Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-13
Szczecin: Dostawa testów alergicznych i odczynników diagnostycznych, wraz z dzierżawą aparatu dla SPS Zdroje w pakietach
Numer ogłoszenia: 111486 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów alergicznych i odczynników diagnostycznych, wraz z dzierżawą aparatu dla SPS Zdroje w pakietach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów alergicznych i odczynników diagnostycznych, wraz z dzierżawą aparatu dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 23 części zwanych pakietami. Szczegółowe wymagania i dokładny opis produktów znajduje się w załączniku nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa (Pakiety od nr 1 do nr 23). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących minimum jeden z pakietów wskazanych poniżej. Ofertę należy złożyć na wszystkie produkty objęte danym pakietem. Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 Alergeny do testów punktowych I; 2. Nr 2 Alergeny do testów punktowych II; 3.Nr 3 Antybiotyki; 4. Nr 4 Bakteriologiczny zestaw transportowy; 5. Nr 5 Krążki diagnostyczne; 6. Nr 6 Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli; 7. Nr 7 Paski do oznaczania wartości MIC; 8. Nr 8 Paski wskaźnikowe, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej; 9. Nr 9 Podłoża do posiewów krwi do ap.BACTEC; 10. Nr 10 Podłoża do badań bakteriologicznych; 11. Nr 11 Procedura identyf.i ozn.lekowrażliwości; 12.Nr 12 Surowice do aglutynacji szkiełkowej; 13. Nr 13 Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych; 14. Nr 14 Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów; 15. Nr 15 Test ureazowy do wykrywania Helicobacter Pylori; 16. Nr 16 Torebki do sterylizacji; 17. Nr 17 Zestaw odczynników do preparatyki nasienia; 18. Nr 18 Lancety do testów punktowych; 19. Nr 19 Testy paskowe na obecność narkotyków w moczu; 20. Nr 20 Testy panelowe na obecność narkotyków w ślinie; 21. Nr 21 Testy diagnostyczne; 22. Nr 22 Wymazówki suche; 23. Nr 23 Ezy bakteriologiczne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument: pisemne oświadczenie na załączniku nr 3. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie dostawy polegające na dostawie różnego rodzaju wyrobów medycznych lub farmaceutycznych o wartości nie mniejszej niż określona poniżej:Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu na sumę ubezpieczenia 1. Nr 1 Alergeny do testów punktowych I 20 000,00 zł; 2. Nr 2 Alergeny do testów punktowych II 15 000,00 zł; 3. Nr 3 Antybiotyki 14 000,00 zł; 4.Nr 4 Bakteriologiczny zestaw transportowy 18 000,00 zł; 5.Nr 5 Krążki diagnostyczne 4 000,00 zł; 6.Nr 6 Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli 4 500,00 zł; 7.Nr 7 Paski do oznaczania wartości MIC 21 000,00 zł; 8. Nr 8 Paski wskaźnikowe, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej 8 000,00 zł;9.Nr 9 Podłoża do posiewów krwi do ap.BACTEC 57 000,00 zł;10. Nr 10 Podłoża do badań bakteriologicznych 8 000,00 zł; 11. Nr 11 Procedura identyf.i ozn.lekowrażliwości 317 000,00 zł;12. Nr 12 Surowice do aglutynacji szkiełkowej 4 000,00 zł;13. Nr 13 Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych 66 000,00 zł;14. Nr 14 Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów 80 000,00 zł; 15. Nr 15 Test ureazowy do wykrywania Helicobacter Pylori 8 000,00 zł; 16. Nr 16 Torebki do sterylizacji 800,00 zł; 17. Nr 17 Zestaw odczynników do preparatyki nasienia 9 000,00 zł; 18. Nr 18 Lancety do testów punktowych 24 000,00 zł; 19. Nr 19 Testy paskowe na obecność narkotyków w moczu 2 500,00 zł; 20. Nr 20 Testy panelowe na obecność narkotyków w ślinie 20 000,00 zł; 21. Nr 21 Testy diagnostyczne 23 500,00 zł; 22. Nr 22 Wymazówki suche 5 000,00 zł; 23. Nr 23 Ezy bakteriologiczne 1 000,00 zł Razem: 711 300,00 zł. . Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć - pisemne oświadczenie na załączniku nr 3;Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu na sumę ubezpieczenia 1. Nr 1 Alergeny do testów punktowych I 20 000,00 zł; 2. Nr 2 Alergeny do testów punktowych II 15 000,00 zł; 3. Nr 3 Antybiotyki 14 000,00 zł; 4.Nr 4 Bakteriologiczny zestaw transportowy 18 000,00 zł; 5.Nr 5 Krążki diagnostyczne 4 000,00 zł; 6.Nr 6 Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli 4 500,00 zł; 7.Nr 7 Paski do oznaczania wartości MIC 21 000,00 zł; 8. Nr 8 Paski wskaźnikowe, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej 8 000,00 zł;9.Nr 9 Podłoża do posiewów krwi do ap.BACTEC 57 000,00 zł;10. Nr 10 Podłoża do badań bakteriologicznych 8 000,00 zł; 11. Nr 11 Procedura identyf.i ozn.lekowrażliwości 317 000,00 zł;12. Nr 12 Surowice do aglutynacji szkiełkowej 4 000,00 zł;13. Nr 13 Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych 66 000,00 zł;14. Nr 14 Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów 80 000,00 zł; 15. Nr 15 Test ureazowy do wykrywania Helicobacter Pylori 8 000,00 zł; 16. Nr 16 Torebki do sterylizacji 800,00 zł; 17. Nr 17 Zestaw odczynników do preparatyki nasienia 9 000,00 zł; 18. Nr 18 Lancety do testów punktowych 24 000,00 zł; 19. Nr 19 Testy paskowe na obecność narkotyków w moczu 2 500,00 zł; 20. Nr 20 Testy panelowe na obecność narkotyków w ślinie 20 000,00 zł; 21. Nr 21 Testy diagnostyczne 23 500,00 zł; 22. Nr 22 Wymazówki suche 5 000,00 zł; 23. Nr 23 Ezy bakteriologiczne 1 000,00 zł Razem: 711 300,00 zł. