Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-06
Wrocław: usługi Przygotowania, zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych w zakresie kursu języka migowego dla beneficjentów projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej w podziale na zadania.
Numer ogłoszenia: 111231 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Ostrowskiego 7, 53-237 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 784 57 53, faks 0-71 784 57 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dops.wroc.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dops.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi Przygotowania, zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych w zakresie kursu języka migowego dla beneficjentów projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej w podziale na zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi Przygotowania, zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych w zakresie kursu języka migowego dla beneficjentów projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej w podziale na zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne wpisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum dwie usługi obejmujące swoim zakresem organizację i przeprowadzenie szkolenia;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje 2 trenerami, z których każdy z nich posiada doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń z zakresu języka migowego i którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przeprowadzili co najmniej 4 szkolenia związane ściśle z tematyką szkolenia (liczba szkoleń liczona łącznie dla dwóch trenerów), wykonawca załączy do oferty oświadczenie, iż trenerzy/wykładowcy przeprowadzający kurs posiadają uprawnienia tłumacza/wykładowcę języka migowego na poziomie minimum podstawowym
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunku z art 22 pkt 4 u Pzp będącym załącznikiem 2 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Liczba zorganizowanych i przeprowadzonych przez Wykonawcę szkoleń - 30
- 3 - Liczba przeprowadzonych szkoleń związanych ściśle z przedmiotem zamówienia (język migowy) zrealizowana przez kadrę trenerską prowadzącą to szkolenie - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w wypadku: - zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT; - Zamawiający zastrzega sobie, że podana liczba uczestników i grup jest ilością szacunkową i może ulec zmianie podczas realizacji zamówienia. Zmiany te nie mogą spowodować zwiększenia wartości zamówienia. - zmiany danych teleadresowych Wykonawcy i lub Zamawiającego; - zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy i lub Zamawiającego - zamiana osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych; - zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy; - zmiana terminu szkoleń; - zmiana ilości grup; - Zmiany składu kadry szkoleniowej przed lub w czasie trwania kursu, przy czym zmiany te nie mogą powodować pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do tej zaoferowanej w ofercie przetargowej oraz Wykonawca poinformuje Zamawiającego na 5 dni od planowanej zmiany wykładowcy (dotyczy zmiany kadry w czasie trwania szkolenia), w celu akceptacji wykładowcy przez Zamawiającego; - Zmiany lokalizacji szkolenia, przy czym nowa lokalizacja nie może jakościowo odbiegać być gorsza od zaproponowanej w ofercie; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania grupy szkoleniowej w trakcie trwania szkolenia w przypadku braku możliwości kontynuowania przez daną grupę szkolenia np. zapewnienia co najmniej dwóch uczestników w danej grupie; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany składu osobowego uczestników szkoleń, zmiany te nie wpłyną na zwiększenie ilości osób biorących udział w szkoleniach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dops.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOPS Wrocław
ul. Ostrowskiego 7
53-238 Wrocław
pok. 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2010 godzina 10:00, miejsce: DOPS Wrocław ul. Ostrowskiego 7 53-238 Wrocław pok. 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy DOPS w zakresie podnoszenia kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Nr projektu: WND-POKL.07.01.03-02-001/10.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi przygotowania, zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych w zakresie kursu języka migowego - poziom podstawowy KSS-1; dla beneficjentów projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania, zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych w zakresie kursu języka migowego - poziom podstawowy KSS-1; dla beneficjentów projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki społecznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Liczba zorganizowanych i przeprowadzonych przez Wykonawcę szkoleń - 30
- 3. Liczba przeprowadzonych szkoleń związanych ściśle z przedmiotem zamówienia (język migowy) zrealizowana przez kadrę trenerską prowadzącą to szkolenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi przygotowania, zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych w zakresie kursu języka migowego - poziom średnio zaawansowany KSS-2; dla beneficjentów projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania, zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych w zakresie kursu języka migowego - poziom średnio zaawansowany KSS-2; dla beneficjentów projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki społecznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 70.22.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Liczba zorganizowanych i przeprowadzonych przez Wykonawcę szkoleń - 30
- 3. Liczba przeprowadzonych szkoleń związanych ściśle z przedmiotem zamówienia (język migowy) zrealizowana przez kadrę trenerską prowadzącą to szkolenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi przygotowania, zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych w zakresie kursu języka migowego - poziom zaawansowany KSS-3; dla beneficjentów projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania, zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych w zakresie kursu języka migowego - poziom zaawansowany KSS-3; dla beneficjentów projektu systemowego realizowanego przez Dolnośląski Ośrodek Polityki społecznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Liczba zorganizowanych i przeprowadzonych przez Wykonawcę szkoleń - 30
- 3. Liczba przeprowadzonych szkoleń związanych ściśle z przedmiotem zamówienia (język migowy) zrealizowana przez kadrę trenerską prowadzącą to szkolenie - 40
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta przy ul. Długiej 49 we Wrocławiu.
- Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, przełączników i oprogramowania - w podziale na 5 zadań.
- 18/LEKI/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."
- Przebudowa budynku byłego szpitala psychiatrycznego na budynek administracji w Areszcie Śledczym we Wrocławiu
- SZP/243-120/2025 Dostawa komór starzeniowych dla Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych nr 3 w Krakowie
- Usługa szkoleniowa.
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów i wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Skawinie
- Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego oraz usługi cateringowej w ramach "BIOSOLFarm Conference"
- Świadczenie kompleksowej usługi cateringu dla uczestników szkoleń centralnych
- Usługi cateringowe i hotelowe dla CPLP im. prof. Jana Szyszko w Goraju Zamku w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.