To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-08
Kraków: Dostawa mebli dla WFiIS i dla WIMIR AGH.
Numer ogłoszenia: 111001 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51275 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla WFiIS i dla WIMIR AGH..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa stolików 2-osobowych - 10 sztuk dla WFiIS Zadanie nr 2 - Dostawa krzeseł tapicerowanych - 20 sztuk dla WFiIS Zadanie nr 3 - Dostawa stolików i kontenerów dla WIMIR Zadanie nr 4 - Dostawa krzeseł dla WIMIR..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa stolików 2-osobowych - 10 sztuk dla WFiIS.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
- Fabryka Pomocy Naukowych Spółka z o.o., ul. Słowiańska 7, Nysa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1472,31
Oferta z najniższą ceną: 1472,31 / Oferta z najwyższą ceną: 2706,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa krzeseł tapicerowanych - 20 sztuk dla WFiIS
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U MEBLOART s.c. M. Florek - W. Kocoł, ul. Hodowlana 15, Tarnów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3089,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2985,46
Oferta z najniższą ceną: 2985,46 / Oferta z najwyższą ceną: 4698,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa stolików i kontenerów dla WIMIR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
- Fabryka Pomocy Naukowych Spółka z o.o., ul. Słowiańska 7, Nysa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3436,62
Oferta z najniższą ceną: 1594,08 / Oferta z najwyższą ceną: 5298,84
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa krzeseł dla WIMIR AGH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U MEBLOART s.c. M. Florek - W. Kocoł, ul. Hodowlana 15, Tarnów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1267,00
Oferta z najniższą ceną: 1267,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2204,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 1. remont pasa podrynnowego os. Albertyńskie 38 (klatki 1 i 6) w Krakowie, 2. remont dachu os. Dywizjonu 303 garaże zespół nr 2 (nad garażami 56-64) w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego i odnowienie subskrypcji wsparcia technicznego dla urządzeń Firewall i urządzeń infrastruktury WiFi na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Rozbiórka kładki i budowa przepustu wraz z przebudową sieci gazowej pn.: "Przebudowa kładki pieszej na przepust w ciągu ścieżki parkowej na Młynówce Królewskiej w Parku Młynówka Królewska w Krakowie".
- 58/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Rozbudowa o dwa piony windowe zewnętrzne z przebudową instalacji kan.deszcz. wewnętrznej na zewn. budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego,przy ul. Sobieskiego 9 w Krakowie
- 182.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji 2 stanowisk multimedialnych składających się z monitorów dotykowych na zmienno-kątowych statywach dla potrzeb IGiG UJ... Key to the..."
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w ramach projektu "Szczekocińska szkoła marzeń"
- Zakup i dostawa mebli: biurka, krzesła, stoły dla przestrzeni szkoleniowej BCU w projekcie pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka " w Zespole Szkół w Połańcu
- "Wzmocnienie i rozwój bazy edukacyjnej w gminie Wojaszówka" - DOSTAWY
- Zakup pierwszego wyposażenia do nowo utworzonych oddziałów w Przedszkolu "Miś" w Pniewach.
- Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Chramcówki w Zakopanem na potrzeby klubu 'Senior plus'
- Zakup materiałów dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz pracowni języka angielskiego w szkołach Gminy Wąpielsk.
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.