Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Puszczykowo: Interwencyjne pompowanie wód deszczowych z ulic i studzienek miasta Puszczykowa
Numer ogłoszenia: 111113 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Podleśna 4, 62-040 Puszczykowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8133225, 8983719, faks 061 8133225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne pompowanie wód deszczowych z ulic i studzienek miasta Puszczykowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest interwencyjne pompowanie wozem asenizacyjnym wody z ulic i studzienek miasta Puszczykowa po opadach deszczu. Zakres zleconych prac zależeć będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. Szacuje się ilość wody do wypompowania na ok. 5.000 m3 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystąpił do interwencyjnego pompowania wody deszczowej nie później niż w ciągu 1 godziny od wezwania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00 - 90.11.13.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1.000,00 pln (słownie: jeden tysiąc 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) - 4) Ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp.),tj: a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2) Ustawy Pzp.), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3) Ustawy Pzp.), 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4) Ustawy Pzp.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2)potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego w dniu złożenia oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)dowód wniesienia wadium, 4)podpisane oświadczenie o niezaleganiu Wykonawcy z opłatami z podatków oraz składek ZUS, 5)upoważnienie w przypadku składania oferty wspólnej do reprezentowania wszystkich podmiotów, 6)podpisane oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie do oferty należy załączyć dokumenty wystawione na każdy z podmiotów z wyjątkiem dokumentów, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich pomiotów. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie do oferty należy załączyć kopię Umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Umowa o współpracy Wykonawców zamówienia publicznego musi zawierać postanowienie o solidarnej odpowiedzialności Wykonawców za szkody związane z niewykonaniem lub z nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Dokument wniesienia wadium może być złożony przez kilku Wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym łącznie musi dawać 100% wymienionej kwoty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji przez członków konsorcjum innych niż lider uprawniony do podpisywania Umowy, wadium wystawione musi być na konsorcjum..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puszczykowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Puszczykowie
ul. Podleśna 4 ,62-040 Puszczykowo
pon. 8.00-16.00 wt-pt. 7.30-15.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:55, miejsce: Oferty należy składać do dnia 22 lipca 2009 roku do godz. 10:55 w: Urzędzie Miejskim w Puszczykowie - kancelaria, budynek A..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postanowienia Umowy zawarto w wzorze Umowy, który stanowi załącznik numer 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione jedynie w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ). O fakcie unieważnienia postępowania, Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców biorących w nim udział. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz zamieści na stronie internetowej. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert, jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy Wykonawcy, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi. Zasady udostępniania dokumentów 1. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu, wniosków po upływie terminu ich składania oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. 2. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad: 1) Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku 2) Zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów 3) udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





