Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-18
Toruń: Dostawa mebli:
Zadanie 1 - Meble biurowe;
Zadanie 2 - Łóżka z materacami.
Numer ogłoszenia: 111267 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika , ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114010, faks 056 6542944.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli: Zadanie 1 - Meble biurowe; Zadanie 2 - Łóżka z materacami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z podziałem na części: a) zadanie 1 - dostawa mebli biurowych; b) zadanie 2 - dostawa łóżek z materacami. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres określone zostały w załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ. 3. Wymogi techniczno-eksploatacyjne jakim powinny odpowiadać meble (zadanie 1): a) Elementy płytowe korpusu, oraz drzwi i fronty szuflad powinny być wykonane z płyty wiórowej melaminowanej dwustronnie laminowanej o grubości, co najmniej 18 mm +/- 5%. b) Płyty robocze biurek, łączników i dostawek powinna być wykonana z płyty wiórowej melaminowanej dwustronnie laminowanej o grubości 25 mm +/- 5%. c) Ściana tylna powinna być wykonana z płyty pilśniowej twardej lub płyty HDF, przy czym kolor i rysunek powierzchni płyty ściany tylnej powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi pozostałych elementów korpusu. d) Zastosowana płyta wiórowa powinna spełniać wymogi klasy higieniczności E1 według normy PN-EN 717-2:1999/AC:2006. e) Powierzchnia płyty melaminowej powinna być półmatowa, nieporowata i wykazywać odporność na ścieranie określoną według normy PN-EN 438-2:2007 powyżej 150 obrotów. f) Wąskie płaszczyzny płyt wiórowych powinny być wykończone okleiną PVC lub ABS o grubości 2 mm. Kolor i rysunek okleiny sztucznej wąskich płaszczyzn powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi szerokich płaszczyzn płyty. Nie dopuszcza się widocznych różnic w odcieniach wąskich i szerokich płaszczyzn. g) Montaż korpusu mebla powinien odbywać się przy zastosowaniu połączeń rozłącznych a otwory widoczne po montażu mebla, łby śrub i wkrętów powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty. h) Do montażu drzwi należy zastosować zawiasy z regulacją głębokości oraz siły docisku. i) Szuflady powinny być zaopatrzone w prowadnice rolkowe. j) Położenie i odległość pomiędzy półkami powinna być dostosowana do znormalizowanych wymiarów artykułów biurowych (segregatory, skoroszyty). Należy zastosować dodatkowe otwory na podpórki półek umożliwiające stopniową regulację położenia półek. k) Stelaż metalowy powinien być malowany farbą proszkową. l) Na życzenie Zamawiającego należy wykonać otwory w blatach biurek na przewody komputerowe. m) Meble muszą spełniać wymagania odnośnie wytrzymałości i trwałości określone w normie PN-EN 14749:2007. n) Biurka i stoliki komputerowe muszą spełniać wymagania dla stanowisk pracy wyposażonych w monitory ekranowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. (Dz. U. Nr 148 poz. 973). o) Wymiary funkcjonalne muszą spełniać wymagania określone w normie PN-EN 1729-1:2007.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.31.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: a) dla zadania 1 - 3.400,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące czterysta, 00/100); b) dla zadania 2 - 9.000,00 PLN (słownie złotych: dziewięć tysięcy, 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował przynajmniej: a) dla zadania 1 - minimum trzy dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 75.000,00 zł brutto każda (dopuszcza się aby jedna dostawa była sumą maksymalnie dwóch mniejszych dostaw); b) dla zadania 2 - minimum trzy dostawy łóżek z materacami o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda (dopuszcza się aby jedna dostawa była sumą maksymalnie dwóch mniejszych dostaw). Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1.SIWZ) oraz dokumentów (punkt 6.1.2. SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Dla zadania 1: a) Atesty higieniczne na płyty meblowe; b) Karty charakterystyk proponowanych tapicerek wraz z wzornikami kolorystycznymi. c) Atesty wytrzymałościowe dla krzeseł i foteli z pozycji: 7, 8, 9, 10, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26. d) Atest wytrzymałościowy dla zaproponowanej szafy metalowej z poz. 54. e) Kartę charakterystyki zaproponowanej szafy czteroszufladowej z poz. 55. 