eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoleczkowoŚWIADCZENIE USŁUG REKLAMOWO-PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DZIAŁAŃ ZAMAWIAJĄCEGO -Citylight

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-10

Koleczkowo: ŚWIADCZENIE USŁUG REKLAMOWO-PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DZIAŁAŃ ZAMAWIAJĄCEGO -Citylight
Numer ogłoszenia: 111578 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o. , Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG REKLAMOWO-PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DZIAŁAŃ ZAMAWIAJĄCEGO -Citylight.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - usługa wydruku i ekspozycji plakatów na nośnikach Citylight w Gdyni i Sopocie Etap I - 01.05.2012 - 31.05.2012 Etap II - 01.06.2012 - 30.06.2012 Etap III - 01.09.2012 - 30.09.2012 Etap IV - 01.10.2012 - 31.10.2012 Etap V - 01.11.2012 - 30.11.2012 Zadanie nr 2 - usługa ekspozycji plakatów na przeszklonym panelu reklamowym na wiatach przystanków autobusowych w Redzie Etap I - 01.05.2012 - 30.06.2012 Etap II - 01.09.2012 - 30.11.2012 Zadanie nr 3 - usługa ekspozycji plakatów na przeszklonym panelu reklamowym na wiatach przystanków autobusowych w Rumi Etap I - 01.05.2012 - 30.06.2012 Etap II - 01.09.2012 - 30.11.2012 Zadanie nr 4 - usługa ekspozycji plakatów na przeszklonym panelu reklamowym na wiatach przystanków autobusowych w Wejherowie wraz z zamieszczeniem plakatów i ich utylizacją Etap I - 01.05.2012 - 30.06.2012 Etap II - 01.09.2012 - 30.11.2012 Zadanie nr 5 - usługa wydruku z zamieszczeniem na przeszklonych panelach reklamowych na wiatach autobusowych w Rumi i Redzie Etap I - 01.05.2012 - 30.06.2012 Etap II - 01.09.2012 - 30.11.2012 Zadanie nr 6 - usługa wydruku plakatów wielkoformatowych Etap I - 01.05.2012 - 30.06.2012 Etap II - 01.09.2012 - 30.11.2012 Wszystkie projekty graficzne niezbędne do realizacji w/w zadań, zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego, po podpisaniu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A-1F do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 79.81.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia) Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia), (ii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia) (ii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia) (ii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia), (ii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) wydłużenia terminu realizacji umowy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie; zmiany terminów ekspozycji plakatów na Nośnikach, jeżeli będzie to uzasadnione okolicznościami po stronie Zamawiającego jak np. zmiana terminów prowadzenia działań promocyjnych lub wystąpieniem siły wyższej zdefiniowanej w SIWZ, 2) co do wysokości ceny wskazanej w §5 ust.1, w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 3) zmiany ceny wymienionej w § 5 ust.1 w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług [VAT] będącej skutkiem zmiany przepisów powszechnie obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie mającym zastosowanie do przedmiotu umowy o wartość zmienionego w ten sposób podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ekodolina.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 10:00, miejsce: EKO DOLINA Sp. z o. o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99 84 - 207 Koleczkowo w budynku administracyjnym, w sekretariacie Spółki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa wydruku i ekspozycji plakatów na nośnikach Citylight w Gdyni i Sopocie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Usługa wydruku i ekspozycji plakatów na nośnikach Citylight w Gdyni i Sopocie Informacje i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: A. Wydruk plakatów wielkoformatowych (wg projektów dostarczonych przez Zamawiającego): a) Plakat wielkoformatowy z papieru kredowanego matowego 120-135 g/m2 o wymiarach: 1,185 m x 1,75 m b) Nakład: 60 szt. (6 projektów) B. Ekspozycja na nośniku reklamowym typu citylight w Gdyni - 8 szt. i Sopocie - 2 szt. a) Panele reklamowe muszą być zlokalizowane w miejscach gdzie zatrzymują się co najmniej trzy linie autobusowe dzienne, dużego natężenia ruchu samochodowego i bardzo dobrej widoczności, w miejscach zapewniających dotarcie do jak najszerszego kręgu odbiorców, tj.: w okolicach centrum miast, głównych węzłów komunikacyjnych, Centrów Handlowych, szkół itd. b) Wielkość panelu gwarantująca emisję plakatu o wymiarach: 1,185 m x 1,75 m c) Termin emisji nośników reklamowych: Etap I - 01.05.2012 - 31.05.2012 Etap II - 01.06.2012 - 