Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Poznań: Plastry (zadania 1-2)
Numer ogłoszenia: 111502 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, fax 061 8779517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Plastry (zadania 1-2).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa plastrów. Zakres zamówienia: Zadanie nr 1 SAMOPRZYLEPNA FOLIA OPERACYJNA 1.Samoprzylepna folia operacyjna około 28cm x 41cm; 1 100 szt. 2.Samoprzylepna folia operacyjna około 28cm x 25cm; 500 szt. 3.Samoprzylepna folia operacyjna około 50cm x 45cm; 1 500 szt. 4.Samoprzylepna folia operacyjna około 60cm x 85cm; 500 szt. Około oznacza tolerancję 5cm w górę lub w dół Zadanie nr 2 PLASTRY 1. Plaster do mocowania kaniul 80 x 60mm; 70 000 szt. 2. Plaster hypoalerg. jałowy z centralnym opatrunkiem 150 x 80mm; 1 000 szt. 3. Plaster hypoalerg. jałowy z centralnym opatrunkiem 200 x 80mm; 1 500 szt. 4. Plaster hypoalerg. jałowy z centralnym opatrunkiem 250 x 100mm; 2 000 szt. 5. Plaster na tkaninie 1m x 6cm; 600 szt. 6. Przylepiec adhezyjny 10m x 5cm; 2 000 szt. 7. Przylepiec adhezyjny 10m x 15cm; 1 000 szt. 8. Przylepiec na tkaninie 5m x 5cm; 1 500 szt. 9. Przylepiec na włókninie 5m x 2,5cm; 7 000 szt. 10. Przylepiec na włókninie 5m x 1,25cm; 1 000 szt. 11. Samoprzylepna folia operacyjna 10cm x 14cm; 5 000 szt. 12. Włókninowy bandaż podgipsowy 3m x 10cm; 3 000 szt. 13. Włókninowy bandaż podgipsowy 3m x 15cm; 3 000 szt. 14. Włókninowy bandaż podgipsowy 3m x 25cm; 500 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 1.6. spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane Formularze cenowe z wykorzystaniem wzoru - załączniki nr 4 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6. Zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896 z późn.zm. Deklaracja zgodności i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną. W przedstawionych dokumentach musi być zawarta informacja w jakiej klasie i regule zarejestrowano materiały. Dokumenty muszą być oznaczone numerem zadania i pozycji w zadaniu, których dotyczą. 7. Koncesję lub zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z charakterystyką przedmiotu zamówienia oraz karty katalogowe - w języku polskim. Dokumenty muszą być oznaczone numerem zadania i pozycji w zadaniu, których dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Poznań - Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, dział zamówień publicznych i zaopatrzenia pokój nr 210..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:30, miejsce: ZOZ Poznań - Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro - sekretariat pokój nr 219..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Samoprzylepna folia operacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Samoprzylepna folia operacyjna około 28cm x 41cm; 1 100 szt. 2.Samoprzylepna folia operacyjna około 28cm x 25cm; 500 szt. 3.Samoprzylepna folia operacyjna około 50cm x 45cm; 1 500 szt. 4.Samoprzylepna folia operacyjna około 60cm x 85cm; 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plastry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plaster do mocowania kaniul 80 x 60mm; 70 000 szt. 2. Plaster hypoalerg. jałowy z centralnym opatrunkiem 150 x 80mm; 1 000 szt. 3. Plaster hypoalerg. jałowy z centralnym opatrunkiem 200 x 80mm; 1 500 szt. 4. Plaster hypoalerg. jałowy z centralnym opatrunkiem 250 x 100mm; 2 000 szt. 5. Plaster na tkaninie 1m x 6cm; 600 szt. 6. Przylepiec adhezyjny 10m x 5cm; 2 000 szt. 7. Przylepiec adhezyjny 10m x 15cm; 1 000 szt. 8. Przylepiec na tkaninie 5m x 5cm ; 1 500 szt. 9. Przylepiec na włókninie 5m x 2,5cm; 7 000 szt. 10. Przylepiec na włókninie 5m x 1,25cm; 1 000 szt. 11. Samoprzylepna folia operacyjna 10cm x 14cm; 5 000 szt. 12. Włókninowy bandaż podgipsowy 3m x 10cm; 3 000 szt. 13. Włókninowy bandaż podgipsowy 3m x 15cm; 3 000 szt. 14. Włókninowy bandaż podgipsowy 3m x 25cm; 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





