eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa testów alergicznych i odczynników diagnostycznych, wraz z dzierżawą aparatu dla SPS Zdroje w pakietach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Szczecin: Dostawa testów alergicznych i odczynników diagnostycznych, wraz z dzierżawą aparatu dla SPS Zdroje w pakietach
Numer ogłoszenia: 111486 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów alergicznych i odczynników diagnostycznych, wraz z dzierżawą aparatu dla SPS Zdroje w pakietach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów alergicznych i odczynników diagnostycznych, wraz z dzierżawą aparatu dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 23 części zwanych pakietami. Szczegółowe wymagania i dokładny opis produktów znajduje się w załączniku nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa (Pakiety od nr 1 do nr 23). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących minimum jeden z pakietów wskazanych poniżej. Ofertę należy złożyć na wszystkie produkty objęte danym pakietem. Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 Alergeny do testów punktowych I; 2. Nr 2 Alergeny do testów punktowych II; 3.Nr 3 Antybiotyki; 4. Nr 4 Bakteriologiczny zestaw transportowy; 5. Nr 5 Krążki diagnostyczne; 6. Nr 6 Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli; 7. Nr 7 Paski do oznaczania wartości MIC; 8. Nr 8 Paski wskaźnikowe, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej; 9. Nr 9 Podłoża do posiewów krwi do ap.BACTEC; 10. Nr 10 Podłoża do badań bakteriologicznych; 11. Nr 11 Procedura identyf.i ozn.lekowrażliwości; 12.Nr 12 Surowice do aglutynacji szkiełkowej; 13. Nr 13 Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych; 14. Nr 14 Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów; 15. Nr 15 Test ureazowy do wykrywania Helicobacter Pylori; 16. Nr 16 Torebki do sterylizacji; 17. Nr 17 Zestaw odczynników do preparatyki nasienia; 18. Nr 18 Lancety do testów punktowych; 19. Nr 19 Testy paskowe na obecność narkotyków w moczu; 20. Nr 20 Testy panelowe na obecność narkotyków w ślinie; 21. Nr 21 Testy diagnostyczne; 22. Nr 22 Wymazówki suche; 23. Nr 23 Ezy bakteriologiczne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument: pisemne oświadczenie na załączniku nr 3. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie dostawy polegające na dostawie różnego rodzaju wyrobów medycznych lub farmaceutycznych o wartości nie mniejszej niż określona poniżej:Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu na sumę ubezpieczenia 1. Nr 1 Alergeny do testów punktowych I 20 000,00 zł; 2. Nr 2 Alergeny do testów punktowych II 15 000,00 zł; 3. Nr 3 Antybiotyki 14 000,00 zł; 4.Nr 4 Bakteriologiczny zestaw transportowy 18 000,00 zł; 5.Nr 5 Krążki diagnostyczne 4 000,00 zł; 6.Nr 6 Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli 4 500,00 zł; 7.Nr 7 Paski do oznaczania wartości MIC 21 000,00 zł; 8. Nr 8 Paski wskaźnikowe, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej 8 000,00 zł;9.Nr 9 Podłoża do posiewów krwi do ap.BACTEC 57 000,00 zł;10. Nr 10 Podłoża do badań bakteriologicznych 8 000,00 zł; 11. Nr 11 Procedura identyf.i ozn.lekowrażliwości 317 000,00 zł;12. Nr 12 Surowice do aglutynacji szkiełkowej 4 000,00 zł;13. Nr 13 Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych 66 000,00 zł;14. Nr 14 Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów 80 000,00 zł; 15. Nr 15 Test ureazowy do wykrywania Helicobacter Pylori 8 000,00 zł; 16. Nr 16 Torebki do sterylizacji 800,00 zł; 17. Nr 17 Zestaw odczynników do preparatyki nasienia 9 000,00 zł; 18. Nr 18 Lancety do testów punktowych 24 000,00 zł; 19. Nr 19 Testy paskowe na obecność narkotyków w moczu 2 500,00 zł; 20. Nr 20 Testy panelowe na obecność narkotyków w ślinie 20 000,00 zł; 21. Nr 21 Testy diagnostyczne 23 500,00 zł; 22. Nr 22 Wymazówki suche 5 000,00 zł; 23. Nr 23 Ezy bakteriologiczne 1 000,00 zł Razem: 711 300,00 zł. . Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć - pisemne oświadczenie na załączniku nr 3;Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu na sumę ubezpieczenia 1. Nr 1 Alergeny do testów punktowych I 20 000,00 zł; 2. Nr 2 Alergeny do testów punktowych II 15 000,00 zł; 3. Nr 3 Antybiotyki 14 000,00 zł; 4.Nr 4 Bakteriologiczny zestaw transportowy 18 000,00 zł; 5.Nr 5 Krążki diagnostyczne 4 000,00 zł; 6.Nr 6 Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli 4 500,00 zł; 7.Nr 7 Paski do oznaczania wartości MIC 21 000,00 zł; 8. Nr 8 Paski wskaźnikowe, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej 8 000,00 zł;9.Nr 9 Podłoża do posiewów krwi do ap.BACTEC 57 000,00 zł;10. Nr 10 Podłoża do badań bakteriologicznych 8 000,00 zł; 11. Nr 11 Procedura identyf.i ozn.lekowrażliwości 317 000,00 zł;12. Nr 12 Surowice do aglutynacji szkiełkowej 4 000,00 zł;13. Nr 13 Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych 66 000,00 zł;14. Nr 14 Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów 80 000,00 zł; 15. Nr 15 Test ureazowy do wykrywania Helicobacter Pylori 8 000,00 zł; 16. Nr 16 Torebki do sterylizacji 800,00 zł; 17. Nr 17 Zestaw odczynników do preparatyki nasienia 9 000,00 zł; 18. Nr 18 Lancety do testów punktowych 24 000,00 zł; 19. Nr 19 Testy paskowe na obecność narkotyków w moczu 2 500,00 zł; 20. Nr 20 Testy panelowe na obecność narkotyków w ślinie 20 000,00 zł; 21. Nr 21 Testy diagnostyczne 23 500,00 zł; 22. Nr 22 Wymazówki suche 5 000,00 zł; 23. Nr 23 Ezy bakteriologiczne 1 000,00 zł Razem: 711 300,00 zł. