Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-20
Warszawa: Dostawa pierwszego wyposażenia dla nowo wybudowanego pawilonu Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego im. Sue Ryder SPZOZ
Numer ogłoszenia: 111254 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8110688 w. 104, faks 022 6145850 w. 200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zol.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszego wyposażenia dla nowo wybudowanego pawilonu Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego im. Sue Ryder SPZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pierwszego wyposażenia dla nowo wybudowanego pawilonu Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego im. Sue Ryder SPZOZ. Pakiet 1 Sprzęt AGD Pakiet 2 Maszyny sprzątajace Pakiet 3 Meble na wymiar Pakiet 4 Wyposażenie punktu wydawania posiłków Pakiet 5 Sprzęt do sprzatania Pakiet 6 Wyposażenie łazienek.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.14.14.00-6, 39.14.40.00-3, 39.22.43.10-4, 39.10.00.00-3, 39.22.43.50-6, 39.70.00.00-9, 39.29.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zol.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy im. Sue Ryder, 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy im. Sue Ryder, 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74 Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówki 4 szt., Czajniki elektr. 7 szt., kuchenki mikrof. 2 szt., płyta indukcyjna, odkurzacz, pralki do mopów 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Maszyny sprzątające.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszyna do czyszczenia butów, automat czyszczący.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.30.00-3, 39.71.34.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble na wymiar.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 gabinety zabiegowe, węzeł pielęgniarski (recepcja), kuchnia podręczna - punkt wydawania posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.14.00-6, 39.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie punktu wydawania posiłków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Garnki 10 szt., kubki 200 szt., talerze 600 szt., sztućce 600 szt., mikser, pojemniki na żywność 10 szt., wózki do przewożenia posiłków 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt do sprzatania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drabiny 3 szt., kosze na śmieci 108 szt., wózki do sprzątania 3 szt., wózki do bielizny 4 szt., wózki na odpady 2 szt., zestawy sprzątające 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.32.00-3, 39.22.43.50-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie łazienek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozowniki na mydło 16 szt. szafki łazienkowe 4 szt., pojemniki na ręczniki 19 szt., pojemniki na papier 82 szt., szczotki 82 szt., wieszaki 72 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.40.00-3, 39.51.44.00-2, 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach przy ulicy Jana Pawła II nr 23
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa wraz z wniesieniem, rozładunkiem i montażem mebli do pomieszczeń nowej instytucji żłobka z podziałem na 2 części.
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego
- Zakup i montaż mebli oraz wyposażenia niemedycznego i akcesoriów w pomieszczeniach Oddziału Chorób Wewnętrznych w SPZZOZ - Szpital w Iłży
- Dostawa artykułów i środków higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.