Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Rybnik: Zadanie nr 1. Zakup piasku budowlanego gat. I.
Zadanie nr 2. Zakup klińca drogowego frakcji 6-20 mm.
Zadanie nr 3. Zakup tłucznia drogowego frakcji 30-63 mm.
Zadanie nr 4. Zakup grysu bazaltowego frakcji 2-5 mm.
Numer ogłoszenia: 111549 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne , ul. Jankowicka 41 B, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0-32 4329540, faks 0-32 4329550.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rsk.rsi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1. Zakup piasku budowlanego gat. I. Zadanie nr 2. Zakup klińca drogowego frakcji 6-20 mm. Zadanie nr 3. Zakup tłucznia drogowego frakcji 30-63 mm. Zadanie nr 4. Zakup grysu bazaltowego frakcji 2-5 mm..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1:Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku budowlanego gatunku I (materiał zgodny z normą PN EN 13242:2004) w ilości 1300 ton wraz z transportem do Zamawiającego. Zadanie nr 2:Przedmiotem zamówienia jest dostawa klińca drogowego frakcji 6-20 mm z surowców mineralnych (materiał zgodny z PN - B - 11112) w ilości 320 ton wraz z transportem do Zamawiającego. Materiał przeznaczony m.in. do wykonania podbudowy nawierzchni dróg, stabilizacji gruntów, umocnienia rowów odwadniających, odsączania przy niwelacji terenów podmokłych. Zadanie nr 3:Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłucznia drogowego frakcji 30-63 mm z surowców mineralnych w ilości 150 ton wraz z transportem do Zamawiającego. Materiał przeznaczony m.in. do wykonania podbudowy nawierzchni dróg, stabilizacji gruntów, umocnienia rowów odwadniających, odsączania przy niwelacji terenów podmokłych. Zadanie nr 4:Przedmiotem zamówienia jest dostawa grysu bazaltowego frakcji 2-5 mm w ilości 500 ton wraz z transportem do Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00 - Piasek 14.21.23.00 - Kamień pokruszony lub rozłupany 14.21.23.30 - Bazalt kruszony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V ppkt od 1-3 SIWZ, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2), 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3),.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsk.rsi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rybnnickie Służby Komunalne, ul. Jankowicka 41 B, 44-200 Rybnik.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Rybnnickie Służby Komunalne, ul. Jankowicka 41 B, 44-200 Rybnik pok. 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup piasku budowlanego gat. I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku budowlanego gatunku I (materiał zgodny z normą PN EN 13242:2004) w ilości 1300 ton wraz z transportem do Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup klińca drogowego frakcji 6-20 mm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa klińca drogowego frakcji 6-20 mm z surowców mineralnych (materiał zgodny z PN - B - 11112) w ilości 320 ton wraz z transportem do Zamawiającego. Materiał przeznaczony m.in. do wykonania podbudowy nawierzchni dróg, stabilizacji gruntów, umocnienia rowów odwadniających, odsączania przy niwelacji terenów podmokłych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup tłucznia drogowego frakcji 30-63 mm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłucznia drogowego frakcji 30-63 mm z surowców mineralnych w ilości 150 ton wraz z transportem do Zamawiającego. Materiał przeznaczony m.in. do wykonania podbudowy nawierzchni dróg, stabilizacji gruntów, umocnienia rowów odwadniających, odsączania przy niwelacji terenów podmokłych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup grysu bazaltowego frakcji 2-5 mm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa grysu bazaltowego frakcji 2-5 mm w ilości 500 ton wraz z transportem do Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Wykonanie projektów zamiennych budowlano-technicznych: zadanie nr 1 pt.: ,,Ukształtowanie terenu obiektu ,,Północ" poprzez włączenie terenu osadnika mułowego nr V - Etap IV na terenie położonym w Rybniku" oraz zadanie nr 2 pt.: ,,Budowa obiektów rekreacyjno-sportowych na terenach zdegradowanych przemysłowo i terenach byłego szybu VI KWK Jankowice poprzez podniesienie do rzędnej 330 m n.p.m. - Etap III".
- Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej - nabór FESL.08.05-IZ.01-224/25 Oś Priorytetowa VIII Fundusze Europejskie na infrastrukturę dla mieszkańca Działanie 08.05 E-zdrowie
- Audyt efektywności energetycznej sprężarkowni PGG S.A. ZEC pracujących dla KWK ROW
- Spersonalizowany system zwiedzania: audioprzewodnik i system inteligentnego oświetlenia - ekspozycje stałe (3 szt.) w Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku (budynek Starego Ratusza)
- Awaryjna naprawa i remont średni sprężarki ERS 250 nr 1 (nr inw. 1-441-317354) zainstalowanej w EC Rydułtowy
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





