To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-24
Ogłoszenie nr 111045 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Kwidzyn: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w ramach zadania pn. "Utworzenie Dziennego Domu Senior + w Kwidzynie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535225-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kwidzyn, krajowy numer identyfikacyjny
52354800000, ul.
ul. Warszawska
19,
82500
Kwidzyn, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
055 6464700, 6464777, faks
556 464 703, e-mail
zp@um.kwidzyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kwidzyn.pl
Adres profilu: www.bip.kwidzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w ramach zadania pn. "Utworzenie Dziennego Domu Senior + w Kwidzynie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP.271.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W wyniku przebudowy budynku użyteczności publicznej w Kwidzynie przy ul. Warszawskiej 18 i dostosowaniem obiektu do nowej funkcji tj. na potrzeby Dziennego Domu "Senior+" (piętro i pomieszczenie Sali narad na parterze) oraz siedziby Stowarzyszenia na rzecz Osób z Autyzmem (parter) wystąpiła potrzeba wyposażenia pomieszczeń do nowej funkcji. Przedmiotem zamówienia objęte zostały pomieszczenia, które zostaną przekazane na potrzeby Dziennego Domu "Senior+" Planowane pomieszczenia spełniać będą minimalny standard warunków lokalowych dla placówki Dziennego Domu "Senior+" oraz elementy ponad standard minimum określone w Programie. Załączone zestawienie zawiera opis wymaganego wyposażenia i dotyczy pomieszczeń : Piętro: o pomieszczenie ogólnodostępne wyposażone w stoły i krzesła pełniące funkcję sali spotkań i jadalni; o pomieszczenie kuchenne bezpośrednio związane z pomieszczeniem spotkań wyposażone w umywalkę, zlewozmywak, kuchenkę elektryczną oraz niezbędne wyposażenie typu szafki kuchenne, lodówka; o pomieszczenie czytelni i pomieszczenie klubowe wyposażone w biblioteczki na książki i czasopisma, sprzęt RTV, fotele, krzesła lub kanapy, o pomieszczenie komputerowe z dostępem do internetu, o pomieszczenie fitness wyposażone w sprzęt do aktywności ruchowej, o zimowy ogród jako pomieszczenie do odpoczynku wyposażone w meble wypoczynkowe, o pomieszczenie komunikacji z wydzielonym miejscem na ustawienie zamykanych szafek na odzież indywidualną (kurtki, buty) o dwa pomieszczenia higieniczno-sanitarne (damskie i męskie) wyposażone w prysznic, muszle ustępową oraz umywalkę z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych, o pomieszczenie sanitarne (WC) ogólnodostępne, o pomieszczenia prasowalni i pomieszczenie administracyjne Parter : o pomieszczenie pokój narad Elementy przedmiotu zamówienia winny być możliwe do zastosowania w obiekcie użyteczności publicznej, posiadać wymagane certyfikaty aprobat technicznych i higienicznych oraz bezpieczeństwa. Wymagany okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39150000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT100000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 156190.5 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Przebudowa kuchni SPOMS wraz z wyposażeniem
- Zamówienie klasyczne prowadzone w trybie podstawowym- wariant II (z możliwością negocjacji ) pn. Przebudowa dróg nr 3145G granica powiatu- Jakubowo- Obrzynowo oraz nr 3218G Raniewo-Stary Kamień
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.