eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieMODERNIZACJA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH PRZY OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Ząbkowice Śląskie: MODERNIZACJA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH PRZY OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH.
Numer ogłoszenia: 111475 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. 1-go Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, fax 074 8155445.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH PRZY OŚRODKU SPORTU I REKREACJI W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie robót budowlanych wykonawca będzie zobowiązany do wykonania : Modernizacji kompleksu boisk sportowych przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Ząbkowicach Śląskich zakresie: a) Trybun, b) Ogrodzenia płyty głównej, c) Wymiany wiat dla zawodników rezerwowych, d) Zamocowania bramek piłkarskich, e) Likwidacji ogrodzenia na małych trybunach, f) Malowania trybun i masztów wraz z uzupełnieniem siedzisk, g) Remont pomieszczeń WC dla kibiców, h) Uzupełnienie placu z kostki brukowej betonowej przed toaletami oraz wiatą gospodarczą, i) Brama wejściowa, j) Wymiana drzwi przy kasie, k) Uzupełnienie ogrodzenia zewnętrznego oraz naprawa lub wymiana bram wejściowych ewakuacyjnych i zamknięcie ciągu komunikacyjnego na boisko zewnętrzne , l) Uzupełnienie asfaltu na drodze za bramą wejściową , m) Ogrodzenie hydrantu siatką, n) Remont bieżący szatni, o) Wymiana opraw oświetleniowych i zabezpieczenia tablicy elektrycznej na budynku szatni, p) Zabezpieczenie budynku gospodarczego ( dach, ściany) na końcu płyty głównej przy ogrodzeniu, q) Uzupełnienie ubytków na spikerce. Szczegółowy zakres ww robót został uwzględniony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także spełniają niżej wymienione warunki: d) Spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych e) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie -co najmniej jedną robotę o podobnym charakterze, porównywalną do przedmiotu zamówienia niniejszego przetargu f) wykonali ww. prace z należytą starannością i posiadają dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie i posiadają: -referencje lub inne równoważne dokumenty 2. Wykonawca złoży oświadczenie, że: a) spełnia warunki określone w art. 22 PZP b) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP c) akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami 3. Wykonawca wniesie wadium. 4. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienie publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a/ niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b/ jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c/ zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d/ wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, e/ zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, f/ który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g/ nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, JEŻELI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJĄ WPISU DO REJESTRU LUB ZGŁOSZENIA DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 2. ZAŚWIADCZENIE Z URZĘDU SKARBOWEGO I ZUS WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 3. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE POSIADANIE UPRAWNIEŃ/PEŁNOMOCNICTW OSÓB SKŁADAJĄCYCH WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OFERTĘ, O ILE FAKT NIE WYNIKA Z PRZEDSTAWIONYCH DOKUMENTÓW REJESTROWYCH. 4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Z ART. 22 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH TRZECH LAT PRZED DNIEM WSZCZĘCIA NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY W TYM OKRESIE CO NAJMNIEJ JEDNĄ ROBOTĘ BUDOWLANĄ , ODPOWIADAJĄCĄ SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ ROBOTĄ STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Z PODANIEM ICH WARTOŚCI, PRZEDMIOTU, DAT WYKONANIA I ODBIORCÓW WRAZ Z DOKUMENTAMI POTWIERDZAJĄCYMI, ŻE USŁUGI TE ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE - JAK W I . 1. E. 2. WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA, WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, A TAKŻE ZAKRESU WYKONYWANYCH PRZEZ NICH CZYNNOŚCI. 3. DOKUMENTY STWIERDZAJĄCE, ŻE OSOBY, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA, POSIADAJĄ WYMAGANE UPRAWNIENIA, JEŻELI USTAWY NAKŁADAJĄ OBOWIĄZEK POSIADANIA TAKICH UPRAWNIEŃ . - AKTUALNE ZAŚWIADCZENIA WW OSÓB O WPISIE NA LISTĘ CZŁONKÓW WŁAŚCIWEJ IZBY SAMORZĄDU ZAWODOWEGO. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. POLISA, A W PRZYPADKU JEJ BRAKU INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY, ŻE WYKONAWCA JEST UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI / NP. KOPIA UBEZPIECZENIA O.C. .NA KWOTĘ NIE MNIEJSZĄ NIŻ KWOTA CENY OFERTOWEJ BRUTTO. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Rozwoju Lokalnego i Zamówień Publicznych Beata Łoboda ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie tel. 0/74 8165-317.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Gmina Ząbkowice Śl. ul. 1 Maja 15 ; 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.