Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowa Sól: przebudowa budynku SOSW w Nowej Soli przy ul. Arciszewskiego 13 - II etap Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Nowosolski, do kontaktów: Elżbieta Wasik, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, fax 068 4586831, e-mail: promocja@powiat-nowosolski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-nowosolski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku SOSW w Nowej Soli przy ul. Arciszewskiego 13 - II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek Secjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy, ul. Arciszewskiego 13,67-100 Nowa Sól. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa budynku SOSW przy ul. Arciszewskiego 13-II etap - pomieszczeń piwnicy segment A i B oraz stołówki na parterze budynku segment B.Zakres prac obejmuje m.in.:-wyburzenie części ścianek działowych i wymurowanie nowych,-wykonanie nowych posadzek,-przekucia w istn.ścianach w celu wykonania nowych otworów drzwiowych,-wykonanie nowych tynków,-wykonanie okładziny ściennej, -szpachlowanie i malowanie pomieszczeń, -wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- rozdz.V SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Szczegółowe wymagania zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia powyżej 60000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 08.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4700 PLN Wadium wnosi się przedupływem składania ofert w jednej lub kilku następ.formach: -pieniądzu,poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancji bankowych,gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty,o których mowa w art.6b,ust5,pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(dz.U.nr 109,poz.1158,z późn.zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Nowej Soli ul.Moniuszki3b(dostepny w SIWZ)przed upływem składania ofert.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1/Wiedza i doświadczenie:doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowane(rozp.i zakończ.)w ciągu 5 lat,tj.od dnia 07.03.02r. do dnia 06.03.07r.lub w okresie prowadzenia działalności podobnych zamowień o łącznej wartości brutto tych zamówień co najmniej 6000000PLN, 2/Dysponowanie osobami zdolnymi do wyk.zamówienia-potencjał kadrowy o kwalifikacjach:kierownik budowy (branża budowlana)-uprawnienia budowlane i przynależność do Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa, 3/Sytuacja ekonomiczno-finansowa: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzyposiadają umowę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/Dokument stwierdzający,że osoby,które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (chodzi o uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji techn.w budownictwie o odpowiedniej specjalności oraz wpis na listę członków Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez Izbę), 3/Wykaz wykonanych robot budowl.w okresie ostatnich 5lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy-w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowl.stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentó powtierdzających,że roboty te zostały wyk.należycie, 4/Wykaz osób i podmiotów,które będą uczestn.w wyk.zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawod.,doświadczenia i wykształcenia niezb.do wyk. zamów.,a także zakres wykonywanych przez nich czynności 5/Oświadczenie,iż Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.03.2007, godzina 09:05, Starostwo Powiatowe,ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól, pok.108 (sala konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.01.2007.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- "Usługi w zakresie dezynsekcji, deratyzacji, odmuszania w tym również tępienia insektów, likwidacja owadów żądlących w obiektach WS SP ZOZ w Nowej Soli"
- "Remont drogi powiatowej nr 1051F"
- Dostawa przenośnych magazynów energii na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.
- Dostawa 3 sztuk agregatów prądotwórczych wraz z montażem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni oraz ciągów pieszych i rowerowych dróg gminnych na terenie miasta Nowa Sól w latach 2025-2026.
- Nadzór inwestorski branży konstrukcyjno-budowlanej dla zadania pn. Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych i dachów oraz wymianą drzwi zewnętrznych Szkoły Podstawowej nr 8 w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- "REMONT MIESZKANIA Z DOSTĘPEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU WIELOFUNKCYJNYM W RABIE NIŻNEJ"
- Remont budynku gospodarczego na terenie obiektu socjalnego GDDKiA Oddziału Kraków w m. Muszyna
- wykonywanie remontów lokali z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Modernizacja pomieszczeń i zagospodarowanie części terenu VII Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7
- Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





