eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYKONANIE PRAC PORZĄDKOWYCH POLEGAJĄCYCH NA USUNIĘCIU ODPADÓW Z TERENÓW POZOSTAJĄCYCH W DYSPOZYCJI GMINY WROCŁAW, POŁOŻONYCH W REJONIE UL. LASKOWEJ I ZIĘBICKIEJ ORAZ W REJONIE UL. ŻWIROWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Wrocław: WYKONANIE PRAC PORZĄDKOWYCH POLEGAJĄCYCH NA USUNIĘCIU ODPADÓW Z TERENÓW POZOSTAJĄCYCH W DYSPOZYCJI GMINY WROCŁAW, POŁOŻONYCH W REJONIE UL. LASKOWEJ I ZIĘBICKIEJ ORAZ W REJONIE UL. ŻWIROWEJ
Numer ogłoszenia: 111556 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC PORZĄDKOWYCH POLEGAJĄCYCH NA USUNIĘCIU ODPADÓW Z TERENÓW POZOSTAJĄCYCH W DYSPOZYCJI GMINY WROCŁAW, POŁOŻONYCH W REJONIE UL. LASKOWEJ I ZIĘBICKIEJ ORAZ W REJONIE UL. ŻWIROWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie prac określonych wyżej w pkt II.1.1), z uwzględnieniem podziału zamówienia na dwie odrębnie rozpatrywane części - Zadania, oznaczone odpowiednio: - Zadanie Nr I - realizowane w rejonie ul. Laskowej i Ziębickiej, - Zadanie Nr II - realizowane w rejonie ul. Żwirowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie Nr I - 2.500,00 zł, Zadanie Nr II - 2.500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodach 20 03 01, 17 01 01, 17 05 04, wydane przez właściwy organ na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U. Z 2007 r. Nr 39 poz. 251 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 31 ust. 1, art. 32 ust. 1 oraz art. 33 ust. 1a i 4 w/w ustawy. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. 3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, warunek określony wyżej w ust. 1 pkt 1) musi spełnić każdy z Wykonawców, natomiast warunek określony w pkt 2) dowolny Wykonawca występujący wspólnie. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodach 20 03 01, 17 01 01, 17 05 04, wydane przez właściwy organ na podstawie art. 28 ustawy dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U. Z 2007 r. Nr 39 poz. 251 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 31 ust. 1, art. 32 ust. 1 oraz art. 33 ust. 1a i 4 w/w ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 109. SIWZ kosztuje 10,00 zł. Osoba uprawniona do kontaktów: Anna Markiewicz tel. (071) 355 90 76 w. 346..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Klienta)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE PRAC PORZĄDKOWYCH POLEGAJĄCYCH NA USUNIĘCIU ODPADÓW Z TERENÓW POZOSTAJĄCYCH W DYSPOZYCJI GMINY WROCŁAW, POŁOŻONYCH W REJONIE UL. LASKOWEJ I ZIĘBICKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac porządkowych na terenie nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia, o łącznej powierzchni 21.894,00 m.kw., a także do usunięcia wszystkich zgromadzonych na terenie nieruchomości odpadów (szacunkowa ilość odpadów wynosi 350,00 m3);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE PRAC PORZĄDKOWYCH POLEGAJĄCYCH NA USUNIĘCIU ODPADÓW Z TERENÓW POZOSTAJĄCYCH W DYSPOZYCJI GMINY WROCŁAW, POŁOŻONYCH W REJONIE UL. ŻWIROWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac porządkowych na terenie nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia, o łącznej powierzchni 26.222,00 m.kw., a także do usunięcia wszystkich zgromadzonych na terenie nieruchomości odpadów (szacunkowa ilość odpadów wynosi 300,00 m3);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.