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 3;Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu i stosowania: 1) pisemne oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wszystkie parametry, wymagania i charakterystyki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i właściwych przepisach prawa - wypełniony załącznik nr 5; 2)pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 5: a) oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymogi Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 Nr 45 poz. 271 t. j. z późn zm.) oraz że posiadają aktualne świadectwa rejestracji i aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu; b)oświadczenie, że oferowane produkty są zgodne z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. t. j. 10.107.679 z późn. zm.). 3) pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 5, że oferowane przez Wykonawcę produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zobowiązanie się do ich udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie pięciu dni roboczych. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do użytku szpitalnego zostaną dostarczone na koszt Wykonawcy lub zostaną udostępnione do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 4) odpowiedni załącznik nr 1.1-1.23 Szczegółowa oferta cenowa - odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia; 5) szczegółowy opis oferowanych produktów (folder, ulotka) zawierający szczegółową charakterystykę wyrobów potwierdzający, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. W przypadku, gdy oryginalny folder (ulotka) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty foldery (ulotki) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku oferta cenowa (od 1.1 do 1.23), należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. 6) wypełniony załącznik nr 8 oraz próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 7). 7) próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 7). Wykonawca zamieszcza wymagane próbki w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno być zaadresowana na zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zdroje ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin oraz zawierać oznaczenie: Próbki do przetargu nieograniczonego na Dostawę testów diagnostycznych oraz odczynników bakteriologicznych wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz dzierżawą aparatu w pakiecie (tach) nr dla SPSZOZ Zdroje oraz nie otwierać przed 21.05.2013 r. godzina 11:30. Do opakowania z próbkami Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kserokopie wypełnionego załącznika nr 7 wykaz próbek oferowanych produktów. 8) (dot. pak. nr 1.3, 1.7) certyfikat ISO na wyroby medyczne 13485; 9) (dot. pak. nr 1.3 i 1.7) pozytywna opinia KORDL; 10) (dot. pak. nr 1.4) kart charakterystyki podłoża Stuart i Amies, która zawiera: informację o możliwości wzrostu drobnoustrojów chorobotwórczych, (jakie rodzaje bakterii rosną na tym podłożu informację o czasie przeżywalności i zachowaniu oryginalnego składu mikroflory obecnej w próbce klinicznej na podłożu transportowym; informację o dopuszczalnym zakresie temperatur transportu i przechowywania próbki; 11) (dot. pak. nr 1.5, 1.6, 1.9, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14) metodyki w języku polskim; 12) (dot. pak. nr 1.9) kart charakteryzujących poszczególne podłoża z następującymi danymi: warunki wzrostu, oraz informację, jakimi szczepami wzorcowymi kontrolowane jest podłoże; 13) (dot. pak. nr 1.9) - Zamawiający wymaga dostarczenia następujących foliowanych (laminowanych) dokumentów: rodzaje wyżej zamawianych podłoży, ich przeznaczenie i objętość wymaganej próbki klinicznej(5 sztuk), procedurę sposobu pobierania krwi do zamawianych butelek(5 sztuk), proponowaną przez firmę procedurę wewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości stosowanych podłoży (1 sztuka); 14) (dot. pak. nr 1.10) karty charakteryzujące zamawiane podłoża. Karty charakteryzujące zamawiane podłoża powinny zawierać następujące informacje: skład podłoża, zasadę działania, tzn. jakie bakterie rosną, warunki wzrostu bakterii oraz informacje jakimi szczepami wzorcowymi kontrolowana jest każda seria podłoża; 15) (dot. pak. nr 1.11) świadectwa kontroli jakości do podłoży i testów; 16) (dot. pak. nr 1.11) karty charakteryzujących zamawiane podłoża z następującymi danymi: skład,warunki wzrostu ,oraz informację jakimi szczepami wzorcowymi kontrolowane jest podłoże; 17) (dot. pak. nr 1.11) do podłoży chromogennych należy dołączyć oryginalną, kolorowa ulotkę producenta w dwóch egzemplarzach; 18) (dot. pak. nr 1.11) karty do opisu kart antybiogramowych dla wszystkich oznaczanych drobnoustrojów identyfikacji i lekowrażliwości w dwóch egzemplarzach; 19) (dot. pak. nr 1.15) aktualnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenia do obrotu, a w przypadku gdy prawo nie wymaga dopuszczenia do obrotu-należy dostarczyć dokument potwierdzający znak zgodności CE dla tego wyrobu. 