eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUtrzymanie tuneli samochodowych na terenie miasta Wrocławia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Wrocław: Utrzymanie tuneli samochodowych na terenie miasta Wrocławia.
Numer ogłoszenia: 110995 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie tuneli samochodowych na terenie miasta Wrocławia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie tunelu samochodowego południowego i północnego w ciągu ul. Kazimierza Wielkiego we Wrocławiu (pod placem Dominikańskim). 2.Zakres zamówienia: 2.1.Czynności utrzymania eksploatacyjnego: 2.1.1. Tunel samochodowy północny: a) oczyszczanie ścian betonowych, pokrytych okładziną kamienną, elementów osłon stalowych z zanieczyszczeń, plakatów, reklam i graffiti; b) odnowa sezonowa raz do roku zabezpieczeń antykorozyjnych osłon stalowych komór wentylacyjnych; c) raz w trakcie trwania umowy oczyszczenie i odmulenie odwodnienia; d) raz w trakcie trwania umowy konserwacja i pomiary przepompowni; e) raz w trakcie trwania umowy konserwacja i pomiary instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnią główną; f) raz w trakcie trwania umowy mycie osłon lamp drogowych tymczasowego oświetlenia drogowego; g) mycie okładziny murów oporowych z zanieczyszczeń w okresie jesiennym i usuwanie soli po okresie zimowym; h) raz w trakcie trwania umowy w okresie jesiennym oczyszczenie i konserwacja osadników komorowych wód drenażowych i ściekowych; i) raz w trakcie trwania umowy konserwacja 6-ciu pomp i wymiana uszkodzonych minimum 1 szt. /rok. 2.1.2. Tunel samochodowy południowy: a) oczyszczanie ścian betonowych, pokrytych okładziną kamienną, elementów osłon stalowych z zanieczyszczeń, plakatów, reklam i graffiti; b) mycie i usuwanie zanieczyszczeń i soli po okresie zimowym raz w trakcie trwania umowy z osłon stalowych komór wentylacyjnych; c) raz w trakcie trwania umowy oczyszczenie i odmulenie odwodnienia; d) raz w trakcie trwania umowy konserwacja i pomiary przepompowni; e) raz w trakcie trwania umowy konserwacja i pomiary instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnią główną; f) raz w trakcie trwania umowy mycie osłon lamp drogowych oświetlenia drogowego; g) mycie okładziny murów oporowych z zanieczyszczeń w okresie jesiennym i usuwanie soli po okresie zimowym; h) raz w trakcie trwania umowy w okresie jesiennym oczyszczenie i konserwacja osadników komorowych wód drenażowych i ściekowych; i) raz w trakcie trwania umowy konserwacja 6-ciu pomp i wymiana uszkodzonych minimum 1 szt. /rok. Uwaga: Tunel południowy w okresie 3 miesięcy w 2013r. będzie wyłączony z utrzymania eksploatacyjnego z uwagi na prowadzone prace remontowo-naprawcze. Planowany termin robót, to miesiąc lipiec, sierpień i wrzesień. 2.2. Zakres prac interwencyjnych: 2.2.1. Naprawy instalacji elektrycznej - technologia wykonania prac: - zabezpieczenie instalacji przed dostępem osób postronnych; - wyłączenie zasilania na czas prowadzenia prac naprawczych; - zakup materiałów niezbędnych do naprawy uszkodzonych elementów instalacji elektrycznej; - usunięcie zniszczonych elementów instalacji elektrycznej; - odtworzenie instalacji - wymiana elementów instalacji na nowe; - założenie nowych osłon i zabezpieczeń instalacji; - wymiana uszkodzonych osłon oświetlenia; - pomiary instalacji po naprawach; - ponowne włączenie zasilania. 2.2.2.Naprawy uszkodzonych elementów odwodnienia liniowego - technologia wykonania prac: - zabezpieczenie miejsc z uszkodzonymi elementami odwodnienia liniowego (odpowiednie oznakowanie wg obowiązujących zasad bezpieczeństwa); - zakup nowych elementów odwodnienia liniowego - przekryć z płyt żelbetowych kanałów odwodnienia; - usunięcie uszkodzonych elementów odwodnienia liniowego; - montaż nowych elementów odwodnienia liniowego; - usuniecie założonych wcześniej zabezpieczeń (oznakowania). 2.2.3. Konserwacja, wymiana zużytych pomp - technologia wykonania prac: - zakup pompy; - demontaż starej nieczynnej pompy; - montaż nowej pompy; - pomiar instalacji po przeprowadzonej wymianie; - kontrola instalacji zasilającej; - odmulenie i oczyszczenie odstojników; - wywóz nieczystości..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.23.00 - Usługi w zakresie eksploatacji mostów i tuneli 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1600 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na kompleksowym utrzymaniu eksploatacyjnym obiektów inżynierskich obejmujące usługi związane z obsługą przepompowni i konserwacją pomp obiegowych oraz urządzeń energetycznych wraz z instalacją elektryczną o łącznej wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełnić dowolny Wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) hydraulikiem ze świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie: konserwacji, napraw, kontrolno - pomiarowym, montażowym dla urządzeń, instalacji i sieci zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) elektrykiem z uprawnieniami SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku Dozoru na sieciach wysokiego napięcia; c) elektrykiem z uprawnieniami SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku Eksploatacji na sieciach wysokiego napięcia; d) elektrykiem z uprawnieniami SEP (względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania pracy na stanowisku Eksploatacji do obsługi pomp obiegowych. Uwaga: Można wskazać jedną osobę, która posiada wszystkie w/w uprawnienia SEP. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełnić dowolny Wykonawca lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1)terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, 2)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)sposobu rozliczenia niniejszej umowy; 4)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 5)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy. 2.Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3.Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 i 2, do umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 3, osoba uprawniona do kontaktów: Małgorzata Pyszkowska, tel. 071/ 376 00 05.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.