Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Złotoryja: Remont elewacji, dachu, zagospodarowanie terenu oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Rejonowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Złotoryi przy al. Miłej 2
Numer ogłoszenia: 111617 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. , Aleja Miła 2, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8783137, faks 076 8783682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji, dachu, zagospodarowanie terenu oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Rejonowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Złotoryi przy al. Miłej 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w zakresie: 1. ELEWACJA demontaż elementów nieczynnych instalacji na elewacjach, uporządkowanie istniejących przewodów czynnych instalacji, demontaż rur spustowych, skucie uszkodzonych wypraw tynkarskich - 10%, wykonanie warstw wyrównawczych wraz z uzupełnieniem i przemurowaniem uszkodzonych elementów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie prac renowacyjnych elementów kamiennych, wykonanie wierzchnich wypraw tynkarskich, wykonanie nowych powłok malarskich, wykonanie renowacji elementów balkonu oraz ganka przy głównym wejściu do budynku, wykonanie opaski p/wodnej, montaż opierzeń i okapników zewnętrznych. 2. DACH demontaż istniejącego pokrycia papowego i ceramicznego na połaciach ze starą dachówką, oczyszczenie, impregnacja i wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej, wykonanie nowego pokrycia dachowego - ceramicznego i bitumicznego z gontów papowych, przemurowanie trzonu kominowego ponad połacią dachową. 3. ZAGOSPODAROWANIE TERENU rozbiórka nawierzchni utwardzonych, usunięcie istniejących elementów małej architektury, usunięcie istniejącej zieleni, rozbiórka ogrodzenia, rozbiórka stopni kamiennych i murku oporowego, niwelacja i profilowanie terenu, odwodnienie terenu, wykonanie nawierzchni, wykonanie ogrodzenia, wykonanie elementów małej architektury, wykonanie systemu oświetlenia i iluminacji, nasady zieleni. 4. INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA wymiana wewnętrznej instalacji c.o...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium 8000 złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę prawo zamówień publicznych warunki tj.; 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, 2. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp, 3. Przedłożą aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem okresu składania ofert, 4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty z wymaganymi załącznikami w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Oferta (druk stanowi załącznik nr 1 do siwz). 2. Oświadczenie Wykonawcy (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz), że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3. Oświadczenie Wykonawcy (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz), że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. ustawy. 4. Oświadczenie Wykonawcy (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz) że: a) cena oferty obejmuje pełny zakres projektu i specyfikacji technicznej oraz jest zgodna z wytycznymi siwz; b) Wykonawca upoważnia Zamawiającego lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia; Dla tych celów Wykonawca upoważnia każdą osobę publiczną, bank lub przedsiębiorstwa wymienione w Ofercie do dostarczenia stosownej informacji uznanej przez Zamawiającego, za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w ofercie. c) Wykonawca zapoznał się z zakresem zamówienia, dokonał wizji lokalnej terenów objętych zamówieniem oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością. 5. W przypadku składania wspólnej oferty o udzielenie zamówienia przez konsorcjum, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w którym wskazany jest pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu z wyszczególnieniem wszystkich konsorcjantów. 6. W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną, do oferty należy załączyć Umowę Spółki. 7. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oryginał lub kserokopia zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał lub kserokopia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z tytułu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (załącznik nr 5 do siwz. Dołączyć min. 5 szt. referencji potwierdzających, że powyższe roboty budowlane (stanowiące przedmiot zamówienia określony w rozdziale III siwz) zostały wykonane należycie. 11. Informacja o podwykonawcach uczestniczących w przedmiocie zamówienia (załącznik nr 6 do siwz). 12. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy. 15. Kserokopia dokumentu potwierdzającego przynależność kierownika budowy do OIIB. 16. Zaakceptowany i uzupełniony wzór umowy (załącznik nr 7 do siwz). 17. Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego(załącznik nr 8 do siwz). 18. Kosztorys ofertowy. (Kosztorys winien zawierać zestawienia wartości elementów oraz zestawienia R, M i S) 19. Kserokopię ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 20. Dowód wniesienia wadium...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowe Przedsiebiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
aleja Miła 2
59-500 Złotoryja
(pokój Nr 7).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Rejonowe Przedsiebiorstwo Komunalne Spółka z o.o. aleja Miła 2 59-500 Złotoryja (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO W ZŁOTORYI
- Budowa awaryjnego zbiornika do sieci wodociągowej. Część 1 wykonanie i dostawa zbiornika
- Utworzenie sali operacyjnej dla organów ochrony ludności oraz zespołu zarządzania kryzysowego w zakresie bezpieczeństwa, jak i skuteczności działań
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





