Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Sanok: Galicyjski Rynek - Inżynier Kontraktu
Numer ogłoszenia: 111181 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Budownictwa Ludowego , ul. Traugutta 3, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 463-09-04, faks 013 463-53-81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skansen.mblsanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Galicyjski Rynek - Inżynier Kontraktu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu Galicyjski Rynek - budowa sektora miejskiego w Parku Etnograficznym w Sanoku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach działania 11.2 Rozwój oraz poprawa stanu infrastruktury kultury o znaczeniu ponadregionalnym XI Priorytetu Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8000,00 zł , słownie: osiem tysięcy złotych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. WYMOGI KADROWE - zatrudnienie w firmie poniższych kluczowych specjalistów: I. Kierownik Projektu - 10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami w dziedzinie budownictwa (w tym planowanie, projektowanie, realizacja inwestycji) - doświadczenie w kierowaniu zespołem, - wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa - znajomość procedur przetargowych oraz kontraktowania obowiązujących w Unii Europejskiej. II. Specjalista obmiarowiec (kosztorysant) - specjalista w zakresie kosztorysowania, pomiarów i obmiarów robót według uznanych standardów europejskich. Minimalne wymagania: - 10 lat stażu pracy zawodowej w projektowaniu, realizacji inwestycji budowlanych - doświadczenie w kosztorysowaniu, obmiarach oraz korzystaniu z Przedmiarów Robót w pracach budowlanych, - wykształcenie wyższe, znajomość procedur przetargowych oraz kontraktowania obowiązujących w Unii Europejskiej, III. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista budownictwa) - specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według polskiego prawa budowlanego. Minimalne wymagania: - 10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - wykształcenie wyższe techniczne z odpowiednimi uprawnieniami, IV. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista sanitarny) - specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według polskiego prawa budowlanego. Minimalne wymagania: - 10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - wykształcenie wyższe techniczne z odpowiednimi uprawnieniami V. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (specjalista elektryk)- specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według polskiego prawa budowlanego. Minimalne wymagania: - 10 lat stażu pracy zawodowej, w tym 5 lat jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - wykształcenie wyższe techniczne z odpowiednimi uprawnieniami VI. Dodatkowo Inżynier Kontraktu zatrudni niezbędny personel pomocniczy. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy: 1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp; 2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 100 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument (np. promesę towarzystwa ubezpieczeniowego) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000 zł. a. wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują przynajmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. przynajmniej trzy usługi polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda. c) Wykonawca musi wykazać, w formie załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzonego referencjami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował lub realizuje ww. zamówienia. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentami potwierdzającymi ich przynależność do odpowiedniej organizacji samorządu zawodowego np. Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Szczegółowy wykaz powinien być sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. e) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt d, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. f) parafowany wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). g) Dowód wniesienia wadium 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1) oraz pkt 2) ppkt f. W odniesieniu do pozostałych dokumentów wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jeden wspólny dokument..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: skansen.mblsanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Sanoku, ul. Traugutta 3 - sekretariat - po złożeniu pisemnego wniosku i wniesieniu opłaty w wysokości 20,00PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 11:00, miejsce: SEKRETARIAT Muzeum Budownictwa Ludowego , ul. Traugutta 3, 38 - 500 SANOK.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia : po podpisaniu umowy przez MBL z instytucją dofinansowującą..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4718 S w Preczowie".
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla: Przebudowa drogi powiatowej nr 4788 S - ul. Kościelna w Dąbiu".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4747 S - ul. Dolna w Dąbiu".
- REMONT MOSTU KOLEJOWEGO W TORZE NR 101 WOJSKOWEJ BOCZNICY KOLEJOWEJ NR 835 W DARŁOWIE (2 ZADANIA).
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





