Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Wrocław: Wymiana okien i drzwi w budynku SP 50 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 111110 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 50, ul. Obornicka 28, 51-113 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3255107, fax 071 3254476.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp50wroc.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi w budynku SP 50 we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących okien drewnianych na okna PCV wraz z wymianą parapetów oraz wymiana stalowych drzwi wewnętrznych (ścianek z drzwiami) na aluminiowe i PCV w wyznaczonych miejscach budynku Szkoły podstawowej Nr 50 we Wrocławiu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (tj. polegające na montażu okien z PCV) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każde. Wykazane kontrakty muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. 3. Dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, posiadającego aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Przez aktualne zaświadczenie rozumie się obowiązujące, co najmniej na dzień składania ofert. 4. Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 5. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy wymagane oświadczenia i dokumenty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, na podstawie treści dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, według formuły: spełnia - nie spełnia. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Przepisy Ustawy Pzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, art. 23 ust. 3 Ustawy Pzp. 8. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): a) oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (tj. polegające na montażu okien z PCV) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każde, wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie; d) dokument potwierdzający, że kierownik robót posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi; e) aktualne (z okresem ważności obejmującym co najmniej dzień składania ofert) zaświadczenie o przynależności kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; f) aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Pzp). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Pzp). 3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilne, itp.): a) oświadczenie wymienione w pkt 1 ppkt a) Wykonawcy mogą złożyć na jednym dokumencie (podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub odrębnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) lub na osobnych dokumentach (podpisane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na osobnym dokumencie); b) dokument określony w pkt 1 ppkt b) składa każdy z podmiotów odrębnie; c) dokumenty określone w pkt 1 ppkt c)-f) mogą być złożone wspólnie; d) dokument określony w pkt 1 ppkt f), może zostać przedstawiony: - odrębnie przez każdego z Wykonawców. W takim przypadku za kwotę ubezpieczenia odpowiadającą warunkowi określonemu w SIWZ Zamawiający uzna łączną sumę ubezpieczeń tych dokumentów, bądź też - przez jednego z Wykonawców odpowiadający wymaganej kwocie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp50wroc.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 50, ul. Obornicka 28, 51-113 Wrocław, uprzednio składając stosowny wniosek osobiście, listem lub za pomocą faksu, na nr 71 325-44-76 (art. 42 ust. 5 ustawy Pr. zam. publ.).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 11:45, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 50 ul. Obornicka 28 51-113 Wrocław Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną . Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcami drogą elektroniczną, a jedynie drogą pisemną lub faksem. Jeśli Zamawiający lub Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej - niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania (art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- Wymiana stolarki okiennej wraz z podokiennikami zewnętrznymi.
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Remont pomieszczeń budynku DPS Skęczniew 2024 - I etap - pomieszczenia różne
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mąkolnie - etap I
- Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 17 - wymiana stolarki okiennej w budynku administrowanym przez Zakład Administracji Budynków przy ul. Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli
więcej: Instalowanie drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.