eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › Usługa ochrony fizycznej nieruchomości, mienia oraz osób Urzędu Skarbowego w Pułtusku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Pułtusk: Usługa ochrony fizycznej nieruchomości, mienia oraz osób Urzędu Skarbowego w Pułtusku
Numer ogłoszenia: 111613 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Pułtusk, ul. Żwirki i Wigury 7, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6921102, fax 023 6921334.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.waw.pl/USPultusk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej nieruchomości, mienia oraz osób Urzędu Skarbowego w Pułtusku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizyczna nieruchomości, mienia i osób na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.). siedziby Urzędu Skarbowego w Pułtusku, zlokalizowanej w centrum miasta Pułtuska przy ulicy Żwirki i Wigury 7 mieszczącej się w dwóch budynkach administracyjno-biurowych A i B połączonych ze sobą łącznikiem wraz z przyległym garażem. oraz terenem wokół nich tj.: - budynek A o 3-ch kondygnacjach nadziemnych (parter, I piętro, II piętro) i jednej kondygnacji podziemnej (piwnicy) oraz dwóch boksów garażowych o powierzchni całkowitej 918,20 m2, - budynek B o 4-ch kondygnacjach nadziemnych (parter, I piętro, II piętro, III piętro) i jednej kondygnacji podziemnej (piwnicy) o powierzchni całkowitej 435,30 m2, - teren wokół budynku (nie ogrodzonego) o powierzchni 400 m2. W budynkach funkcjonuje elektroniczny system antywłamaniowy i p. poż. Szczegółowe warunki wykonywania przedmiotu zamówienia opisano w załączniku nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (UPZP), tj.: (1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie, zamówienia; (4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione w następujących przypadkach: (1) warunek określony w pkt.1.(1): (a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.). (2) warunek określony w pkt.1.(2): (a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; (3) warunek określony w pkt.1.(3): (a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej polegającej na ochronie osób i mienia w wysokości minimalnie w kwocie 100.000,00 zł. (4) warunek określony w pkt.1.(4): (a) w przypadku złożenia oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku braku okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, potwierdzonych złożonymi dokumentami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wymaganych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: (1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; (2) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie; (3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (4) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.)., (5) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej polegającej na ochronie osób i mienia w wysokości minimalnie w kwocie 100.000,00 zł. (6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 UPZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 UPZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w pkt 1 muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. W przypadku składania oferty przez tzw. konsorcjum (oferta wspólna) do oferty musi być załączona umowa konsorcyjna. Nie dopuszcza się do składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.waw.pl/USPultusk

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 06-100 Pułtusk, ul. Żwirki i Wigury 7, pok. 103..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 10:00, miejsce: 06-100 Pułtusk, ul. Żwirki i Wigury 7, pok. 103..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.