eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPlastry (zadania 1-2)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Poznań: Plastry (zadania 1-2)
Numer ogłoszenia: 111502 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, fax 061 8779517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Plastry (zadania 1-2).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa plastrów. Zakres zamówienia: Zadanie nr 1 SAMOPRZYLEPNA FOLIA OPERACYJNA 1.Samoprzylepna folia operacyjna około 28cm x 41cm; 1 100 szt. 2.Samoprzylepna folia operacyjna około 28cm x 25cm; 500 szt. 3.Samoprzylepna folia operacyjna około 50cm x 45cm; 1 500 szt. 4.Samoprzylepna folia operacyjna około 60cm x 85cm; 500 szt. Około oznacza tolerancję 5cm w górę lub w dół Zadanie nr 2 PLASTRY 1. Plaster do mocowania kaniul 80 x 60mm; 70 000 szt. 2. Plaster hypoalerg. jałowy z centralnym opatrunkiem 150 x 80mm; 1 000 szt. 3. Plaster hypoalerg. jałowy z centralnym opatrunkiem 200 x 80mm; 1 500 szt. 4. Plaster hypoalerg. jałowy z centralnym opatrunkiem 250 x 100mm; 2 000 szt. 5. Plaster na tkaninie 1m x 6cm; 600 szt. 6. Przylepiec adhezyjny 10m x 5cm; 2 000 szt. 7. Przylepiec adhezyjny 10m x 15cm; 1 000 szt. 8. Przylepiec na tkaninie 5m x 5cm; 1 500 szt. 9. Przylepiec na włókninie 5m x 2,5cm; 7 000 szt. 10. Przylepiec na włókninie 5m x 1,25cm; 1 000 szt. 11. Samoprzylepna folia operacyjna 10cm x 14cm; 5 000 szt. 12. Włókninowy bandaż podgipsowy 3m x 10cm; 3 000 szt. 13. Włókninowy bandaż podgipsowy 3m x 15cm; 3 000 szt. 14. Włókninowy bandaż podgipsowy 3m x 25cm; 500 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 1.6. spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane Formularze cenowe z wykorzystaniem wzoru - załączniki nr 4 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6. Zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896 z późn.zm. Deklaracja zgodności i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną. W przedstawionych dokumentach musi być zawarta informacja w jakiej klasie i regule zarejestrowano materiały. Dokumenty muszą być oznaczone numerem zadania i pozycji w zadaniu, których dotyczą. 7. Koncesję lub zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z charakterystyką przedmiotu zamówienia oraz karty katalogowe - w języku polskim. Dokumenty muszą być oznaczone numerem zadania i pozycji w zadaniu, których dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Poznań - Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, dział zamówień publicznych i zaopatrzenia pokój nr 210..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:30, miejsce: ZOZ Poznań - Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro - sekretariat pokój nr 219..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Samoprzylepna folia operacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Samoprzylepna folia operacyjna około 28cm x 41cm; 1 100 szt. 2.Samoprzylepna folia operacyjna około 28cm x 25cm; 500 szt. 3.Samoprzylepna folia operacyjna około 50cm x 45cm; 1 500 szt. 4.Samoprzylepna folia operacyjna około 60cm x 85cm; 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plaster do mocowania kaniul 80 x 60mm; 70 000 szt. 2. Plaster hypoalerg. jałowy z centralnym opatrunkiem 150 x 80mm; 1 000 szt. 3. Plaster hypoalerg. jałowy z centralnym opatrunkiem 200 x 80mm; 1 500 szt. 4. Plaster hypoalerg. jałowy z centralnym opatrunkiem 250 x 100mm; 2 000 szt. 5. Plaster na tkaninie 1m x 6cm; 600 szt. 6. Przylepiec adhezyjny 10m x 5cm; 2 000 szt. 7. Przylepiec adhezyjny 10m x 15cm; 1 000 szt. 8. Przylepiec na tkaninie 5m x 5cm ; 1 500 szt. 9. Przylepiec na włókninie 5m x 2,5cm; 7 000 szt. 10. Przylepiec na włókninie 5m x 1,25cm; 1 000 szt. 11. Samoprzylepna folia operacyjna 10cm x 14cm; 5 000 szt. 12. Włókninowy bandaż podgipsowy 3m x 10cm; 3 000 szt. 13. Włókninowy bandaż podgipsowy 3m x 15cm; 3 000 szt. 14. Włókninowy bandaż podgipsowy 3m x 25cm; 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.