eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Digitalizacja materiałów archiwalnych miasta Gniezna z okresu staropolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Gniezno: Digitalizacja materiałów archiwalnych miasta Gniezna z okresu staropolskiego
Numer ogłoszenia: 110984 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, fax 061 4261687.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Digitalizacja materiałów archiwalnych miasta Gniezna z okresu staropolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Digitalizacja materiałów archiwalnych miasta Gniezna z okresu staropolskiego. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: - Digitalizację dokumentów pergaminowych i papierowych, ksiąg zszytych, klejonych, oprawnych oraz przechowywanych luzem w formatach A2, A3, A4 i sporadycznie w formacie A0. Rozdzielczość wykonanych skanów powinna wynosić 600 dpi; - Wygenerowanie plików w formatach: - TIFF na płytach DVD - macierz archiwalna, - PDF na płytach CD-ROM lub DVD - płyta eksploatacyjna, - DjVu na płytach CD-ROM lub DVD - płyty do udostępnienia w bibliotece cyfrowej; - Poddanie plików na poszczególnych nośnikach obróbce oczyszczenia, podbicia kontrastowości, wyrównania, kontroli merytorycznej i technicznej; - Zapakowanie pojedynczych płyt w plastikowe pudełka wraz z nadaniem tytułów i wykonaniem opisów plików z dokumentów i ksiąg zgodnie z wytycznymi otrzymanymi od zamawiającego;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.83.12.10 - Usługi fotokopiowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.52.10.00 - Usługi fotokopiowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki: - określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - posiadają niezbędny sprzęt do archiwizacji cyfrowej oryginałów dokumentów i ksiąg, spełniający wymogi przedmiotu zamówienia oraz przedstawią typ skanerów wraz z ich parametrami technicznymi, - posiadają odpowiednie pomieszczenia do wykonania usługi, spełniające wymogi przedmiotu zamówienia, - wykonali co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. list referencyjny). Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605), wymaganych pkt. 18.3 specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać : 1) Wypełniony i podpisany zgodnie postanowieniami specyfikacji formularz ofertowy (załącznik nr 1), z podaniem: a) imienia i nazwiska, nazwy (Firmy) oraz adresu (siedziby), a także nr faksu Wykonawcy, b) przedmiotu zamówienia oraz ceny jego realizacji wyrażonej liczbowo i słownie kwotą brutto (łącznie z podatkiem VAT), obejmującej całkowity koszt realizacji zamówienia, c) warunków płatności d) okresu gwarancji. Cenę należy podać w polskich złotych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczeń w innej walucie. Formularz ofertowy oraz wszelkie oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, opatrzone pieczątką imienną podpisującego oraz datą. W przypadku podpisywania w/w dokumentów przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem). 2) Oświadczenie, że zamówienie będzie wykonywane samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców, ze wskazaniem części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3). 3) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w specyfikacji, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 złożone wg załącznika Nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu do archiwizacji cyfrowej oryginałów i dokumentów ksiąg, spełniającego wymogi przedmiotu zamówienia wraz z podaniem typu skanerów oraz ich parametrów technicznych, d) oświadczenie o posiadaniu odpowiednio wyposażonych i zabezpieczonych pomieszczeń do realizacji usługi, spełniających wymogi przedmiotu zamówienia, e) wykaz co najmniej 1 usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie (np. list referencyjny). f) W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć: - oświadczenia, dokumenty i informacje wymagane przez Zamawiającego w pkt. a), b) muszą być złożone oddzielnie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - pełnomocnictwo z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 , pok. Nr 64, w godz. 8-15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 ,Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.