To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-23
Ostróda: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych (zawodowych: pokojowa, pracownik budowlany- technolog robót wykończeniowych, kurs obsługi kas fiskalnych, kurs obsługi klienta, kurs prawa jazdy kat. B) w ramach projektu Wsparcie na starcie- program aktywizacji podopiecznych MOPS Ostróda
Numer ogłoszenia: 111329 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82611 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie, ul. Olsztyńska 2, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6462201, faks 089 6462201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych (zawodowych: pokojowa, pracownik budowlany- technolog robót wykończeniowych, kurs obsługi kas fiskalnych, kurs obsługi klienta, kurs prawa jazdy kat. B) w ramach projektu Wsparcie na starcie- program aktywizacji podopiecznych MOPS Ostróda.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie: Część 1. Szkolenia zawodowego- pokojowa; Część 2. Szkolenia zawodowego- pracownik budowlany- technolog robót wykończeniowych; Część 3. Kursu obsługi kas fiskalnych; Część 4. Kursu obsługi klienta; Część 5. Kursu prawo jazdy kat. B; zgodnie z § 19 siwz. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi zapewnić: 1) dotyczy części 1-4: a) kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia, b) pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, c) zabezpieczyć odpowiednie warunki oraz miejsce wyposażone w urządzenia umożliwiające prawidłową realizację kształcenia praktycznego, d) bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, e) nadzór służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, f) odpowiednie warunki socjalne i sanitarne oraz bhp i ppoż dla sal i miejsc, w których będą prowadzone zajęcia i będą odbywały się praktyki. 2) dotyczy części 5: a) kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia, b) odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, c) zabezpieczyć odpowiednie warunki oraz maszyny i urządzenia umożliwiające prawidłową realizację kształcenia praktycznego, d) bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, e) nadzór służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 3. Ponadto wykonawca zobowiązany jest: 1) dotyczy część 1-4: a) zabezpieczyć niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych materiały, narzędzia, urządzenia, maszyny, 10 kas fiskalnych (dotyczy tylko części 3), itp., b) w trakcie zajęć zapewnić uczestnikom szkolenia poczęstunek w formie: kawy, herbaty, wody mineralnej i zimnych napojów oraz dwudaniowy obiad, c) wyposażyć uczestników szkolenia w niezbędną odzież ochronną do zajęć praktycznych, d) wyposażyć uczestników szkolenia w materiały biurowe, tj. długopisy, notatniki, ołówki, gumki do ścierania, e) prowadzić stały nadzór nad przebiegiem szkolenia, f) prowadzić dokumentację księgową szkolenia w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki, g) prowadzić dokumentację przebiegu kursu / szkolenia w postaci: dzienników zajęć wypełnianych codziennie w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję, imiennej listy obecności, list potwierdzonych przez uczestników otrzymania materiałów biurowych, dydaktycznych, posiłków, zaświadczeń, certyfikatów, arkuszy i protokołów z egzaminów, itp., h) ubezpieczyć kursantów od NW na czas trwania szkolenia, i) wydać absolwentom zaświadczenia o ukończeniu kursu wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 186) i suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz certyfikat udziału w szkoleniu finansowanym ze środków Unii Europejskiej (dotyczy części 1 i 2). j) wydać absolwentom zaświadczenia o ukończeniu kursu i suplement zawierający następujące informacje: okres trwania kursu, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz certyfikat udziału w kursie finansowanym ze środków Unii Europejskiej (dotyczy części 3 i 4). k) przestrzegać Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. l) realizować zadania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informować Zamawiającego o zaangażowaniu, osoby prowadzącej warsztat, w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL i innych programów NSRO oraz prowadzić i przedkładać Zamawiającemu ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w których osoba prowadząca warsztat jest zaangażowana przez okres obowiązywania umowy. m) program zajęć z zakresu bhp musi zostać przygotowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Nr 180, poz. 1860, z późn. zm.) oraz uczestnicy szkolenia muszą otrzymać zaświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Nr 180, poz. 1860, z późn. zm.). 2) dotyczy części 5: a) wyposażyć uczestników w materiały dydaktyczne, podręczniki, które uczestnicy muszą otrzymać na, własność. b) prowadzić stały nadzór nad przebiegiem kursu, c) prowadzić dokumentację księgową kursu w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki, d) prowadzić dokumentację przebiegu kursu w postaci: dzienników zajęć w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję, imiennej listy obecności, listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych, arkuszy i protokołów z egzaminów, itp., e) absolwentom, którzy ukończyli kurs wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z ustawą o ruchu drogowym i certyfikat udziału w kursie finansowanym ze środków Unii Europejskiej, f) przestrzegać Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, g) odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie oryginałów: dzienników zajęć, list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, rachunków oraz innych dokumentów niezbędnych do stwierdzenia prawidłowości realizacji usługi, a także kontroli dokonanej przez zamawiającego dokumentacji finansowej i merytorycznej przeprowadzonej usługi. 4. Zamawiający nie dopuszcza się do udziału szkoleniu/kursie innych osób niż skierowane przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zapewnia nieodpłatnie salę do prowadzenia zajęć teoretycznych. Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w sali udostępnionej przez Zamawiającego (dotyczy części 1-4). 6. Szkolenie musi odbywać się w godzinach od 7.00 do 15.00, od poniedziałku do piątku, i nie może przekraczać 8 godzin zegarowych dziennie. Do wymiaru godzinowego kursu / szkolenia nie wlicza się czasu przerw i egzaminów. Godzina dydaktyczna = 45 minut. Godzina zegarowa = 60 minut. (dotyczy części 1-4). Uwaga: Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną wybraną bądź kilka części..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Szkolenie zawodowe- pokojowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH RARYTAS J. i R. Markowscy Sp. Jawna, ul. Włościańska 2, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9000,00
Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15060,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Szkolenie zawodowe- pracownik budowlany- technolog robót wykończeniowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH RARYTAS J. i R. Markowscy Sp. Jawna, ul. Włościańska 2, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9480,00
Oferta z najniższą ceną: 9480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21216,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kurs obsługi kas fiskalnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH RARYTAS J. i R. Markowscy Sp. Jawna, ul. Włościańska 2, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5000,00
Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Kurs obsługi klienta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAGELLAN Aleksandra Kruk, ul. Kard. Wyszyńskiego 10/7, 11-200 bartoszyce, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4340,00
Oferta z najniższą ceną: 4340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Kurs prawo jazdy kat. B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie Centrum Edukacji w Ostródzie, 14-100 Ostróda, 14-100 ul. Olsztyńska 17, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24000,00
Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Sukcesywna dostawa albumin do apteki szpitalnej
- Dostawa recyklera do przerobu asfaltu
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- Dostawa busa do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE OSTRÓDY
- Usługa kompleksowego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu w Ostródzie S. A.
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie "Spawanie stali niestopowych metodą MAG - 135 moduł I, II, III"
- Szkolenie "Spawanie stali metodą TIG-141moduł I"
- Szkolenie "Spawanie stali metodą MAG - 135 moduł I"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy.
więcej: Usługi szkół jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.