eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Przebudowa pomieszczenia sanitarnego - WC na I piętrze i remont korytarzy na parterze i na I piętrze z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ropczycach przy ul. Wyszyńskiego 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Ropczyce: Przebudowa pomieszczenia sanitarnego - WC na I piętrze i remont korytarzy na parterze i na I piętrze z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ropczycach przy ul. Wyszyńskiego 14
Numer ogłoszenia: 111112 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, fax 017 2228571.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.rze.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.ropczyce.rze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczenia sanitarnego - WC na I piętrze i remont korytarzy na parterze i na I piętrze z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ropczycach przy ul. Wyszyńskiego 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa pomieszczenia sanitarnego - WC na I piętrze i remont korytarzy na parterze i na I piętrze z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Ropczycach przy ul. Wyszyńskiego 14 Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: -nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówien publicznych -spełniają warunki udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówien publicznych -spełniają dodatkowe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonywana będzie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony pismem maszynowym - komputerowym (wyklucza się możliwość wypełnienia formularza ofertowego odręcznie) podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną formularz ofertowy na lub wg druku stanowiącego Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ, - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, chyba że w zaświadczeniu występuje data jego ważności) lub dokument potwierdzający uzyskanie przewidzianej prawem zgody na zwolnienie / odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, - aktualne zaświadczenie z ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek z tytułu ubezpieczeń społecznych lub dokument potwierdzający uzyskanie przewidzianej prawem zgody na zwolnienie / odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby zatrudnione przez firmę Wykonawcy uprawnień branżowych bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych i instalacyjnych, - referencje od poprzednich zamawiających z okresu ostatnich 3 lat, - aktualny dokument potwierdzający występowanie w obrocie prawnym - wypis z właściwego rejestru KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itp. (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę), - oświadczenie wykonawcy o wykazie osób zatrudnionych na umowę o pracę posiadających kwalifikacje do wykonywania prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia - na druku stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, - kopia bilansu z ostatnich 3 lat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem na druku stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, - informację o karalności z Centralnego Rejestru Skazanych na formularzu /zapytanie o karalność/ dotyczące urzędujących Członków Zarządu Wykonawcy (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz oświadczenie, że przeciwko Wykonawcy nie wszczęto postępowania o popełnienie przestępstw w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, - informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.rze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5, pok. 225 lub 226 w godzinach od 8.00 do 14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5 - sekretariat, II piętro, pok. 314.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.