30.06.2012 Etap III - 01.09.2012 - 30.09.2012 Etap IV - 01.10.2012 - 31.10.2012 Etap V - 01.11.2012 - 30.11.2012 Po wykonaniu każdej emisji Wykonawca prześle Zamawiającemu zdjęcia dokumentujące wykonanie usługi i zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa ekspozycji plakatów na przeszklonym panelu reklamowym na wiatach przystanków autobusowych w Redzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Usługa ekspozycji plakatów na przeszklonym panelu reklamowym na wiatach przystanków autobusowych w Redzie Informacje i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Lokalizacja: 3 szt. - panel reklamowy - Reda, przy ul. Gdańskiej b) Wielkość panelu gwarantująca emisję plakatu o wymiarach: 900 cm x 1750 cm c) Termin emisji panelu reklamowego : Etap I - 1.05.2012r.do 30.06.2012r. Etap II - 1.09.2012r. do 30.11.2012r. Po wykonaniu każdej emisji Wykonawca prześle Zamawiającemu zdjęcia dokumentujące wykonanie usługi i zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa ekspozycji plakatów na przeszklonym panelu reklamowym na wiatach przystanków autobusowych w Rumi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ekspozycji plakatów na przeszklonym panelu reklamowym na wiatach przystanków autobusowych w Rumi Informacje i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Lokalizacja: 3 szt. - panel reklamowy - Rumia, przy ul. Dworcowej b) Wielkość panelu gwarantująca emisję plakatu o wymiarach: 900 cm x 1750 cm c) Termin emisji panelu reklamowego : Etap I - 1.05.2012r.do 30.06.2012r. Etap II - 1.09.2012r. do 30.11.2012r. Po wykonaniu każdej emisji Wykonawca prześle Zamawiającemu zdjęcia dokumentujące wykonanie usługi i zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa ekspozycji plakatów na przeszklonym panelu reklamowym na wiatach przystanków autobusowych w Wejherowie wraz z zamieszczeniem plakatów i ich utylizacją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ekspozycji plakatów na przeszklonym panelu reklamowym na wiatach przystanków autobusowych w Wejherowie wraz z zamieszczeniem plakatów i ich utylizacją a) lokalizacje: A: - 1szt. panel reklamowy - Wejherowo, droga krajowa nr 6, przy ul. I Brygady Pancernej - 1 szt. panel reklamowy - Wejherowo przy ul. Sobieskiego - 1szt panel reklamowy - Wejherowo przy ul. Rzeźnickiej - 1 szt. panel reklamowy - Wejherowo przy ul. Mickiewicza B: - 1 szt. panel reklamowy - Wejherowo, droga krajowa nr 6, przy ul. Gdańskiej - 1 szt. panel reklamowy - Wejherowo, przy Osiedlu Chopina - 1 szt. panel reklamowy - Wejherowo, przy ul. 12 marca - 1 szt. panel reklamowy - Wejherowo, przy Osiedlu Prusa b) jednocześnie panele reklamowe muszą być zlokalizowane w miejscach dużego natężenia ruchu samochodowego i bardzo dobrej widoczności c) Wielkość panelu gwarantująca emisję plakatu o wymiarach: 1150 x 1750 d) Wszystkie plakaty niezbędne do realizacji w/w zadań, zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego, po podpisaniu umowy. d) Termin emisji panelu reklamowego : Dla lokalizacji wymienionych w pkt. A: od 1.05.2012r.do 30.06.2012r. Dla lokalizacji wymienionych w pkt. B: od 1.09.2012r. do 30.11.2012r. Po wykonaniu każdej emisji Wykonawca prześle Zamawiającemu zdjęcia dokumentujące wykonanie usługi i zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa ekspozycji plakatów na przeszklonym panelu reklamowym na wiatach przystanków autobusowych w Wejherowie wraz z zamieszczeniem plakatów i ich utylizacją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ekspozycji plakatów na przeszklonym panelu reklamowym na wiatach przystanków autobusowych w Wejherowie wraz z zamieszczeniem plakatów i ich utylizacją Zapewnienie wydruku wraz z zamieszczeniem, demontażem i utylizacją plakatów wielkoformatowych z folii samoprzylepnej (wg projektów dostarczonych przez Zamawiającego) na przeszklonych panelach reklamowych na wiatach autobusowych w Rumi przy ul. Dworcowej i w Redzie przy ul. Gdańskiej: a) Plakat wielkoformatowy z folii samoprzylepnej o wymiarach: 90 cm x 175 cm b) Nakład : 16 szt. (6 wzorów) Po wykonaniu zadania sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa wydruku plakatów wielkoformatowych według projektów dostarczonych przez Zamawiającego wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wydruku plakatów wielkoformatowych według projektów dostarczonych przez Zamawiającego wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego a) Plakat wielkoformatowy z papieru kredowanego matowego 170 g/m2 o wymiarach: 1150 cm x 1750 cm b) Nakład: 24 szt. (6 wzorów) Po wykonaniu zamówienia zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.