eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › Dzierżawa kserokopiarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Tarnowo Podgórne: Dzierżawa kserokopiarki
Numer ogłoszenia: 111527 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, fax (061) 814 61 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa kserokopiarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa w okresie 4 lat maszyny kopiującej wraz z dodatkowym wyposażeniem wg poniższej specyfikacji: Nazwy wymaganych funkcji Konfiguracja sprzętu zamawianego Metoda kopiowania Laserowy system nanoszenia elektrostatycznego Rozdzielczość skanowania 600 dpi Rozdzielczość drukowania w czerni Min. 2400 x 600 dpi Rozdzielczość drukowania w kolorze Min. 600 x 600 dpi Format kopii Od min. A5 do A3 Zmniejszanie / powiększanie Zoom min. 25-400% skok o 1% Prędkość kopiowania, drukowania Kolor: min. 10 stron/minutę A4 Czarno - biały: min. 50 stron/minutę A4 Automatyczne rozpoznawanie obrazu barwnego Tak Pamięć główna Nie mniej niż 256 MB Pamięć stron Nie mniej niż 128 MB Pojemność dysku twardego Nie mniej niż 80 GB Panel sterowania Dotykowy w języku polskim Stolik pod urządzenie na kółkach Tak Podajnik ręczny Min. na 100 arkuszy Kody dostępu Min. 900 Kopiowanie wielokrotne Do 999 kopii Funkcja zapisywania skanowanych, kopiowanych i drukowanych dokumentów na dysku twardym urządzenia Tak Możliwość łączenia dokumentów pochodzących z różnych źródeł (skanowanie, drukowanie i kopiowanie) na dysku twardym Tak Automatyczny podajnik oryginałów dwustronnych Tak, min. 100 arkuszy Duplex Tak Zszywanie dokumentów (wielopozycyjne) Tak, min 50 arkuszy Interfejs Ethernet 10 BaseT/100 BaseTX Port równoległy IEEE1284 lub USB Tak Full Speed 2.0 Protokół sieciowy TCP/IP Sterowniki (język opisu strony) Druk w sieci komputerowej PCL5c, PCL6, PostScript3 Sterowniki systemów operacyjnych Windows NT, 2000, XP Zarządzanie urządzeniem i kodami dostępu Tak - przez sieć komputerową Skanowanie sieciowe Tak Gramatura papieru Min. 64 - 209 g/m2 Wydruk poufny Tak Numerowanie stron, wstawianie daty i godziny Tak Skanowanie do e-mail Tak Skanowanie do pliku Tak Wydruk próbny Tak Wydruk planowany Tak Czas otrzymania pierwszej kopii czarno-białej Maksimum 8 sekund Liczba pozycji zszywania Nie mniej niż 4 Czas nagrzewania Maksimum 60 sekund Wstawianie dodatkowych stron z możliwością kopiowania Tak, Okładki / przekładki W ramach zamówienia wykonawca zapewni dostawę i montaż urządzenia wraz ze szkoleniem dla pracowników zamawiającego (max. 10 osób). W cenie dzierżawy obejmującej ryczałtem wykonanie 30.000 kopii czarno-białych oraz 1000 kopii kolorowych miesięcznie, wykonawca zobowiązany będzie ująć wszystkie koszty związane z utrzymaniem kopiarki i obsługą serwisową tzn. przeglądy okresowe, materiały eksploatacyjne i inne części ulegające zużyciu w przewidzianym terminie, koszty dojazdu oraz ewentualnego dostarczenia urządzenia zastępczego na czas naprawy, jeżeli przekroczy on 48 godzin zegarowych. Zamawiający zapewnia tylko papier kserograficzny do urządzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) wykażą się doświadczeniem w realizacji tego rodzaju usług, tzn udokumentują wykonanie w ostatnich 3 latach co najmniej dwóch tożsamych zamówień Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły \spełnia - nie spełnia\. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnowo Podgórne ul. Poznańska 115.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 119.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.