eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćZapewnienie usług transportowych (krajowych i międzynarodowych) w ramach projektu -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-07

Zamość: Zapewnienie usług transportowych (krajowych i międzynarodowych) w ramach projektu -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 111367 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie usług transportowych (krajowych i międzynarodowych) w ramach projektu -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest zapewnienie usług transportowych (krajowych i międzynarodowych) w ramach projektu -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 według specyfikacji usług na poszczególne zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno lub kilka zadań:.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00-1, 60.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Dla zadania nr 2 - wykonawca powinien wykazać posiadanie ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tekst jednolity Dz. U. z 2009, Nr 98, poz. 817 ze zm.); Dla zadania nr 3 -wykonawca powinien wykazać posiadanie ważnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej usług ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1, 2 -Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Dla zadania nr 3 - Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywaniem usług konwojowania mienia, w tym min. 1 usługa w konwojowaniu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych o wartości co najmniej 500 000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 -Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Dla zadania nr 2 i 3 - Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 2 osobami o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty (wg wzoru zał. nr 1a,1b lub 1c) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4)) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i może dotyczyć m.in.: a) ilości przewożonych osób, długości trasy transportu, terminów realizacji zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego. b) Wykonawca może dokonać zmiany osób przedstawionych w ofercie, przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, jedynie za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem że nowe proponowane osoby będą posiadały odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. c) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, w szczególności zmiana terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz) pokój nr 7 (sekretariat Prezydenta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Projekt -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny- jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 2)Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 maja 2010r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz). 3) Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami są: Marta Trych, Małgorzata Strzępek fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transport - zakup biletów lotniczych na trasie Włochy - Polska - Włochy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przelot na trasie Rzym - Warszawa: wylot w dniu 10 czerwca 2010 r. dla 4 osób, powrót w dniu 14 czerwca dla 4 osób. Przylot do Warszawy i wylot z Warszawy najlepiej w godzinach 12.00 - 16.00, b) przelot na trasie Mediolan (lotnisko Malpensa) - Warszawa: wylot w dniu 10 czerwca 2010 r., powrót w dniu 14 czerwca, ilość osób 1. Przylot do Warszawy i wylot w godzinach 12.00 - 16.00. c) przelot na trasie Mediolan - Warszawa w dniu 7 czerwca 2010 r. dla 5 osób oraz powrót 4 osób w dniu 14 czerwca 2010 r. oraz 1 osoby w dniu 12 czerwca 2010 r. Przylot do i wylot z Warszawy w godzinach 12.00 - 16.00. Wykonawca w cenie usługi powinien ująć wartość biletów, opłatę transakcyjną, opłatę lotniskową, możliwość przewiezienia bagażu min 17 kg oraz bagażu podręcznego min. 5 kg. Dostawa biletów do siedziby Zamawiającego w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zapewnienie usług transportowych na terenie kraju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapewnienie usług transportowych na terenie kraju - transport osób a) samochód osobowo - ciężarowy do przewozu osób i przewozu kostiumów na trasie Łódź - Zamość - Łódź 700 km w terminie 11 - 13 czerwca 2010 r. Ilość osób do przewiezienia ok. 15, b) cztery busy z przyczepami, w tym dwa dla minimum 23 osób i dwa dla minimum 19 osób na trasie liczącej 3000 km w terminie 20 - 23 czerwca 2010 r., c) jeden autobus dla minimum 40 osób na trasie liczącej 700 km w terminie 27 - 29 czerwca 2010 r., d) jeden bus dla minimum 23 osób na trasie liczącej 800 km w dniach 25 i 28 czerwca 2010 r. 2. Zapewnienie usług transportowych na terenie kraju - transport mienia: a) zapewnienie transportu samochodem ciężarowym 6 - 8 ton na trasie liczącej 800 km w dniach 25 i 28 czerwca 2010 r. b) zapewnienie transportu ciągnikiem siodłowym do 25 ton - kontener lub plandeka na trasie Warszawa - Zamość -Warszawa 500 km. Termin między 1 a 15 września 2010r. c) zapewnienie transportu samochodem ciężarowym 7 - 10 ton z windą załadowczą o udźwigu 1500 - 2000 kg na trasie Warszawa - Zamość - Warszawa 500 km. Termin między 1 a 15 września 2010 r. Dokładny termin wyjazdu dla pkt. b) i c) zostanie podany na 2 tygodnie przed wyjazdem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zapewnienie transportu specjalistycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód przystosowany do przewozu eksponatów muzealnych (klimatyzacja, blokady zamków, system alarmowy itp.). Przewóz na trasie liczącej 2400 km. Usługa obejmuje specjalistyczny konwój zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami) oraz aktów wykonawczych do ustawy. Przewidywana wartość konwojowanych eksponatów wynosi 1 mln PLN. Termin realizacji zadania: w okresie między 15 a 25 czerwca 2010 r. Dokładny termin wyjazdu zostanie podany na 2 tygodnie przed wyjazdem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.