eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i testów alergologicznych oraz dzierżawa aparatu medycznego do laboratorium

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Trzebnica: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i testów alergologicznych oraz dzierżawa aparatu medycznego do laboratorium
Numer ogłoszenia: 11131 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej , ul. Prusicka 53/55, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3120920, faks 071 3121498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i testów alergologicznych oraz dzierżawa aparatu medycznego do laboratorium.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów: Cobas b 121 oraz Integra 400 Plus i do bezpłatnie użyczonych analizatorów parametrów krytycznych jako back up`y; dzierżawa analizatora immunologicznego wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do dzierżawionego analizatora oraz do bezpłatnie użyczonego analizatora jako back up; dostawa testów alergologicznych wraz z bezpłatnym użyczeniem skanera do pasków testowych, przez okres 4 m-cy od dnia podpisania umowy, wg potrzeb Szpitala. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze cenowe oraz Załączniki A, B i C do Formularzy cenowych. 2. Oferowane produkty posiadają wpisy do odpowiednich rejestrów lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowane w placówkach służby zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz 896 ze zm) i posiadają stosowne certyfikaty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust 1 prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wypełnione formularze cenowe - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Podpisane Załączniki A i/lub B do formularzy cenowych w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2. 4) Wypełniony i podpisany załącznik C do formularza cenowego, w przypadku składania oferty na zadanie 3. 5) Oświadczenie art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ 6) Oświadczenie, że oferowane produkty posiadają wpisy do odpowiednich rejestrów lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowane w placówkach służby zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz 896 ze zm) i posiadają stosowne certyfikaty. 7) koncesję, zezwolenie lub licencję; 8) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust, 1 pkt ustawy; 9) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 8) Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wymienione w w/w dokumentach. 10) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - minimum 5 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wymienione w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wymagane powyżej dokumenty, są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-trzebnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej ul. Prusicka 53 /55 55-100 Trzebnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej ul. Prusicka 53 /55 55-100 Trzebnica w Sekretariacie Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora Cobas b 121 oraz do bezpłatnie użyczonego aparatu jako back up..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora Cobas b 121 oraz do bezpłatnie użyczonego aparatu jako back up. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze cenowe oraz Załączniki A, B i C do Formularzy cenowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora parametrów biochemicznych Integra 400 oraz do bezpłatnie użyczonego aparatu jako back up..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora parametrów biochemicznych Integra 400 oraz do bezpłatnie użyczonego aparatu jako back up. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze cenowe oraz Załączniki A, B i C do Formularzy cenowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Dzierżawa analizatora immunologicznego, dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do dzierżawionego analizatora oraz do bezpłatnie użyczonego aparatu jako back up dla co najmniej markerów zawału mięśnia sercowego ( troponiny). Dzierżawa Laboratoryjnego Systemu Informatycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora immunologicznego, dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do dzierżawionego analizatora oraz do bezpłatnie użyczonego aparatu jako back up dla co najmniej markerów zawału mięśnia sercowego ( troponiny). Dzierżawa Laboratoryjnego Systemu Informatycznego. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze cenowe oraz Załączniki A, B i C do Formularzy cenowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.10.00.00-1, 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Testy alergologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów alergologicznych. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze cenowe oraz Załączniki A, B i C do Formularzy cenowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.