Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Knurów: REMONTY CHODNIKÓW NA TERENIE MIASTA KNURÓW
Numer ogłoszenia: 110964 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, fax 032 2351521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY CHODNIKÓW NA TERENIE MIASTA KNURÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje remonty chodników na terenie Miasta Knurów. 2.Zakres rzeczowy: - rozebranie zniszczonych chodników z płyt betonowych 35*35*5 cm, - rozebranie wjazdów (z kostki kam. trylinki), - rozebranie obrzeży betonowych o wymiarach 20*6 cm, - rozebranie krawężnika betonowego o wym. 15x30 cm, - rozebranie ław pod krawężniki, ławy z betonu, - wykonanie koryta pod chodniki o głęb. 15 cm, - j.w lecz o głęb. 25 cm (wjazdy), - ręczne profilowanie dna koryta , - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z żużla wielkopiecowego grub. 10 cm (wjazdy), - j.w. lecz warstwy górnej o grub. 8 cm (chodniki i wjazdy), - ułożenie chodnika z kostki brukowej szarej betonowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej, - ułożenie chodnika z kostki brukowej z udziałem kostki kolorowej 20% na jednostkę, - j.w. lecz miejsc postojowych i wjazdów z kostki szarej o grub. 8 cm, - j.w. lecz miejsc postojowych i wjazdów z kostki z udziałem kostki kolorowej 20% na jednostkę, - j.w. lecz miejsc postojowych i wjazdów ze starobruku, - ułożenie obrzeży betonowych o wym. 20*6 cm, - j.w. lecz obrzeży o wym. 30*8 cm, - wykonanie ławy betonowej z oporem 35x10 cm, - ułożenie ulicznego krawężnika betonowego 15x30 cm, - wykonanie nawierzchni bitumicznej grub. 10 cm (5+5) /uzupełnienie ubytków/, - odwóz ziemi z korytowania na odl. 10 km, - j.w. lecz gruzu (z płytek, obrzeży i krawężników), - wywóz materiału z rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu na odległość 2 km, - regulacja zasuw wodociągowych i gazowych, - regulacja studni rewizyjnych kanalizacji, - regulacja studni telekomunikacyjnych, - rozbiórka chodnika o naw. bitumicznej grub. 6 cm, - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych do gł 5 cm, - rowki pod obrzeża, - rowki pod krawężnik. 3.Zakres prac: na podstawie wskazań Zamawiającego, wynikających z jego potrzeb według wzoru, stanowiącego załącznik do projektu umowy, będącej integralną częścią niniejszej SIWZ. Prace będą wykonywane do czasu wyczerpania środków finansowych, przeznaczonych w budżecie miasta na 2008 r. tj. 200.000,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4.500 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1. wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 3. wykonawca winien wykonać siłami własnymi 100 % robót objętych przedmiotem zamówienia, 4. wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 2 zamówień odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł każde, 5. wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia i wskazać na stanowisko kierownika budowy osobę legitymującą się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, przynależącą do OIIB i posiadającą wymagane ubezpieczenie OC, 6. wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. V pkt 1 SIWZ wykonawca winien załączyć do oferty: 1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. oświadczenie, że wykona siłami własnymi 100 % robót objętych przedmiotem zamówienia, 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości robót, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 6. wskazanie osoby na stanowisko kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień, przynależność do OIIB oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia OC, 7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy, w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych , pokój 53, w godz. 8.00 - 13.30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 7,50 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, ul. dr F. Ogana 5, 44-190 Knurów..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. 032 339-23-08 - Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Monika Szczuk, tel. 032 339-23-06
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Przebudowa centralnej sterylizatorni w Zespole Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o. w lokalizacji przy ul. Niepodległości 8 w Knurowie
- Budowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 921 (ul. Dworcowa) w Knurowie na tereny inwestycyjne
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe odnowienie wiat przystankowych w Gminie Wojcieszów i Gminie Świerzawa
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Grzmota - Skotnickiego w Młodzieszynie
- Budowa chodnika przy ul. Torfowej - w ramach Programu budowy chodników
- Przebudowa ul. Głogowskiej i ul. Legnickiej w m. Grębocice
- "Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Łukowica w 2025r."
- Przebudowa DW 948 - ul. Beskidzka w m. Grojec w granicach istniejącego pasa drogowego poprzez budowę chodnika wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem na odc. 015 od km 4+522 do km 5+570" - ETAP II
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.