20) Wypełniony załącznik nr 7 oraz próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 7) Uwaga: w przypadku zaoferowania tego samego preparatu w kilku pozycjach danego pakietu, należy przesłać 1 najmniejsze opakowanie handlowe jako próbkę do tych wszystkich pozycji. Przysłana próbka musi posiadać oznaczenie identyczne z oznaczeniem właściwych (zaoferowanych w przetargu - wymaganych w siwz) opakowań handlowych (tj. naklejka, ulotka na opakowaniu).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik nr 1.1 -1.23 szczegółowa oferta cenowa - (Pakiety od 1 do 23); Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 4 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień; Załącznik nr 5 - oświadczenie o wykonawcy - o parametrach; Załącznik nr 6 - oświadczenie o grupie kapitałowej Załącznik nr 7 - wykaz próbek

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmianie ulega wynagrodzenie o którym mowa w §1 ust. 1 w przypadku zmiany: 1. stawki podatku od towaru i usług; 2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. (niniejszy ustęp dotyczy pakietów nr 1-18, 21-23) 3. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 5) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy; 6) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); 7) zmiana jest nie istotna. 4. Postanowienia ust. 3 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 11:00, miejsce: ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, Kancelaria czynna w godzinach 07:30 do 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Alergeny do testów punktowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Alergeny do testów punktowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Alergeny do testów punktowych II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Alergeny do testów punktowych II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Antybiotyki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Bakteriologiczny zestaw transportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Bakteriologiczny zestaw transportowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Krążki diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Krążki diagnostyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Paski do oznaczania wartości MIC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - Paski do oznaczania wartości MIC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Paski wskaźnikowe, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - Paski wskaźnikowe, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Podłoża do posiewów krwi do ap.BACTEC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - Podłoża do posiewów krwi do ap.BACTEC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Podłoża do badań bakteriologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - Podłoża do badań bakteriologicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Procedura identyf.i ozn.lekowrażliwości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 - Procedura identyf.i ozn.lekowrażliwości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Surowice do aglutynacji szkiełkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 - Surowice do aglutynacji szkiełkowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 - Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14 - Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Test ureazowy do wykrywania Helicobacter Pylori.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 15 - Test ureazowy do wykrywania Helicobacter Pylori.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Torebki do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 16 - Torebki do sterylizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Zestaw odczynników do preparatyki nasienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 17 - Zestaw odczynników do preparatyki nasienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - Lancety do testów punktowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 18 - Lancety do testów punktowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - Testy paskowe na obecność narkotyków w moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 19 - Testy paskowe na obecność narkotyków w moczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - Testy panelowe na obecność narkotyków w ślinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 20 - Testy panelowe na obecność narkotyków w ślinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - Testy diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 21 - Testy diagnostyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 - Wymazówki suche.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 22 - Wymazówki suche.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 - Ezy bakteriologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 23 - Ezy bakteriologiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.