2. Dla zadania 2: a) Certyfikat - protokół z przeprowadzenia prac w zakresie prac ogniochronnych (impregnacji) zaproponowanego materiału tapicerskiego. Certyfikat winien zawierać informacje na temat: typu impregnowanej tkaniny (jej nazwę), nazwę środka którym dokonano impregnacji, metodę jaką dokonano impregnacji. b) Atest higieniczny impregnatu ogniochronnego zastosowanego do impregnacji zaproponowanej tkaniny tapicerskiej. c) Kartę charakterystyki zaproponowanej tkaniny, zawierającej dane dotyczące składu, wagi i odporności na ścieranie. d) Próbkę proponowanej tkaniny o formacie 1 m2 w celu zbadania jej wagi i trudnopalności.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu,
Dział Zaopatrzenia i Transportu,
ul. Szosa Okrężna 56, pok.4,
87 - 100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Szosa Okrężna 56, pok.4, 87 - 100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli: Zadanie 1 - Meble biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres określone zostały w załączniku nr 2a do SIWZ. 3. Wymogi techniczno-eksploatacyjne jakim powinny odpowiadać meble (zadanie 1): a) Elementy płytowe korpusu, oraz drzwi i fronty szuflad powinny być wykonane z płyty wiórowej melaminowanej dwustronnie laminowanej o grubości, co najmniej 18 mm +/- 5%. b) Płyty robocze biurek, łączników i dostawek powinna być wykonana z płyty wiórowej melaminowanej dwustronnie laminowanej o grubości 25 mm +/- 5%. c) Ściana tylna powinna być wykonana z płyty pilśniowej twardej lub płyty HDF, przy czym kolor i rysunek powierzchni płyty ściany tylnej powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi pozostałych elementów korpusu. d) Zastosowana płyta wiórowa powinna spełniać wymogi klasy higieniczności E1 według normy PN-EN 717-2:1999/AC:2006. e) Powierzchnia płyty melaminowej powinna być półmatowa, nieporowata i wykazywać odporność na ścieranie określoną według normy PN-EN 438-2:2007 powyżej 150 obrotów. f) Wąskie płaszczyzny płyt wiórowych powinny być wykończone okleiną PVC lub ABS o grubości 2 mm. Kolor i rysunek okleiny sztucznej wąskich płaszczyzn powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi szerokich płaszczyzn płyty. Nie dopuszcza się widocznych różnic w odcieniach wąskich i szerokich płaszczyzn. g) Montaż korpusu mebla powinien odbywać się przy zastosowaniu połączeń rozłącznych a otwory widoczne po montażu mebla, łby śrub i wkrętów powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty. h) Do montażu drzwi należy zastosować zawiasy z regulacją głębokości oraz siły docisku. i) Szuflady powinny być zaopatrzone w prowadnice rolkowe. j) Położenie i odległość pomiędzy półkami powinna być dostosowana do znormalizowanych wymiarów artykułów biurowych (segregatory, skoroszyty). Należy zastosować dodatkowe otwory na podpórki półek umożliwiające stopniową regulację położenia półek. k) Stelaż metalowy powinien być malowany farbą proszkową. l) Na życzenie Zamawiającego należy wykonać otwory w blatach biurek na przewody komputerowe. m) Meble muszą spełniać wymagania odnośnie wytrzymałości i trwałości określone w normie PN-EN 14749:2007. n) Biurka i stoliki komputerowe muszą spełniać wymagania dla stanowisk pracy wyposażonych w monitory ekranowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. (Dz. U. Nr 148 poz. 973). o) Wymiary funkcjonalne muszą spełniać wymagania określone w normie PN-EN 1729-1:2007.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli: Zadanie 2 - Łóżka z materacami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek z materacami do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. 2 . Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres określone zostały w załączniku 2b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- DOSTAWA PRZENOŚNEGO SPEKTROMETRU FTIR ZINTEGROWANEGO DO ANALIZY GAZÓW I PAR DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W TORUNIU
- Wykonanie zabezpieczenia oraz monitoringu pomieszczeń magazynu Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu w zakresie detekcji wycieków
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- Dostawa mebli biurowych do Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





