełnić wełną mineralną - sztywną celem wygłuszenia pracy centrali wentylacyjnej. WYKOŃCZENIE ŚCIAN ściany nowoprojektowane i istniejące - malowane farbą odporną na używane chemikalia np. farbą chlorokauczukową do pełnej wysokości, sufit - farba emulsyjna. Kolorystyka laboratoriow biała. We wszystkich adaptowanych pomieszczeniach posadzka istniejąca PCV powinna zostać zastąpiona posadzką wylewaną bez szpar np. plastidur i wywinięta przy ścianach ok. 10cm Konieczne jest przełożenie drzwi z pomieszczenia Nr 2167 do 2162/1 i usunięcie z przedsionka przy tym pomieszczeniu skrzynki hydrantowej odtwarzając wejście. Przeniesienie skrzynki hydrantowej w inne miejsce w korytarzu. Przewiduje się umieszczenie szafki na butle CO2 przy drugim, likwidowanym, wejściu do pomieszczenia Nr2167 . W miejscu usuniętych drzwi należy umieścić zabezpieczającą płytę gipsową wodoodporną. Wymiana oszklenia drzwi z matowego na przezroczyste ze szkła hartowanego. Wszystkie drzwi powinny otwierać się z pomieszczeń na zewnątrz do korytarza. Projekt oświetlenia dobor opraw, natężenie światła w poszczegolnych pomieszczeniach, wyprowadzenia dla podłączanych urządzeń wykonac należy ściśle wg zaleceń technologii oraz zgodnie z dokumentacją. Przewiduje się wentylację mechaniczną nawiewno -wywiewną zapewniającą wymiany powietrza w ilości przewidzianej zgodnie z projektem technologii. Dodatkowo w pomieszczeniach znajdować się będą klimatyzatory. Chłodzenie pomieszczeń zgodnie z tabelarycznymi wytycznymi zawartymi w projekcie technologii. Roboty obejmują również wykonanie instalacji wodno kanalizacyjnej (wod-kan) Roboty będą prowadzone w czynnym budynku i należy je wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników budynku. Ciągi komunikacyjne należy utrzymywać w stanie wolnym od wszelkich przeszkód uniemożliwiających normalne z nich korzystanie. Szcegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Harmonogram prac należy na bieżąco ustalać z kierownikiem obiektu i Zamawiającym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 9.000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wymaganego wadium w terminie i formie określonej w ustawie - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w niniejszym paragrafie - ust. 3 nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 2 niniejszego artykułu. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył następujące roboty: Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia (remont laboratoriów chemicznych wraz z budową dygestoriów). Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 200.000,00 PLN. 3.2.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi: kierownik budowy - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.3.1.1Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000,00 PLN 4.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ Formularzem oferty - następujące oświadczenia i dokumenty (wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ): 1)dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału wraz z zaopiniowanym wzorem - zgodnie z art. 6 Specyfikacji). Oryginały (wraz z zaopiniowanym wzorem), można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Zamawiającego (ICM UW) (patrz adres - art. 5 § 3 SIWZ), lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. Wysokość wadium została określona w art. 6 SIWZ. 2) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000,00 PLN. 3) Formularz Nr 2 - oświadczenie - wykaz robót wraz z załącznikami. Wykaz zrealizowanych - ukończonych - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (remont laboratoriów chemicznych wraz z budową dygestoriów) i wartością (nie mniejszą niż wartość 200 000,- PLN brutto każda) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy załączyć kserokopie dokumentów (np. opinie, referencje itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 4) Formularz Nr 3 - oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zmówienia wraz z załącznikami. Dla osób wykazanych w Formularzu Nr 3 Wykonawca przedstawi kserokopie następujących dokumentów: kierownik budowy - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej. Jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskaże osobę, którą będzie dysponował należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5) Formularzu Nr 4 - informacja o zakresie zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty niniejszego formularza). Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia - musi to wykazać na formularzu Nr 4 - nazw ewentualnych podwykonawców nie trzeba wykazywać. 6) Kosztorysy ofertowe wraz z załącznikami - zgodne z zapisem art. 8 § 3 SIWZ 2. Zaleca się dołączenie do oferty zaakceptowanego wstępnie (podpisanego) przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania wykonawcy wzoru umowy oraz sporządzenie zestawienia (spisu) wszystkich dostarczonych oświadczeń i dokumentów i dołączenie go jako Formularz Nr 5. 3.Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icm.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ICM UNIWERSYTET WARSZAWSKI ul. Pawińskiego 5a (blok D), 02-106 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 11:00, miejsce: ICM UNIWERSYTET WARSZAWSKI (w sekrerariacie) ul. Pawińskiego 5a (blok D), 02-106 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.