To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-16
Otwock: Dostawa artykułów biurowych, tuszy, tonerów do magazynu szpitala przez okres 17 miesięcy DZP/102/2014
Numer ogłoszenia: 11136 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386140 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7794031 w. 477, faks 22 7794031 w. 477.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, tuszy, tonerów do magazynu szpitala przez okres 17 miesięcy DZP/102/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia była: Dostawa artykułów biurowych, tuszy, tonerów do magazynu szpitala przez okres 17 miesięcy. 2. Zamówienie zostało podzielone na 7 pakietów: Pakiet nr 1 - Artykuły biurowe Pakiet nr 2 - Baterie Pakiet nr 3 - Taśmy Pakiet nr 4 - Film Pakiet nr 5 - Papier Pakiet nr 6- Rolki Pakiet nr 7 - Tusze, tonery Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularz cenowy Zamawiający unieważnił postępowanie w pakietach nr 1,3 ,5, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, ponad to w pakiecie nr 1, pozycja nr 83 została obarczona wadą uniemożliwiającą złożenie przez Wykonawców niepodlegających odrzuceniu ofert. Zamawiający unieważnia postępowanie w pakiecie nr 4, ponieważ nie została złożona żadna oferta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Baterie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, Zabrze, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 478,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 725,70
Oferta z najniższą ceną: 536,67 / Oferta z najwyższą ceną: 725,70
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Rolki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, Zabrze, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86,72
Oferta z najniższą ceną: 68,27 / Oferta z najwyższą ceną: 86,72
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Tuszt, tonery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JM DATA ŻEBROWSKI, RYCIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JM DATA ŻEBROWSKI, RYCIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- JM Data s.c., ul. Trakt Lubelski 233, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17336,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13564,44
Oferta z najniższą ceną: 13564,44 / Oferta z najwyższą ceną: 24223,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Zakup pojazdu transportowego do przewozu pacjentów w ramach zadania pn. ""Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy efektywności,..."
- Budowa budynku ochrony (portierni) oraz fragmentu odrębnego układu komunikacyjnego na terenie siedziby Zamawiającego
- Modernizacja budynku nr 32a zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Remont zespołu pomieszczeń laboratoryjnych 12B w budynku 24ABCDW na terenie NCBJ OR POLATOM
- Wielobranżowe prace remontowe, w tym instalatorskie w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostępne Placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie Szkoły Branżowej w Kobylinie, Szkół Podstawowych w Kuklinowie, Smolicach i Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- "Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru"
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w II połowie 2025 roku
- Dostawy materiałów biurowych w okresie 1 roku
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.