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 3;Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu i stosowania: 1) pisemne oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wszystkie parametry, wymagania i charakterystyki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i właściwych przepisach prawa - wypełniony załącznik nr 5; 2)pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 5: a) oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymogi Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 Nr 45 poz. 271 t. j. z późn zm.) oraz że posiadają aktualne świadectwa rejestracji i aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu; b)oświadczenie, że oferowane produkty są zgodne z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. t. j. 10.107.679 z późn. zm.). 3) pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 5, że oferowane przez Wykonawcę produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zobowiązanie się do ich udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie pięciu dni roboczych. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do użytku szpitalnego zostaną dostarczone na koszt Wykonawcy lub zostaną udostępnione do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 4) odpowiedni załącznik nr 1.1-1.23 Szczegółowa oferta cenowa - odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia; 5) szczegółowy opis oferowanych produktów (folder, ulotka) zawierający szczegółową charakterystykę wyrobów potwierdzający, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. W przypadku, gdy oryginalny folder (ulotka) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty foldery (ulotki) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku oferta cenowa (od 1.1 do 1.23), należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. 6) wypełniony załącznik nr 8 oraz próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 7). 7) próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 7). Wykonawca zamieszcza wymagane próbki w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno być zaadresowana na zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zdroje ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin oraz zawierać oznaczenie: Próbki do przetargu nieograniczonego na Dostawę testów diagnostycznych oraz odczynników bakteriologicznych wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz dzierżawą aparatu w pakiecie (tach) nr dla SPSZOZ Zdroje oraz nie otwierać przed 21.05.2013 r. godzina 11:30. Do opakowania z próbkami Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kserokopie wypełnionego załącznika nr 7 wykaz próbek oferowanych produktów. 8) (dot. pak. nr 1.3, 1.7) certyfikat ISO na wyroby medyczne 13485; 9) (dot. pak. nr 1.3 i 1.7) pozytywna opinia KORDL; 10) (dot. pak. nr 1.4) kart charakterystyki podłoża Stuart i Amies, która zawiera: informację o możliwości wzrostu drobnoustrojów chorobotwórczych, (jakie rodzaje bakterii rosną na tym podłożu informację o czasie przeżywalności i zachowaniu oryginalnego składu mikroflory obecnej w próbce klinicznej na podłożu transportowym; informację o dopuszczalnym zakresie temperatur transportu i przechowywania próbki; 11) (dot. pak. nr 1.5, 1.6, 1.9, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14) metodyki w języku polskim; 12) (dot. pak. nr 1.9) kart charakteryzujących poszczególne podłoża z następującymi danymi: warunki wzrostu, oraz informację, jakimi szczepami wzorcowymi kontrolowane jest podłoże; 13) (dot. pak. nr 1.9) - Zamawiający wymaga dostarczenia następujących foliowanych (laminowanych) dokumentów: rodzaje wyżej zamawianych podłoży, ich przeznaczenie i objętość wymaganej próbki klinicznej(5 sztuk), procedurę sposobu pobierania krwi do zamawianych butelek(5 sztuk), proponowaną przez firmę procedurę wewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości stosowanych podłoży (1 sztuka); 14) (dot. pak. nr 1.10) karty charakteryzujące zamawiane podłoża. Karty charakteryzujące zamawiane podłoża powinny zawierać następujące informacje: skład podłoża, zasadę działania, tzn. jakie bakterie rosną, warunki wzrostu bakterii oraz informacje jakimi szczepami wzorcowymi kontrolowana jest każda seria podłoża; 15) (dot. pak. nr 1.11) świadectwa kontroli jakości do podłoży i testów; 16) (dot. pak. nr 1.11) karty charakteryzujących zamawiane podłoża z następującymi danymi: skład,warunki wzrostu ,oraz informację jakimi szczepami wzorcowymi kontrolowane jest podłoże; 17) (dot. pak. nr 1.11) do podłoży chromogennych należy dołączyć oryginalną, kolorowa ulotkę producenta w dwóch egzemplarzach; 18) (dot. pak. nr 1.11) karty do opisu kart antybiogramowych dla wszystkich oznaczanych drobnoustrojów identyfikacji i lekowrażliwości w dwóch egzemplarzach; 19) (dot. pak. nr 1.15) aktualnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenia do obrotu, a w przypadku gdy prawo nie wymaga dopuszczenia do obrotu-należy dostarczyć dokument potwierdzający znak zgodności CE dla tego wyrobu. 20) Wypełniony załącznik nr 7 oraz próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 7) Uwaga: w przypadku zaoferowania tego samego preparatu w kilku pozycjach danego pakietu, należy przesłać 1 najmniejsze opakowanie handlowe jako próbkę do tych wszystkich pozycji. Przysłana próbka musi posiadać oznaczenie identyczne z oznaczeniem właściwych (zaoferowanych w przetargu - wymaganych w siwz) opakowań handlowych (tj. naklejka, ulotka na opakowaniu).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik nr 1.1 -1.23 szczegółowa oferta cenowa - (Pakiety od 1 do 23); Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 4 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień; Załącznik nr 5 - oświadczenie o wykonawcy - o parametrach; Załącznik nr 6 - oświadczenie o grupie kapitałowej Załącznik nr 7 - wykaz próbek
