To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-23
Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania II edycja 2014
Numer ogłoszenia: 110927 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117512 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania II edycja 2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z wyposażeniem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 20 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji Zadaniem). 2. Wyszczególnienie rodzaju sprzętu komputerowego i wyposażenia w ramach danego zadania, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa załącznik nr 1 specyfikacji. Sprzęt komputerowy opisany w załączniku nr 1 specyfikacji został opisany również z dodatkowym wyodrębnieniem pod nazwą podzadanie. Ilość podzadań - zwanych w dalszej części specyfikacji podzadaniami - w ramach każdego z zadań określa załącznik nr 1 specyfikacji. Podzadanie stanowi odrębną część zamówienia w ramach zadania. 3. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu komputerowego. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt komputerowy innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 specyfikacji). Podane w załączniku nr 1 wymagania wynikają z potrzeby zachowania jednolitości urządzeń i winny być dokładnie spełnione. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za kompatybilność sprzętu komputerowego w zakresie przedstawionym w załączniku nr 1 specyfikacji. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu komputerowego używanego (tj. innego niż fabrycznie nowy). 4. Ilekroć specyfikacja nie będzie stanowiła inaczej używany w jej treści sprzęt komputerowy lub sprzęt bez bliższego określenia rozumieć całość sprzętu komputerowego i innego wyposażenia wyszczególnionego w załączniku nr 1 specyfikacji (w odniesieniu do danego zadania), w tym oprogramowania, jeżeli w zakres niniejszego zamówienia zawarty w załączniku nr 1 specyfikacji wchodzi również dostawa oprogramowania. 5. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności sprzętu komputerowego oraz dostarczenie go zamawiającemu. W odniesieniu do oprogramowania, przez dostarczenie sprzętu komputerowego należy rozumieć zapewnienie licencji na korzystanie z oprogramowania przez zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz w zakresie określonym dla oprogramowania w załączniku nr 1 specyfikacji, jeżeli zakres ten został określony w załączniku nr 1 specyfikacji. 6. Miejscem dostarczenia zamawiającemu sprzętu komputerowego są wskazane przez zamawiającego pomieszczenia na zlokalizowane w Szczecinie - zwane dalej również miejscem dostarczenia sprzętu komputerowego (wymagane jest wniesienie sprzętu do pomieszczeń). 7. Na żądanie odbiorcy sprzętu komputerowego, jego dostawa, oprócz czynności wskazanych w ust. 5 niniejszego działu, obejmuje również wykonanie czynności jego montażu (zainstalowania) oraz pierwszego próbnego uruchomienia. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia sprzętu komputerowego. 8. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanego sprzętu komputerowego i świadczenie usług z tym związanych, w tym usług serwisu sprzętu komputerowego. 9. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem sprzętu komputerowego (z prawem do korzystania z tych dokumentów), do których zalicza się minimum następujące dokumenty: 1) W wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim, dokumenty zawierające instrukcję w zakresie sposobu korzystania ze sprzętu komputerowego zwaną w dalszej części specyfikacji instrukcją obsługi; 2) W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych oraz dodatkowych świadczeń, stosownie do postanowień działu XV ust. 13-15 specyfikacji, w przypadku, gdy będzie to uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów. 10. Przez dokumenty, o których mowa w ust. 9 niniejszego działu rozumie się również nośniki oprogramowania, certyfikaty oraz oznakowania sprzętu komputerowego w takim zakresie, w jakim są wymagane dla danego sprzętu komputerowego (w zadaniu, podzadaniu) w Załączniku nr 1 specyfikacji. 11. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 - 10 niniejszego działu określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między zamawiającym i wykonawcą, której istotne postanowienia określa dział XV specyfikacji. Szczegóły w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
- Radunix Gromniak S.J, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18162,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22339,26
Oferta z najniższą ceną: 22339,26 / Oferta z najwyższą ceną: 35977,50
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
- Radunix Gromniak S.J, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22041,60
Oferta z najniższą ceną: 22041,60 / Oferta z najwyższą ceną: 26475,75
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
- Radunix Gromniak S.J, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30487,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39132,45
Oferta z najniższą ceną: 39132,45 / Oferta z najwyższą ceną: 42527,25
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
- Radunix Gromniak S.J, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 514,14
Oferta z najniższą ceną: 514,14 / Oferta z najwyższą ceną: 676,50
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Zadanie 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
- Radunix Gromniak S.J, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3212,76
Oferta z najniższą ceną: 3212,76 / Oferta z najwyższą ceną: 4126,65
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Zadanie 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
- Radunix Gromniak S.J, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5984,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11034,33
Oferta z najniższą ceną: 11034,33 / Oferta z najwyższą ceną: 11648,10
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Zadanie 19
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
- Radunix Gromniak S.J, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1447,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2596,53
Oferta z najniższą ceną: 2596,53 / Oferta z najwyższą ceną: 2669,10
Waluta: PLN.
Część NR: 20
Nazwa: Zadanie 20
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
- Radunix Gromniak S.J, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2917,56
Oferta z najniższą ceną: 2917,56 / Oferta z najwyższą ceną: 3677,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla 75 osób, w ramach projektu pn. Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Ekskluzja osób z niepełnosprawnościami"
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynków przy ul. Małopolskiej i ul. Krasińskiego będących własnością Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- TP- 18/24 Usługa sterylizacji i konserwacji narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej, materiału opatrunkowego wraz z usługą transportu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.