Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: przebudowa drogi krajowej Nr 74 Annopol - Kraśnik - Janów Lubelski w m. OLBIĘCIN od km 197+037,50 do km 197+537,50, ETAP II Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: mgr inż. Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi krajowej Nr 74 Annopol - Kraśnik - Janów Lubelski w m. OLBIĘCIN od km 197+037,50 do km 197+537,50, ETAP II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga krajowa Nr 74 Annopol - Kraśnik - Janów Lubelski w m. OLBIĘCIN od km 197+037,50 do km 197+537,50, ETAP II. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi krajowej Nr 74 Annopol - Kraśnik - Janów Lubelski w m. OLBIĘCIN od km 197+037,50 do km 197+537,50, ETAP II 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na wykonaniu robót w następujących zakresach: a)prace pomiarowe i rozbiórka elementów dróg, b)roboty ziemne, c)odwodnienie korpusu drogowego, w tym: ułożenie przepustów rurowych, d)podbudowy, e)nawierzchnie, w tym: w-wa wiążąca z betonu asfaltowego, w-wa ścieralna SMA, f)roboty wykończeniowe, g)oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, h)elementy ulic, i)inne roboty, w tym: wykonanie rowu odpływowego, wykonanie tymczasowej nawierzchnie z płyt żelbetowych, przebudowa przepustu(wykonanie przepustu z elementów prefabrykowanych ramowych). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę jest obowiązany wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki formalne 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1 musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki merytoryczne określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający minimalne warunki merytoryczne określone poniżej: 1.Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował roboty budowlane o porównywalnym zakresie oraz o wartości każdej roboty nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Przez robotę budowlaną o porównywalnym zakresie należy rozumieć wykonanie zadania polegającego na budowie lub przebudowie drogi klasy, co najmniej G. 2.Potencjał osobowy. Wykonawca musi wykazać, że posiada odpowiedni potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem, legitymujący się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi kandydatów na stanowisko: - kierownik budowy (robót drogowych), który powinien posiadać uprawnienia budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi oraz być członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U . z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami). Przez minimalne doświadczenie na danym stanowisku rozumie się minimum 2 lata przepracowane na stanowisku kierownika przy realizacji robót porównywalnych do niniejszego postępowania. 3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi posiadać lub dysponować w dniu składania ofert w pełni sprawnymi (w sensie technicznym i formalnoprawnym) jednostkami podstawowego sprzętu i jednostkami transportowymi niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności: a)wytwórnia mas bitumicznych*) o mieszaniu cyklicznym z automatycznym sterowaniem i możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min. 60 t/h: minimalna ilość - 1 szt. b)rozkładarka/układarka o szerokości roboczej min. 3,5 m z elektronicznym sterowaniem równości układanych warstw - 1 szt. c)walce stalowe gładkie min. 10t.: minimalna ilość - 2 szt. d)walce ogumione min. 10 t.: minimalna ilość - 2 szt. e)równiarka min. 100 KM - 1 szt. Dodatkowo Wykonawca musi udokumentować, że posiada lub ma dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych. Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego w Lublinie przy ul. Ogrodowej 21, ponieważ z usług tego Laboratorium będzie korzystał Zamawiający przeprowadzając badania kontrolne. *) Wytwórnia mas bitumicznych, z której dostarczana będzie mieszanka mineralno-asfaltowa i SMA (również mieszanka zakupiona) powinna być zlokalizowana w technologicznie uzasadnionej odległości tj. czas transportu od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do rozpoczęcia wbudowywania mieszanki nie powinien przekroczyć 2 godzin, z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz wymaganych właściwości mieszanki. Zamawiający zastrzega sobie prawo praktycznego sprawdzenia w terenie, czy Wykonawca może dostarczać mieszankę mineralno-asfaltową i SMA o właściwych parametrach jakościowych, z zaproponowanej wytwórni. W przypadku zakupu mieszanki, należy załączyć oświadczenie producenta, potwierdzające gotowość wyprodukowania dla Wykonawcy składającego Wniosek, mieszanki mineralno-asfaltowej i SMA, dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia. W tej sytuacji wymóg dotyczący wytwórni musi być również zachowany. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę innego niż podany powyżej sprzętu, pod warunkiem, że będzie on spełniał warunki określone w odpowiedniej SST oraz Wykonawca wykaże, że przy zastosowaniu tego sprzętu możliwe będzie wykonanie tych części zamówienia, na które złożył ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki merytoryczne. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli dany wykonawca podlega na podstawie odrębnych przepisów wpisowi do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełnienia warunków merytorycznych, określonych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Wykaz robót wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Pięcioletni okres wykonania robót budowlanych oznacza, że zamówienie zostało zakończone nie później, niż w dniu, który jest datą graniczną początku pięcioletniego okresu bazowego. Końcową datą graniczną pięcioletniego okresu bazowego jest moment wszczęcia postępowania, którym będzie zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w biuletynie zamówień publicznych. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje). 2.Wykaz kandydatów na stanowisko kierownika budowy (robót drogowych. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). Informacja musi zawierać dane zawarte na temat kwalifikacji (doświadczenia) wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami. 3. Wykaz posiadanych przez Wykonawcę lub pozostających w jego dyspozycji (np. w leasingu,na podstawie umowy dzierżawy, umowy najmu, umowy sprzedaży lub w inny sposób) w pełni sprawnych jednostkach sprzętu. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U . Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.).Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przetłumaczone na język polski (z poświadczeniem przez Wykonawcę), zgodnie z art. 9 ustawy Pzp. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)Oświadczenie wymienione w pkt.1 wino być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, dokument wymieniony w pkt.2 winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę. b)Dokumenty wymienione w pkt.1 ÷ 3. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których wymaga się potwierdzenia spełnienia warunków i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia z zakresie odpowiadającym postawionym warunkom. c)Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Zamawiający informuje, że pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpis lub kopia podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U . z dnia 8 grudnia 2006 r., Nr 225 poz. 1635). 6. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający i Wykonawcy oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazują pisemnie lub faksem na adres wskazany w ogłoszeniu dla punktu kontaktowego. W przypadku ich przekazywania faksem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www. gddkia.gov.pl lub otrzymać w siedzibie tut. Oddziału w pokoju nr 55 albo pocztą za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy. Płatności można dokonać w kasie lub przelewem na rachunek bankowy: Kredyt Bank SA O/ Lublin 48 1500 1520 1215 2005 4482 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 11:00, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin pok. nr 124 (V piętro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.01.2007.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
- "Przebudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