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmianie ulega wynagrodzenie o którym mowa w §1 ust. 1 w przypadku zmiany: 1. stawki podatku od towaru i usług; 2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. (niniejszy ustęp dotyczy pakietów nr 1-18, 21-23) 3. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 5) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy; 6) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); 7) zmiana jest nie istotna. 4. Postanowienia ust. 3 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 11:00, miejsce: ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, Kancelaria czynna w godzinach 07:30 do 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Alergeny do testów punktowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Alergeny do testów punktowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Alergeny do testów punktowych II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Alergeny do testów punktowych II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Antybiotyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Antybiotyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Bakteriologiczny zestaw transportowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Bakteriologiczny zestaw transportowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Krążki diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Krążki diagnostyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Paski do oznaczania wartości MIC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - Paski do oznaczania wartości MIC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Paski wskaźnikowe, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - Paski wskaźnikowe, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Podłoża do posiewów krwi do ap.BACTEC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - Podłoża do posiewów krwi do ap.BACTEC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Podłoża do badań bakteriologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - Podłoża do badań bakteriologicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Procedura identyf.i ozn.lekowrażliwości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 - Procedura identyf.i ozn.lekowrażliwości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Surowice do aglutynacji szkiełkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 - Surowice do aglutynacji szkiełkowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 - Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14 - Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Test ureazowy do wykrywania Helicobacter Pylori.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 15 - Test ureazowy do wykrywania Helicobacter Pylori.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Torebki do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 16 - Torebki do sterylizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Zestaw odczynników do preparatyki nasienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 17 - Zestaw odczynników do preparatyki nasienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - Lancety do testów punktowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 18 - Lancety do testów punktowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - Testy paskowe na obecność narkotyków w moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 19 - Testy paskowe na obecność narkotyków w moczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - Testy panelowe na obecność narkotyków w ślinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 20 - Testy panelowe na obecność narkotyków w ślinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - Testy diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 21 - Testy diagnostyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 - Wymazówki suche.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 22 - Wymazówki suche.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 - Ezy bakteriologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 23 - Ezy bakteriologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Konserwacja urządzeń dźwigowych oraz prowadzenie pogotowia dźwigowego w budynkach PUM w Szczecinie
- Kompleksowa obsługa i serwis stacji ciągłego pomiaru ruchu drogowego (SCPR) w latach 2024-2027, (...) zlokalizowanych na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA w Szczecinie.
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie.
- Sukcesywne dostawy kaset testowych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Usługi cateringowe na potrzeby przedsięwzięcia pn. "Obchody Jubileuszu 70-lecia WKŚiR ZUT" w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- TP.D.ZDL.32.24 Zakup wraz z dostawą podłóż mikrobiologicznych, testów odczynników
- Produkty lecznicze.
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych do aptek szpitalnych PZZOZ w Będzinie.
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.