Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-14
Wrocław: Remont Oddziału Kardiologii - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 11140 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu , ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Oddziału Kardiologii - 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Oddziału Kardiologii Odcinka B wraz z pododdziałem wzmożonego nadzoru na IV piętrze budynku A Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a oraz opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w pomieszczeniach Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego na Oddziale Kardiologii w rozbiciu na 2 zadania: Zadanie nr 1 - remont Oddziału Kardiologii Odcinka B wraz z pododdziałem wzmożonego nadzoru na IV piętrze budynku A. Szczegółowy opis wykonania remontu zawarty jest w niżej wymienionych załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a)przedmiar robót - załącznik Nr 7 do SIWZ; b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik Nr 8 do SIWZ; c)projekt technologii medycznej z wytycznymi dla branż - załącznik Nr 9 do SIWZ; d)kolorystyka wnętrz i dobór materiałów - załącznik Nr 10 do SIWZ. Zadanie nr 2 - opracowanie dokumentacji projektowej z wykonaniem wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z chłodzeniem w pomieszczeniach Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego Oddziału Kardiologii, zgodnie z niżej podanymi wymaganiami i projektem technologii medycznej z wytycznymi dla branż - załącznik nr 9 do SIWZ: 1) opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z chłodzeniem w nw. pomieszczeniach: - sala łóżkowa - nr 13, - sala 2-łóżkowa - nr 18 - sala 2-łóżkowa - nr 23, - punkt pielęgniarski - nr 14, - korytarz czysty - nr 15, - dyżurka pielęgniarska - nr 21, - śluza - nr 16,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie 11 250,00 zł dla oferty całkowitej. Wadium dla ofert częściowych przedstawia się następująco: Zadanie Nr 1 - 9 610,00 zł. Zadanie nr 2 - 1 640,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 uPzp. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.A. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 uPzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w pkt 1.C.2 dotyczącej tych podmiotów. Wykonawcy muszą złożyć n/w dokumenty lub oświadczenia: 1.Oświadczenia z art. 24 uPzp - załącznik nr 4 do SIWZ 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. POSIADANIE PRZEZWYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA,tj. wykazanie się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zamówieniem odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie podobne uważa się:zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż oferowane. DYSPONOWANIE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj wskazanieosób posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) a w szczególności:osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:dla Zadania Nr 1: 1)konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy; 2)instalacji elektrycznej - kierownik robót elektrycznych; 3)dozoru, eksploatacji urządzeń i instalacji niepalnych gazów medycznych dla pracownika- którzy posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - posiada min. roczny staż na stanowisku kierownika robót. dla Zadania nr 2: 1)osób posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie następujących specjalności bez ograniczeń i sprawdzania projektów w specjalności : a)instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych,2) osób [posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót sanitarnych- którzy posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - posiada min. roczny staż na stanowisku kierownika robót. ZNAJDOWANIE SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, dla Zadania Nr 1. 1. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 1 000 000,00 zł. 2.Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej oferowanej. dla Zadania Nr 2. 1. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej wartości oferowanej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się metodą zero - jedynkową na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKU 1.Oświadczenie z art. 22 uPzp - Załącznik nr 3 do SIWZ 2.Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5. 3.Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 5.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. dla Zadania Nr 11. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dla Zadania nr 2. 1.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE ROBOTY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ:Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone materiały i urządzenia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Oświadczenie, że wszystkie materiały budowlane i urządzenia posiadają wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji lub deklarację zgodności z Polską Normą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
ul. Kamieńskiego 73A
51-124 Wrocław
Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ul. Kamieńskiego 73A 51-124 Wrocław Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont Oddziału Kardiologii Odcinka B wraz z pododdziałem wzmożonego nadzoru na IV piętrze budynku A..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont Oddziału Kardiologii Odcinka B wraz z pododdziałem wzmożonego nadzoru na IV piętrze budynku A. Szczegółowy opis wykonania remontu zawarty jest w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej z wykonaniem wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z chłodzeniem w pomieszczeniach Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego Oddziału Kardiologii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z chłodzeniem w nw. pomieszczeniach: - sala łóżkowa - nr 13, - sala 2-łóżkowa - nr 18 - sala 2-łóżkowa - nr 23, - punkt pielęgniarski - nr 14, - korytarz czysty - nr 15, - dyżurka pielęgniarska - nr 21, - śluza - nr 16,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów zużywalnych do laboratorium oraz materiałów zużywalnych do hodowli komórki z podziałem na 15 części na podstawie umowy ramowej."
- Dostawa aparatu usg z głowicą convex z centralnym kanałem biopsyjnym, z głowicą conveksową oraz głowicą liniową do badania małych zwierząt
- Remont dachu w budynku "P" należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- AKCESORIA DO BADAŃ DIAGNOSTYCZNYCH
- WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO W WYBRANYCH POMIESZCZENIACH BUDYNKU ASP WE WROCŁAWIU, PL. POLSKI 3/4
- BZP.272.6.2025.ECS "Adaptacja pomieszczeń na Pracownię Kultur Tkankowych w budynku przy ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu."
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 5 Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.