Ogłoszenie z dnia 2009-01-28
Tarnowskie Góry: Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
Numer ogłoszenia: 11136 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach , ul. Górnicza 36, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 0-32 3812500, faks 0-32 2858649.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.tgory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8000 litrów oleju napędowego ekodisel plus 50F i 2000 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00 - 23.12.11.00 23.11.12.00 - 23.11.12.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ,złożonych wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia / nie spełnia. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie: Cena - 100%..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zwświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosporarczej. Stosowne pełnomocnictwo jeśli upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika z dokumentu dopuszczającego do obrotu. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu. Umowa spółki cywilnej, jeśli działalnośc gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej. Parafowany wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2.Umowę realizującą współpracę podmiotów w występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamównienia. Oświadczenie o podwykonastwie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.tgory.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Tarnowskich Górach ul. Górnicza 36. 42-600 Tarnowskie Góry..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Komendy Powiatowej PSP w Tarnowskich Górach ul. Górnicza 36..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ ORAZ NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH
- Dostawa zestawów ćwiczeniowych do pracowni montażu maszyn i inteligentnych instalacji elektrycznych w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Zakup sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem
- "DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH WRAZ Z WDROŻENIEM W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.